abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:24:30 #51
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61104563
hijs toch nog niet dood?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:34:44 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61104769
Ohnee, da's waar
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 3 september 2008 @ 01:22:56 #53
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61337892
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:05 schreef VAgeNERATION het volgende:
Kick, ben van plan binnenkort een spookhuizen/kastelen/plaatsen tourtje te maken dus ben nu oude spookhuis topics aan het afspeuren.
Doorwerth
heb ook gehoort dat dat een spook kasteel is. Ben er, toen ik klein was wel eens geweest, maar heb nog nooit iets raars daar mee gemaakt
  Redactie Frontpage donderdag 4 september 2008 @ 21:17:29 #54
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_61385522
Stel je absoluut niet te veel voor van Doorwerth! Ik ben er gisteren met mijn vrouw geweest, want was in de buurt op vakantie. En aangezien het er spookt, leek het me wel cool. Dat het spookt klopt, dat is zelfs wetenschappelijk bewezen. Zie deze link voor foto en uitleg. Binnen bekruipt je in sommige vertrekken een onbehaaglijk gevoel. Ijskoud, en ik kreeg kippenvel. Maar aangezien het ten strengste verboden is binnen te fotograferen, heb je geen kans een entiteit op de gevoelige plaat vast te leggen. Het enige vertrek waar mag worden gefotografeerd is de wapenkamer. Hier heb ik enkele foto's gemaakt waarop op eentje iets vaags is te zien, maar of het een geest is?
Maar het is absoluut geen weggegooid geld, want Doorwerth is mooi en zeer leerzaam!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:54:04 #55
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61399397
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef Djeez het volgende:
Stel je absoluut niet te veel voor van Doorwerth! Ik ben er gisteren met mijn vrouw geweest, want was in de buurt op vakantie. En aangezien het er spookt, leek het me wel cool. Dat het spookt klopt, dat is zelfs wetenschappelijk bewezen. Zie deze link voor foto en uitleg. Binnen bekruipt je in sommige vertrekken een onbehaaglijk gevoel. Ijskoud, en ik kreeg kippenvel. Maar aangezien het ten strengste verboden is binnen te fotograferen, heb je geen kans een entiteit op de gevoelige plaat vast te leggen. Het enige vertrek waar mag worden gefotografeerd is de wapenkamer. Hier heb ik enkele foto's gemaakt waarop op eentje iets vaags is te zien, maar of het een geest is?
Maar het is absoluut geen weggegooid geld, want Doorwerth is mooi en zeer leerzaam!
Het is zeker een mooi kasteel. wil er ooit nog een keer naar toe gaan
pi_61408988
Ik vraag me altijd af, dat als je in zo een spookhuis/plaats komt, terwijl je er niks van weet, of je het dan ook door hebt?
Ik bedoel, ik geloof er ook wel in, maar je gaat er wel met een ander idee heen als je het al weet, je 'denkt' vaker wat te horen, terwijl dat misschien wel iets van buiten is ofzo.
pi_61445852
tvp
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_62134501
Wie kent het spookklooster in 's-Heerenberg?! Ik ben er geweest en heb verschillende Entiteiten (gezichten) vastgelegd, die door de ramen naar buiten kijken. Erg mooie foto's! Een erg heftige plek!!
pi_62134546
De foto's staan op Hyves...

"The World's Most Haunted, Scariest Places"
http://most-haunted-places.hyves.nl
pi_62180518
Op deze site staan wat spooklocaties op Voorne-Putten, dat ligt onder Rotterdam. -> Mysterieus Voorne-Putten
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:43:11 #61
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_62415046
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:23 schreef Crappery het volgende:
Zijn er in het zuiden van Limburg ook spookhuizen?
Kasteel Genhoes, net buiten Valkenburg schijnt behoorlijk behekst te zijn.
.
pi_62419119
Waar staan die spookhuizen in Rotterdam dan? Vind ik wel interresant
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:31:11 #64
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_70098227
Zwarte brug van Vlijmen, Noord-Brabant

Dit blijkt wel, uit de verhalen, en een afgelopen maandag echt gebeurd iets.
Dit is in de omgeving een van de meest gewilde plekken voor mensen
om zichzelf van het leven te beroven

Afgelopen maandag is het mij dus overkomen met iemand van mijn school, die zichzelf daar van het leven beroofde, dus ik geloof best dat dit als een van dat soort plekken wordt gezien!
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
pi_70098259
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef Sqoudson het volgende:

Afgelopen maandag is het mij dus overkomen met iemand van mijn school, die zichzelf daar van het leven beroofde, dus ik geloof best dat dit als een van dat soort plekken wordt gezien!
moet nou echt iedereen gaan vragen wát je dan overkomen is?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:37:39 #66
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_70098425
Ik bedoel te zeggen, dat dat een plek is, waar veel mensen zichzelf van het leven beroven, waaronder een oude vriend van me.

En ik dus best geloof dat dat een van die plekken is, waar regelmatig rare dingen gezien worden
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
pi_70098454
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:37 schreef Sqoudson het volgende:
Ik bedoel te zeggen, dat dat een plek is, waar veel mensen zichzelf van het leven beroven, waaronder een oude vriend van me.

En ik dus best geloof dat dat een van die plekken is, waar regelmatig rare dingen gezien worden
okay, nou, dat had ik er niet kunnen halen, die post lijkt wel een cryptogram
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:24:04 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70197771
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef Sqoudson het volgende:

Linkje
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 21 juni 2009 @ 12:32:43 #69
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_70217362
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:13 schreef valek het volgende:

[..]

Is dit de galgenberg in Deurne?
Nee in Hummelo (Gelderland).
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  zondag 21 juni 2009 @ 14:13:23 #70
133369 Jivis
Critikut
pi_70220349
quote:
Dat kan haast niet anders dan slaapverlamming zijn. Je hoort zooo vaak van mensen dat ze tijdens het slapen een zwarte schim zien (zelf ook meegemaakt). Maarja, dat slaapverlamming is ook nog niet helemaal bewezen, dus misschien dat het wel iets paranormaals is.
Amen.
pi_74608817
Ik kwam dit tegen

Was foto's aan het kijken nadat ik op een site was beland met vreemde kunst, daar stonden spookfoto's tussen en ook een verwijzing naar dit huis.

Is iemand hier eigenlijk ooit in zo'n spookhuis geweest?
(Kweet niet of dit hier hoort, volgens mij is dit een topic voor nl huizen, maar ik wilde er geen nieuw topic voor openen)
compact en kleverig.
  woensdag 11 november 2009 @ 21:22:20 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74617756
Oh dit vind ik wel interessant, ga ik lezen
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 10:41:07 #73
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74627508
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:13 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat kan haast niet anders dan slaapverlamming zijn. Je hoort zooo vaak van mensen dat ze tijdens het slapen een zwarte schim zien (zelf ook meegemaakt). Maarja, dat slaapverlamming is ook nog niet helemaal bewezen, dus misschien dat het wel iets paranormaals is.
Ik heb het gezien terwijl ik klaarwakker was. En ik was niet alleen; mijn vriend zag 'hem' ook.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_74738678
quote:
Leuke verhalen staan daar op. Ik moet echt een keertje naar Hellevoetsluis, als ik het zo lees heb je daar veel kans om een geest tegen te komen.
Tok.
pi_75037340
Toch lijkt het alsof er in Nederland, in tegenstelling tot landen als Engeland en Duitsland, maar weinig spookhuizen zijn!
De meeste verhalen zijn middeleeuws en nauwelijks recent. Misschien zou er een database moeten komen. Of is die er al??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')