heb ook gehoort dat dat een spook kasteel is. Ben er, toen ik klein was wel eens geweest, maar heb nog nooit iets raars daar mee gemaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:05 schreef VAgeNERATION het volgende:
Kick, ben van plan binnenkort een spookhuizen/kastelen/plaatsen tourtje te maken dus ben nu oude spookhuis topics aan het afspeuren.
Doorwerth
Het is zeker een mooi kasteel. wil er ooit nog een keer naar toe gaanquote:Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef Djeez het volgende:
Stel je absoluut niet te veel voor van Doorwerth! Ik ben er gisteren met mijn vrouw geweest, want was in de buurt op vakantie. En aangezien het er spookt, leek het me wel cool. Dat het spookt klopt, dat is zelfs wetenschappelijk bewezen. Zie deze link voor foto en uitleg. Binnen bekruipt je in sommige vertrekken een onbehaaglijk gevoel. Ijskoud, en ik kreeg kippenvel. Maar aangezien het ten strengste verboden is binnen te fotograferen, heb je geen kans een entiteit op de gevoelige plaat vast te leggen. Het enige vertrek waar mag worden gefotografeerd is de wapenkamer. Hier heb ik enkele foto's gemaakt waarop op eentje iets vaags is te zien, maar of het een geest is?
Maar het is absoluut geen weggegooid geld, want Doorwerth is mooi en zeer leerzaam!
Kasteel Genhoes, net buiten Valkenburg schijnt behoorlijk behekst te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:23 schreef Crappery het volgende:
Zijn er in het zuiden van Limburg ook spookhuizen?
moet nou echt iedereen gaan vragen wát je dan overkomen is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef Sqoudson het volgende:
Zwarte brug van Vlijmen, Noord-Brabant
Dit blijkt wel, uit de verhalen, en een afgelopen maandag echt gebeurd iets.
Dit is in de omgeving een van de meest gewilde plekken voor mensen
om zichzelf van het leven te beroven![]()
Afgelopen maandag is het mij dus overkomen met iemand van mijn school, die zichzelf daar van het leven beroofde, dus ik geloof best dat dit als een van dat soort plekken wordt gezien!
okay, nou, dat had ik er niet kunnen halen, die post lijkt wel een cryptogramquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:37 schreef Sqoudson het volgende:
Ik bedoel te zeggen, dat dat een plek is, waar veel mensen zichzelf van het leven beroven, waaronder een oude vriend van me.
En ik dus best geloof dat dat een van die plekken is, waar regelmatig rare dingen gezien worden
Linkjequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef Sqoudson het volgende:
Zwarte brug van Vlijmen, Noord-Brabant
Dit blijkt wel, uit de verhalen, en een afgelopen maandag echt gebeurd iets.
Dit is in de omgeving een van de meest gewilde plekken voor mensen
om zichzelf van het leven te beroven![]()
Afgelopen maandag is het mij dus overkomen met iemand van mijn school, die zichzelf daar van het leven beroofde, dus ik geloof best dat dit als een van dat soort plekken wordt gezien!
Nee in Hummelo (Gelderland).quote:
Dat kan haast niet anders dan slaapverlamming zijn. Je hoort zooo vaak van mensen dat ze tijdens het slapen een zwarte schim zien (zelf ook meegemaakt). Maarja, dat slaapverlamming is ook nog niet helemaal bewezen, dus misschien dat het wel iets paranormaals is.quote:
Ik heb het gezien terwijl ik klaarwakker was. En ik was niet alleen; mijn vriend zag 'hem' ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders dan slaapverlamming zijn. Je hoort zooo vaak van mensen dat ze tijdens het slapen een zwarte schim zien (zelf ook meegemaakt). Maarja, dat slaapverlamming is ook nog niet helemaal bewezen, dus misschien dat het wel iets paranormaals is.
Leuke verhalen staan daar op. Ik moet echt een keertje naar Hellevoetsluis, als ik het zo lees heb je daar veel kans om een geest tegen te komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |