Mooi is dat he, als de volle maan door een gat in het dak naar binnen schijnt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Slickdude het volgende:
toen we opeens een lichtschijnsel zagen in de ruine. Nou kan licht overal vandaan komen, van naburige huizen, auto's, noem maar op. Ware het niet dat de muren AAN DE BINNENKANT verlicht werden. Dus door een schijnsel in de ruine zelf.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik denk dat je hier wel iets kunt vinden: http://www.theghosthunter.nl/
Niet zozeer een huis, maar Kasteel Hoensbroek? Ben ff vergeten of dat nou wel in et zuiden ligtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:23 schreef Crappery het volgende:
Zijn er in het zuiden van Limburg ook spookhuizen?
Waar staat het huis dan ergens ongeveer? Lijkt me sterk dat het zo onbereikbaar is eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:08 schreef RadioSlut het volgende:
Ik denk dat bij oude huizen die afgebroken moeten worden wel een paar spookhuisjes bijzitten.
In Rotterdam ken ik nog wel een huuske dat er best eng uitziet.
Maar hoe je daar moet komen? Uit de randstadrailmetro springen ?
Is er hier toevlalig iemand die me kan uitleggen waar dit is? Ik ben gisteren gaan kijken maar ik kon het nergens vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef Astroth het volgende:
....
Spookhuis Ilbrink, Koningsbosch, Limburg
Hmm, Koningsbos. Dat is redelijk vlak bij waar ik woon. Op zich best interessant om daar op een verloren zondag ofzo eens een kijkje te gaan nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Is er hier toevlalig iemand die me kan uitleggen waar dit is? Ik ben gisteren gaan kijken maar ik kon het nergens vinden.
Nee, ik zit lekker dichtbij het werk en het winkelcentrum nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef Bartleunen het volgende:
dus 2 mensen vreemd overleden. Is het niet verstandig als jij gaat verhuizen?
-Dat kan ook normaal-quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Slickdude het volgende:
Hier een voorval van jaren terug. Toen ik nog op school zat ben ik met een stel vrienden op vrijdag de dertiende bij een ruine in de buurt gaan kamperen, om het lot te tarten zeg maar. Bier, kampvuur, blowtje, je kent het wel. Deze ruine, waarvan nu nog maar een paar muren overeind staan, staat in een verwilderd landgoed in de buurt van Vught. Het verhaal ging dat de eigenaar, Margraff, in de oorlog fout zat en dat zijn villa een hoofdkwartier was voor SS-ers. (Het ligt in de buurt van concentratiekamp Vught).
Wij zaten daar dus te drinken, maar we waren broodnuchter toen we opeens een lichtschijnsel zagen in de ruine. Nou kan licht overal vandaan komen, van naburige huizen, auto's, noem maar op. Ware het niet dat de muren AAN DE BINNENKANT verlicht werden. Dus door een schijnsel in de ruine zelf.
Ik beschouw mezelf een beetje als een scepticus met een gezonde belangstelling voor het paranormale. Maar dit maakte echt indruk.
En dan nog...waarom zou je verhuizen als soms het licht aanspringt en er wel eens wat van de muur valt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik zit lekker dichtbij het werk en het winkelcentrum nu
Is dit de galgenberg in Deurne?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Die indianen muziek er door heen is wel verschrikkelijk
de enige entiteit die ik zie is bij 5:56quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Die indianen muziek er door heen is wel verschrikkelijk
als er niemand is kan ook niemand het verbieden toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef Elegy het volgende:
Kan je die plaatsen eigenlijk gewoon vrij bezoeken? Met parken lijkt me dat logisch maar een landhuis zou, verlaten of niet, toch niet zomaar toegankelijk zijn denk ik.
Straks drie weken vakantie en ik wil wel wat van die plekken bezoeken eigenlijk
meestal liggen die plaatsen niet in het centrumquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef Elegy het volgende:
Nee dat snap ik maar ik zal maar net de pech hebben dat ik een beetje door zo'n landhuis struin en dat er daarna een overijerige wijkagent een boete staat uit te schrijven vanwege inbraak.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi is dat he, als de volle maan door een gat in het dak naar binnen schijnt.![]()
Werd je geganked als ghost?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:07 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nou he en als je op dat moment WoW speelt op een 24 inch scherm dan krijg je helemaal zo een deja-vu gevoel erbij .
relaxte geest dan man!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:08 schreef Jivis het volgende:
Heb het idee dat het op onze zolder niet pluis is (hoe cliché). Als kind speelde ik daar een keer met een racebaan en toen deed het autootje iets geks waardoor ik in lachen uitbarstte, waarna er iemand met mij mee ging lachen. Er was verder niemand anders op zolder. Ook zag ik een keer toen ik nog op zolder sliep een gestalte op mijn bureau zitten toen ik 's nachts wakkerschrok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |