quote:Op maandag 23 januari 2006 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neuh.. ik heb wel even genoeg van vruchtwater .. ben nog steeds emotioneel aan het bijkomen van de moederkoek die ongewild moest zien.
En het ziet er toch niet erger uit dan een flink stuk lever in de vitrine bij de slager?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en bedankt... nam net echt een slok sinasappelsap![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het ziet er toch niet erger uit dan een flink stuk lever in de vitrine bij de slager?
Nou eigenlijk wel dus..quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het ziet er toch niet erger uit dan een flink stuk lever in de vitrine bij de slager?
quote:
It's ok, zaterdag zo verkouden als een hond en zondag weer kiplekker. Wel heeeeeeel veel geslapen dit weekend. Van vrijdag op zaterdag bijna 13 uur en van zaterdag op zondag ook zoiets. Had het blijkbaar nodig.quote:
ja je hebt zaterdag 13 uur in bed gelegen...maar hoelang heb je geslapen?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
It's ok, zaterdag zo verkouden als een hond en zondag weer kiplekker. Wel heeeeeeel veel geslapen dit weekend. Van vrijdag op zaterdag bijna 13 uur en van zaterdag op zondag ook zoiets. Had het blijkbaar nodig.
Zaterdag is mijn vriendin nog blijven slapen en die zie ik vanavond ook weer![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja je hebt zaterdag 13 uur in bed gelegen...maar hoelang heb je geslapen?
20quote:Op maandag 23 januari 2006 13:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik heb 13 uur geslapen.
Aantal uur in bed gelegen weet ik niet eens![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
20
ik heb het volgehouden om een weekend 42 uur in bed te liggen
ik was ziekquote:
Misschien handiger om je werkweek in een weekend te proppen. Heel weekend achter elkaar werken en dan de rest van de week vrij zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
20
ik heb het volgehouden om een weekend 42 uur in bed te liggen
Ik stem voorquote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien handiger om je werkweek in een weekend te proppen. Heel weekend achter elkaar werken en dan de rest van de week vrij zijn.![]()
Het was een posttraumatische distrofie, als ik het goed had. maar wat voor een pech heeft deze ellende ook al weer veroorzaakt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef vamperotica het volgende:
Weer even een update van het Zoessiefront...
morgrn gaan ze pijnblokkades doen... Zijn schijnbaar 2 manieren voor.. morgen krijgt ze te horen welke het gaat worden... Van de een wist ze niet meer pcies wat er danging gebeuren, bij de ander wordt ze verdoofd, dan gaan ze kijken welke zenuwen ze moeten hebben die de pijn veroorzaken en dan gaan ze die lamleggen....
verdoving krijgt ze dan sowieso... hoe weet ik nog niet pciesquote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef Sight_key het volgende:
Veel sterkte ermee
Verdoving lijkt me wel prettig bij zulke dingen. Misschien een ruggeprik?
waarschijnlijk een zweepslagquote:Op maandag 23 januari 2006 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was een posttraumatische distrofie, als ik het goed had. maar wat voor een pech heeft deze ellende ook al weer veroorzaakt?
Mijn moeder heeft ook postraumatische dystrofie gehad door een ongeluk op het werk. Die kreeg van die warmte-elementen op het been, maar ze had het been dus in diggelen liggen. Ik hoorde post traumatische dystrofie dus ik weet niet of het in die situatie in jou omgeving ook dat is. Ik legde de link naar post traumatische dystrofie omdat Nokwanda dat zei net. Dus dacht van, dat is misschien het geval.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
verdoving krijgt ze dan sowieso... hoe weet ik nog niet pcies
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef Marietje_34 het volgende:
laat ik hier ook weer een keertje bij zijn
Hoi barra!
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey girl, long time no see.
alles goed?
still hanging in therequote:
hier idem ditoquote:Op maandag 23 januari 2006 21:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
still hanging in there
nee is goed... alleen erg moe dus ga zo ff lekker doucen en dan slapen
helaas is dat de bittere waarheidquote:Op maandag 23 januari 2006 21:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hier idem ditoMorgen weer vroeg dag enzo...
loonslaven zijn we, ik zeg het je![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 23 januari 2006 21:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
helaas is dat de bittere waarheidmaar WAT doe je eraan he
vroeg naar bed gaan en de volgende dag weer werken
eerst nog ff wat spiertjes trainen voor het slapen gaan![]()
bye all
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hier idem ditoMorgen weer vroeg dag enzo...
loonslaven zijn we, ik zeg het je![]()
ach, alles hep ze voordelen en nadelenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aan de ene kant wil ik ook weer loonslaaf zijn. maar als ik dat woord zo uitgesproken zie (uhu.... de contradictie... uitgesproken zie
) ga ik twijfelen. Loonslaaf..... smaakt niet lekker. Het eerste deel wel.
En als het geld op zou leveren, genoeg, zou het ook wel leuk zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, alles hep ze voordelen en nadelenWerken is best leuk, maar 5 dagen per week vind ik af en toe toch een beetje teveel van het goede hoor...
mij lijkt schilderen zoals jij doet weer erg leuk...niet dat ik dat zou kunnen trouwens. Denk ik.
Kan me voorstellen dat je bezorgd bent na de afgelopen week. Ik kan je dus niet zien als een overbezorgde muts. Ik zou ook best bang zijn, hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:38 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
ben ik een overbezorgde muts of wat....?!
Nu voel ik dus niets meer in mn buik... geen krampje, geen pijntje... Maar ook geen schopje... Nou weet ik ook wel dat ze roepen dat je dat pas vanaf 23 weken regelmatig moet voelen, mar ik vond het zo fijn dat t monstertje zich zo vaak liet "voelen" toen ik met al die krampen en pijnen zat....AAAAAARG....!
Dat hoop ik ook, anders vrees ik met grote vrezen voor de gevolgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:39 schreef vamperotica het volgende:
ow Metro... Bah... Het zal je ook eens meezitten....
Ik hoop voor je dat het allemaal op het nippertje toch nog goed komt!
Het lijkt wel alsof iedereen die ik "ken" die een huis koopt de laatste tijd een soortgelijk probleem heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Ik voel me echt mislukt, ziek zwak en misselijk vandaagwaarom kan het nou nooit eens een keer meezitten
![]()
![]()
Lees en huiver:
Probleem met hypotheek
Als het nog een klein beetje meer tegenzit dan gaat straks mijn huis niet eens door en als het nog meer tegenzit kan ik nog voor de kosten opdraaien ookEn dat terwijl ik toch gewoon netjes aan al mijn verplichtingen heb voldaan. Ik haat de maatschappij, ik haat de bureaucratie en bovenal twijfel ik aan mezelf of ik niet wat meer had kunnen doen.
bah wat een klotedag.
Niet druk om maken, komt vast wel goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:38 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
ben ik een overbezorgde muts of wat....?!
Nu voel ik dus niets meer in mn buik... geen krampje, geen pijntje... Maar ook geen schopje... Nou weet ik ook wel dat ze roepen dat je dat pas vanaf 23 weken regelmatig moet voelen, mar ik vond het zo fijn dat t monstertje zich zo vaak liet "voelen" toen ik met al die krampen en pijnen zat....AAAAAARG....!
Ik heb 15 februari weer een afsprak bij de verloskundige... Maar als ik vanmiddag nog niets gevoeld heb ga ik denk ik toch ff bellen of ik niet even binnen mag lopen om naar t hartje te luisteren....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je bezorgd bent na de afgelopen week. Ik kan je dus niet zien als een overbezorgde muts. Ik zou ook best bang zijn, hoor.
Wanneer wordt er weer gekeken of alles in orde is?
De hele dag bellen met degene die de fouten heeft gemaakt... Ze maken het maar in orde!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, anders vrees ik met grote vrezen voor de gevolgen.
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:45 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zou het vandaag met Mirage zijn?
Ga toch maar ff een wekkertje voor mn buik zetten!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet druk om maken, komt vast wel goeddie kleine heeft ook slaap nodig
Misschien dat je een paar dagen uitstel kunt krijgen als je de zaak bij de verkopende partij uitlegt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:48 schreef Metro2005 het volgende:
Ja, ik hoor vandaag dus of die stukken in orde zijn voor de bank, áls dat zo is moet het nog naar een 2e beoordeler die 3 dagen nodig heeft (WTF) en dan moet het nog naar de notaris die nog eens 5 dagen nodig heeft om het geld te krijgen, daar probeert de hypotheker 3 dagen van te maken.
Er moet dus echt een godswonder gebeuren wil dat allemaal op tijd lukken.
Als ze moeilijk gaan doen over een dag ofzo dan ga ik ook moeilijk doen. In het contract staat namelijk dat ik schriftelijk in gebreke gesteld moet worden, en helaas voor de verkoper, ik heb nog geen brief gezien. Alleen een telefoontje gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Misschien dat je een paar dagen uitstel kunt krijgen als je de zaak bij de verkopende partij uitlegt?
Ja, pcies.... En er waren van hun kant ( of de makelaar..) toch ook wat fouten gemaakt wat voor vertraging heeft gezorgd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze moeilijk gaan doen over een dag ofzo dan ga ik ook moeilijk doen. In het contract staat namelijk dat ik schriftelijk in gebreke gesteld moet worden, en helaas voor de verkoper, ik heb nog geen brief gezien. Alleen een telefoontje gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |