abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34318772
Pfff lange teksten wederom, ik verlang dat niemand het leest, het is scripten van mijn ziel en geest. Ik heb nota bene zelf moeite om het na te lezen. Zo lang komen ze over.

Ik ga korter proberen te schrijven, alleen in geval van conflicten laat ik het stromen.

Prettige avond allemaal

Ik ben aan het bier maar word er moe van.

Het schrijven is nogmaals mijn hele ziel en geest klaarstomen voor de toekomst.

Nu hardcore, ik ga lasers inbeelden. 1 grote lasershow

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34325954
Ik ga zo offline, Dido luisteren

Ik ben verliefd op haar

Die vrouw mag mijn vrouw worden......zo mooi zo puur
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34326198
Ik ben verliefd

Op Dido

Al is ze niet aanwezig, het gevoel om weer eens verliefd te zijn is al goed genoeg. Dat ik een vrouw mis in mijn leven ook. En van mijn part probeer ik haar te bereiken via telepathie als ik luister naar haar muziek

Ik heb het gemist dat ik een vrouw miste.. Ik heb het verlangen naar een vrouw gemist.

Dus sowieso is dit gevoel goed. AL kan ik Dido niet bereiken op geen enkele manier.

Verliefd zijn is genoeg
pi_34326633
Dit is Dido dus

Dan ga ik nu richting nest.

Dido luisteren

Tot morgen

En ik schaam me niet
pi_34329905
Zo.. Ook ff een update over/van mezelf...
van de week de vlos maar even gebeld... ik had geen bloeding, maar wel iets rozig slijm... continu een kramperig gevoel met toch best behoorlijk wat heftige krampaanvallen...
moest een plasje naar de dokter brengen, maar daar was niets in te vinden wat op een blaasontsteking duidde... vlos weer gebeld, die kwam later even langs... hartje geluisterd... klopte als een gek. prima dus... Buik gvoeld.. Zag ze wel aan me dat dat behoorlijk pijn deed.. Even een inwendig onderzoekje... ook prima... toch even met t ziekenhuis overlegd... Tja.. In dit stadium van de zwangerschap kan er niiets aan gedaan worden....
Advies....
Rustig aan doen, miniman niet teveel optillen en iig een weekje niet werken.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_34335789
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef vamperotica het volgende:
Zo.. Ook ff een update over/van mezelf...
van de week de vlos maar even gebeld... ik had geen bloeding, maar wel iets rozig slijm... continu een kramperig gevoel met toch best behoorlijk wat heftige krampaanvallen...
moest een plasje naar de dokter brengen, maar daar was niets in te vinden wat op een blaasontsteking duidde... vlos weer gebeld, die kwam later even langs... hartje geluisterd... klopte als een gek. prima dus... Buik gvoeld.. Zag ze wel aan me dat dat behoorlijk pijn deed.. Even een inwendig onderzoekje... ook prima... toch even met t ziekenhuis overlegd... Tja.. In dit stadium van de zwangerschap kan er niiets aan gedaan worden....
Advies....
Rustig aan doen, miniman niet teveel optillen en iig een weekje niet werken.....
Hoeveel weken ben je nu ook al weer? Doe maar zo rustig aan als maar mogelijk is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34335926
Keep it up Vampie !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_34335944
Een mysterieuze Britse heeft al drie jaar 2,5 miljoen euro op haar bankrekening staan, maar haar man en kinderen weten van niets. De vrouw won het geld in een loterij. Omdat ze bang was dat het haar leven op zijn kop zou zetten, heeft ze de prijs verzwegen. Ze vertelde anoniem haar verhaal in een radioprogramma van de BBC dat ging over geld en geluk, aldus The Guardian van zaterdag.

De vrouw was uiteraard heel blij met de prijs, vertelde ze, maar was bang dat haar kinderen te verwend zouden worden en dat haar man zijn baan zou opzeggen. „Het zou ons gezinnetje zo op zijn kop hebben gezet.” De redactie van de radioshow benadrukt te hebben vastgesteld dat het verhaal van de vrouw klopt. Het geld maakte haar in zoverre gelukkig dat ze blij was alle rekeningen te kunnen betalen. Een extraatje verklaarde ze thuis door te zeggen dat ze een bonus had gekregen of wat had weten te sparen.

Women
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 22 januari 2006 @ 10:06:02 #159
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34336385
dit is echt een wonderbaarlijk verhaal..:) haha marvelous
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34336880
quote:
Op zondag 22 januari 2006 07:58 schreef UncleScorp het volgende:
Een mysterieuze Britse heeft al drie jaar 2,5 miljoen euro op haar bankrekening staan, maar haar man en kinderen weten van niets. De vrouw won het geld in een loterij. Omdat ze bang was dat het haar leven op zijn kop zou zetten, heeft ze de prijs verzwegen. Ze vertelde anoniem haar verhaal in een radioprogramma van de BBC dat ging over geld en geluk, aldus The Guardian van zaterdag.

De vrouw was uiteraard heel blij met de prijs, vertelde ze, maar was bang dat haar kinderen te verwend zouden worden en dat haar man zijn baan zou opzeggen. „Het zou ons gezinnetje zo op zijn kop hebben gezet.” De redactie van de radioshow benadrukt te hebben vastgesteld dat het verhaal van de vrouw klopt. Het geld maakte haar in zoverre gelukkig dat ze blij was alle rekeningen te kunnen betalen. Een extraatje verklaarde ze thuis door te zeggen dat ze een bonus had gekregen of wat had weten te sparen.

Women
Jahhh, ik las het.... wat een doos
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 januari 2006 @ 10:53:19 #161
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34336947
Nou... het zou ook wel iets voor mij zijn om te doen

Ik kan mij er heel wat bij voorstellen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34337137
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef Mirage het volgende:
Nou... het zou ook wel iets voor mij zijn om te doen

Ik kan mij er heel wat bij voorstellen
A) Ze was bang dat de kinderen te verwend zouden worden: Dat heb je dus zelf in de hand

B) Ze was bang dat de man zou stoppen met werken. Hmmmm, dat lijkt mij nou juist het lekkerste.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 januari 2006 @ 11:24:48 #163
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34337502
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef nokwanda het volgende:

B) Ze was bang dat de man zou stoppen met werken. Hmmmm, dat lijkt mij nou juist het lekkerste.
tenzij ze overdag al uhm druk bezig is
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_34337663
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:24 schreef coz het volgende:

[..]

tenzij ze overdag al uhm druk bezig is

Nou..... ik ken wel vrouwen die gek werden van hun kerel toe ie eindelijk kon gaan rentenieren en thuis zat.
Maar aan de andere kant hoef je met dat geld niet in je huisje te blijven en heb je meer mogelijkheden om andere dingen te gaan doen.

En als hij nou andere dingen gaat doen overdag kan zij een leuke tuinman inhuren, als ze dan toch niet blij is met haar vent
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 januari 2006 @ 12:20:18 #165
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34338955
tssss uber zuinig... zeg dan dat je 500000 hebt gewonnen ofzo ik vind dat mensen die niet van het geld willen genieten niet mee mogen doen met zon loterij
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 22 januari 2006 @ 12:25:25 #166
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34339112
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tssss uber zuinig... zeg dan dat je 500000 hebt gewonnen ofzo ik vind dat mensen die niet van het geld willen genieten niet mee mogen doen met zon loterij
hoezo niet genieten ?
Die vrouw geniet er waarschijnlijk van dat ze lekker alle rekeningen kan betalen zonder zorgen, ze hoeft geen achterhoofd stemmetje te hebben "wat als".... ze kan haar gezin af en toe ècht verrassen door iets leuks te regelen/kopen....

het verassingseffect is wel weg denk ik als ze weten dat moeders 2,5 milj op de bank heeft staan
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 22 januari 2006 @ 12:28:29 #167
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34339187
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

hoezo niet genieten ?
Die vrouw geniet er waarschijnlijk van dat ze lekker alle rekeningen kan betalen zonder zorgen, ze hoeft geen achterhoofd stemmetje te hebben "wat als".... ze kan haar gezin af en toe ècht verrassen door iets leuks te regelen/kopen....

het verassingseffect is wel weg denk ik als ze weten dat moeders 2,5 milj op de bank heeft staan
snap ik wel... en het is ook wel fijn dat je weet dat je al je rekeningen kan betalen... maarja dat kan met 500000 ook wel. waarschijnlijk gaat dat mens een keertje dood met 3 miljoen op haar rekening (klein beetje eraf gehaalt en de rest is erbij gekomen door de rente) . dan vind ik dat zonde voor het geld.

ik zou er teminste wel wat mee doen... een mooi huis kopen .. leuke auto .. en verder gewoon doorgaan met werken
stay frosty
pi_34339583
Ahhhhh, het zet me aan het dromen.
Ergens niet helemaal midden in de bewoondewereld een groot oud huis kopen en daar in alle rust leven met een heeeeeleboel katten die niemand wilt. En een zooi andere dieren.
Zou ook nog in overeenstemming zijn met de rest van mijn mensjes hier.
EW kon zijn pianoles krijgen en een piano ook nog. En ik zou niet alleen de rekeningen kunnen betalen maar ook die van een paar andere mensjes om me heen. En mijn rijbewijs halen en er zelfs een auto op na houden. Hoeft niet eens superdelux te zijn maar gewoon een stoere praktische kar. En ik zou zomaar, zonder na te denken een of twee keer per jaar naar Zuid Afrika kunnen gaan om daar wat mensjes op te zoeken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 januari 2006 @ 12:47:57 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34339755
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef nokwanda het volgende:
Ahhhhh, het zet me aan het dromen.
Ergens niet helemaal midden in de bewoondewereld een groot oud huis kopen en daar in alle rust leven met een heeeeeleboel katten die niemand wilt. En een zooi andere dieren.
Zou ook nog in overeenstemming zijn met de rest van mijn mensjes hier.
EW kon zijn pianoles krijgen en een piano ook nog. En ik zou niet alleen de rekeningen kunnen betalen maar ook die van een paar andere mensjes om me heen. En mijn rijbewijs halen en er zelfs een auto op na houden. Hoeft niet eens superdelux te zijn maar gewoon een stoere praktische kar. En ik zou zomaar, zonder na te denken een of twee keer per jaar naar Zuid Afrika kunnen gaan om daar wat mensjes op te zoeken.
thats what im saying
stay frosty
pi_34340463
Ben er weer

Gisteren druk geweest en ik schaam me niet eens als ik druk ben. Dat lost vanzelf wel op.

Vandaag wat minder actief zijn hier, toch proberen wat te lezen en te begrijpen. Eerst maar koffie en dan ga ik het er vandaag van nemen.
  zondag 22 januari 2006 @ 14:07:05 #171
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34342424
ik moet ook actief worden...
kan vandaag gewoon niet in beweging komen..
Kindjes liggen laveloos op de grond (nou ja op kleed en woonkussens) tv te kijken.. als hun ogen nog open zijn tenminste... de gordijnen zijn nog niet eens echt open...

eerst maar eens wat licht in huis brengen...
dan aan de slag !

Ik denk dat ik de kindjes maar aan tafel zet met wat papier, potloden en wat muntgeld en dergelijken.
geld onder het papier, potlood schuin houden en krassen ---> afdruk munt op papier.
kan je ook met bladeren e.d. doen.. resultaat --> hele mooie bladeren met nerven
Sir Winston Churchill
pi_34343161
Je houdt je kinderen wel goed bezig zo te zien Ze hoeven zich niet te vervelen bij jou thuis

Ik speelde vroeger altijd met de lego en met de commodore 64, daarna de amiga 500. Commodore 64 vele uren mee vermaakt ook, net zoals met de amiga.. Oneindig veel spellen waren te krijgen op die computer. En mijn broer ging altijd naar een computer-club, waar iedereen samen kwam met de amiga of commodore 64 en er werd daar van alles uitgewisseld, rond de 200 mensen in een grote aula van een school . Ben zelf ook vaker geweest daar. Een soort lan-party. Alleen was er nog geen mogelijkheid om de computers te koppelen aan elkaar

Ook vaker liggen programmeren op die computer En dat was dus echt niets, stelde weinig voor, je kon wel dingen laten bewegen. Jammer dat ik dat programmeer boekje niet meer heb.

Heb een nieuwe icoon gepakt, die oude icoon is veels te agressief overkomend vind ik.

Prettige dag Ik doe het lekker rustig aan vandaag gewoon, ik voel me tenminste rustig en denk eerst ff na voordat ik wat doms zeg
  zondag 22 januari 2006 @ 17:39:08 #173
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34349254
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef Mirage het volgende:
ik moet ook actief worden...
kan vandaag gewoon niet in beweging komen..
Kindjes liggen laveloos op de grond (nou ja op kleed en woonkussens) tv te kijken.. als hun ogen nog open zijn tenminste... de gordijnen zijn nog niet eens echt open...

eerst maar eens wat licht in huis brengen...
dan aan de slag !

Ik denk dat ik de kindjes maar aan tafel zet met wat papier, potloden en wat muntgeld en dergelijken.
geld onder het papier, potlood schuin houden en krassen ---> afdruk munt op papier.
kan je ook met bladeren e.d. doen.. resultaat --> hele mooie bladeren met nerven
je kan ze ook op duitsers laten schieten
stay frosty
pi_34349353
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

je kan ze ook op duitsers laten schieten
Waarom specifiek op Duitsers?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 januari 2006 @ 17:44:09 #175
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34349403
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waarom specifiek op Duitsers?
geen idee kunnen ook chinezen moslims amerikanen zijn.....
stay frosty
pi_34349432
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Of jonge kerels in Cupraatjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 januari 2006 @ 17:47:04 #177
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34349486
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Of jonge kerels in Cupraatjes
stay frosty
pi_34350399

Ik ga zo offline, ben kapot. Op de bank liggen dan maar. Ben helemaal gaar.
pi_34368821
Mogguh
pi_34368891
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:17 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh

Zoessie een beetje beter nu na het weekend?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34369011
Zoessie baalt er een beetje boel veel behoorlijk van dat ze langer moet blijven....
En dat niet dat gebeurd wat er verwacht werd

We Zijn er gister geweest en ik moet zeggen dat t ziekenhuis op zich ook niet mee helpt... Wat een deprimerende boel daar! meteen als je binnenkomt al....
En de pijn wordt alleen maar erger, zoessie stoneder en alles is super vermoeiend...
pi_34369340
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

of de buurman met zijn irritante autoalarm dat meermaal daags af gaat terwijl hij doorslaaps of niet thuis is.....
Sir Winston Churchill
pi_34369360
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:40 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie baalt er een beetje boel veel behoorlijk van dat ze langer moet blijven....
En dat niet dat gebeurd wat er verwacht werd

We Zijn er gister geweest en ik moet zeggen dat t ziekenhuis op zich ook niet mee helpt... Wat een deprimerende boel daar! meteen als je binnenkomt al....
En de pijn wordt alleen maar erger, zoessie stoneder en alles is super vermoeiend...
he bah wat vervelend voor haar.
Mag ze wel uit bed of dat ook niet ?

Geef haar in ieder geval een dikke knuffel van mij !
Sir Winston Churchill
pi_34369394
en verder een goeiemorgen allemaal !

Nok, hoe zat dat met jou toen je vruchtwater wegliep ?
Bij mij zijn beide keren de vliezen met een beetje hulp gebroken.

Hoe voelt het als ze spontaan breken of scheuren ?
En alles of een deel ervan wegloopt ?

En hoe weet je wat het is ??
Vruchtwater of iets anders waar je even de controle over verloor ?
Je merkt het toch wel als je moet plassen en plast ? Of niet ?

* Mirage krabt zich nog even op haar hoofd...
Sir Winston Churchill
pi_34369593
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:14 schreef Mirage het volgende:

[..]

he bah wat vervelend voor haar.
Mag ze wel uit bed of dat ook niet ?

Geef haar in ieder geval een dikke knuffel van mij !
Zal ik doen.. Vind ze vast fijn!

Ze mag wel uit bed gelukkig.. Maar zit dan wel in een rolstoel
pi_34369629
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef Mirage het volgende:

Bij de eerste bevalling had ik opeens een zwembad aan mn voeten... Voelde eigenlijk niet iets van scheuren ofzo.. Alleen erg veel nat1

Bij de tweede kwam het met beetjes. Voelde ook niets van scheuren of druk oid... Gewoon steeds beetjes nat...

Bij de derde zijn ze gebroken toen ik aan het persen ging, dus ook weer een zwembad
pi_34369730
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]
Bij de tweede kwam het met beetjes. Voelde ook niets van scheuren of druk oid... Gewoon steeds beetjes nat...
en hoe weet je dan dat het vruchtwater is ?
Sir Winston Churchill
  maandag 23 januari 2006 @ 09:44:55 #188
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34369799
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

omdat ze geen rede had om aan te nemen dat ze erg geil was??
stay frosty
pi_34370040
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

het kan toch ook urine zijn ?
springende baby op je blaas b.v..
Sir Winston Churchill
pi_34370071
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

t rook anders als urine...
vruchtwater heeft een bepaald geurtje vind ik
pi_34370084
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

uhm... Nouhou....
  maandag 23 januari 2006 @ 10:04:55 #192
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34370167
sowwy het is vroeg en ik ben melig als de ziekte
mogge Vamp mogge Mir
stay frosty
pi_34370283
hmmm... moeilijk.
Mijn urine/vruchtwater ruikt nergens naar... ik ruik niks behalve een vleugje wasverzachter..

Heel erg bedankt voor het sharen van je info...

het is je vergeven Barra
Sir Winston Churchill
  maandag 23 januari 2006 @ 10:22:15 #194
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34370519
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef Mirage het volgende:

het is je vergeven Barra

ik zit weer hyper op me werk!!! JEEEJ heb er zin in!
stay frosty
pi_34370952
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef Mirage het volgende:

Bij mij was het zo dat er een scheurtje in de vruchtvliezen ergens achterin zat. Dus het siepelde zon beetje langzaam weg. Zodanig dat ik dacht dat ik gewoon minder controle over mijn blaas had omdat mijn beepje nogal erg laag zat.

Maar toen ik in de nacht van de 10de op de 11de augustus wakker werd en mezelf waste en verschoonde vond ik het wel erg opvallend worden dat ik geen aandrang voelde maar dat in de tijd dat ik mijn bed ook had verschoond er toch weer wat was weggelopen. Toen heb ik voor de zekerheid toch maar wel even het ziekenhuis gebeld.

Ik moest komen en dacht nog steeds niet dat ik ging bevallen. Veel liep er ook niet weg.
Om op te vangen wat eruit liep had ik een maandverbandje in gedaan. Dat konden ze dan daar gelijk onderzoeken om te zien of het urine of vruchtwater was. Daar kwamen ze erachter dat ik al een poaar dagen een gescheurd vruchtvlies had en dat de beep dus echt op die dag geboren moest worden ivm infectiegevaar.

Later hebben ze de vruchtvliezen echt helemaal gebroken en dat was echt een heel ander gevoel. Net alsof je stiekem in bad aan het piesen bent.... er lijkt geen einde aan te komen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 23 januari 2006 @ 11:36:52 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34372336
Proost!
The truth was in here.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:37:58 #197
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34372365
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef Bastard het volgende:
Proost!
cheers
stay frosty
pi_34372412
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef Bastard het volgende:
Proost!
glaasje vruchtwater? (heb nog wel een pak sinaasappelsap in de kast staan)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 23 januari 2006 @ 11:39:48 #199
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34372433
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en bedankt... nam net echt een slok sinasappelsap
stay frosty
  maandag 23 januari 2006 @ 11:41:25 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34372485
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Neuh.. ik heb wel even genoeg van vruchtwater .. ben nog steeds emotioneel aan het bijkomen van de moederkoek die ongewild moest zien.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')