Hoeveel weken ben je nu ook al weer? Doe maar zo rustig aan als maar mogelijk isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef vamperotica het volgende:
Zo.. Ook ff een update over/van mezelf...
van de week de vlos maar even gebeld... ik had geen bloeding, maar wel iets rozig slijm... continu een kramperig gevoel met toch best behoorlijk wat heftige krampaanvallen...
moest een plasje naar de dokter brengen, maar daar was niets in te vinden wat op een blaasontsteking duidde... vlos weer gebeld, die kwam later even langs... hartje geluisterd... klopte als een gek. prima dus... Buik gvoeld.. Zag ze wel aan me dat dat behoorlijk pijn deed.. Even een inwendig onderzoekje... ook prima... toch even met t ziekenhuis overlegd... Tja.. In dit stadium van de zwangerschap kan er niiets aan gedaan worden....
Advies....
Rustig aan doen, miniman niet teveel optillen en iig een weekje niet werken.....
Jahhh, ik las het.... wat een doosquote:Op zondag 22 januari 2006 07:58 schreef UncleScorp het volgende:
Een mysterieuze Britse heeft al drie jaar 2,5 miljoen euro op haar bankrekening staan, maar haar man en kinderen weten van niets. De vrouw won het geld in een loterij. Omdat ze bang was dat het haar leven op zijn kop zou zetten, heeft ze de prijs verzwegen. Ze vertelde anoniem haar verhaal in een radioprogramma van de BBC dat ging over geld en geluk, aldus The Guardian van zaterdag.
De vrouw was uiteraard heel blij met de prijs, vertelde ze, maar was bang dat haar kinderen te verwend zouden worden en dat haar man zijn baan zou opzeggen. „Het zou ons gezinnetje zo op zijn kop hebben gezet.” De redactie van de radioshow benadrukt te hebben vastgesteld dat het verhaal van de vrouw klopt. Het geld maakte haar in zoverre gelukkig dat ze blij was alle rekeningen te kunnen betalen. Een extraatje verklaarde ze thuis door te zeggen dat ze een bonus had gekregen of wat had weten te sparen.
Women![]()
![]()
A) Ze was bang dat de kinderen te verwend zouden worden: Dat heb je dus zelf in de handquote:Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef Mirage het volgende:
Nou...het zou ook wel iets voor mij zijn om te doen
![]()
Ik kan mij er heel wat bij voorstellen![]()
tenzij ze overdag al uhm druk bezig isquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef nokwanda het volgende:
B) Ze was bang dat de man zou stoppen met werken. Hmmmm, dat lijkt mij nou juist het lekkerste.
quote:
hoezo niet genieten ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tssss uber zuinig... zeg dan dat je 500000 hebt gewonnen ofzoik vind dat mensen die niet van het geld willen genieten niet mee mogen doen met zon loterij
snap ik wel... en het is ook wel fijn dat je weet dat je al je rekeningen kan betalen... maarja dat kan met 500000 ook wel. waarschijnlijk gaat dat mens een keertje dood met 3 miljoen op haar rekening (klein beetje eraf gehaalt en de rest is erbij gekomen door de rente) . dan vind ik dat zonde voor het geld.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
hoezo niet genieten ?
Die vrouw geniet er waarschijnlijk van dat ze lekker alle rekeningen kan betalen zonder zorgen, ze hoeft geen achterhoofd stemmetje te hebben "wat als".... ze kan haar gezin af en toe ècht verrassen door iets leuks te regelen/kopen....
het verassingseffect is wel weg denk ik als ze weten dat moeders 2,5 milj op de bank heeft staan![]()
thats what im sayingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef nokwanda het volgende:
Ahhhhh, het zet me aan het dromen.
Ergens niet helemaal midden in de bewoondewereld een groot oud huis kopen en daar in alle rust leven met een heeeeeleboel katten die niemand wilt. En een zooi andere dieren.
Zou ook nog in overeenstemming zijn met de rest van mijn mensjes hier.
EW kon zijn pianoles krijgen en een piano ook nog. En ik zou niet alleen de rekeningen kunnen betalen maar ook die van een paar andere mensjes om me heen. En mijn rijbewijs halen en er zelfs een auto op na houden. Hoeft niet eens superdelux te zijn maar gewoon een stoere praktische kar. En ik zou zomaar, zonder na te denken een of twee keer per jaar naar Zuid Afrika kunnen gaan om daar wat mensjes op te zoeken.
je kan ze ook op duitsers laten schietenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef Mirage het volgende:
ik moet ook actief worden...
kan vandaag gewoon niet in beweging komen..
Kindjes liggen laveloos op de grond (nou ja op kleed en woonkussens) tv te kijken.. als hun ogen nog open zijn tenminste... de gordijnen zijn nog niet eens echt open...
eerst maar eens wat licht in huis brengen...
dan aan de slag !
Ik denk dat ik de kindjes maar aan tafel zet met wat papier, potloden en wat muntgeld en dergelijken.
geld onder het papier, potlood schuin houden en krassen ---> afdruk munt op papier.
kan je ook met bladeren e.d. doen.. resultaat --> hele mooie bladeren met nerven
Waarom specifiek op Duitsers?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan ze ook op duitsers laten schieten
geen ideequote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geen ideekunnen ook chinezen moslims amerikanen zijn.....
![]()
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:17 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
of de buurman met zijn irritante autoalarm dat meermaal daags af gaat terwijl hij doorslaaps of niet thuis is.....quote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geen ideekunnen ook chinezen moslims amerikanen zijn.....
![]()
he bah wat vervelend voor haar.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:40 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie baalt er een beetje boel veel behoorlijk van dat ze langer moet blijven....
En dat niet dat gebeurd wat er verwacht werd
We Zijn er gister geweest en ik moet zeggen dat t ziekenhuis op zich ook niet mee helpt... Wat een deprimerende boel daar! meteen als je binnenkomt al....
En de pijn wordt alleen maar erger, zoessie stoneder en alles is super vermoeiend...
Zal ik doen.. Vind ze vast fijn!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
he bah wat vervelend voor haar.
Mag ze wel uit bed of dat ook niet ?
Geef haar in ieder geval een dikke knuffel van mij !
Bij de eerste bevalling had ik opeens een zwembad aan mn voeten... Voelde eigenlijk niet iets van scheuren ofzo.. Alleen erg veel nat1quote:Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef Mirage het volgende:
en verder een goeiemorgen allemaal !
Nok, hoe zat dat met jou toen je vruchtwater wegliep ?
Bij mij zijn beide keren de vliezen met een beetje hulp gebroken.
Hoe voelt het als ze spontaan breken of scheuren ?
En alles of een deel ervan wegloopt ?
En hoe weet je wat het is ??
Vruchtwater of iets anders waar je even de controle over verloor ?
Je merkt het toch wel als je moet plassen en plast ? Of niet ?
* Mirage krabt zich nog even op haar hoofd...
en hoe weet je dan dat het vruchtwater is ?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bij de tweede kwam het met beetjes. Voelde ook niets van scheuren of druk oid... Gewoon steeds beetjes nat...
omdat ze geen rede had om aan te nemen dat ze erg geil was??quote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
en hoe weet je dan dat het vruchtwater is ?
het kan toch ook urine zijn ?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ze geen rede had om aan te nemen dat ze erg geil was??![]()
t rook anders als urine...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
en hoe weet je dan dat het vruchtwater is ?
uhm... Nouhou....quote:Op maandag 23 januari 2006 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ze geen rede had om aan te nemen dat ze erg geil was??![]()
quote:
Bij mij was het zo dat er een scheurtje in de vruchtvliezen ergens achterin zat. Dus het siepelde zon beetje langzaam weg. Zodanig dat ik dacht dat ik gewoon minder controle over mijn blaas had omdat mijn beepje nogal erg laag zat.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef Mirage het volgende:
en verder een goeiemorgen allemaal !
Nok, hoe zat dat met jou toen je vruchtwater wegliep ?
Bij mij zijn beide keren de vliezen met een beetje hulp gebroken.
Hoe voelt het als ze spontaan breken of scheuren ?
En alles of een deel ervan wegloopt ?
En hoe weet je wat het is ??
Vruchtwater of iets anders waar je even de controle over verloor ?
Je merkt het toch wel als je moet plassen en plast ? Of niet ?
* Mirage krabt zich nog even op haar hoofd...
cheersquote:Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef Bastard het volgende:
Proost!
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef Bastard het volgende:
Proost!
en bedankt... nam net echt een slok sinasappelsapquote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
glaasje vruchtwater? (heb nog wel een pak sinaasappelsap in de kast staan)
Neuh.. ik heb wel even genoeg van vruchtwater .. ben nog steeds emotioneel aan het bijkomen van de moederkoek die ongewild moest zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
glaasje vruchtwater? (heb nog wel een pak sinaasappelsap in de kast staan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |