Sorry hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aanHet was een fruttopic
Niet zo piepen
*Presentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef gelly het volgende:
Zet er een paar mods op die het wel aankunnen lijkt me..
Maandag ben je de eerstequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef Het_hupt het volgende:
Het actieve modden en opruimen nu al weer voorbij?
ja sorry dat ik soms sociale verplichtingen hebquote:
Nopequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef Het_hupt het volgende:
Het actieve modden en opruimen nu al weer voorbij?
Misschien tijd voor nieuwe moderators?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef TC03 het volgende:
Wat een baggertopic.
Niks mis met KLB. Op de moderatie na dan. Of is dat dan weer ongefundeerd.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien tijd voor nieuwe moderators?Moi?
hoe ontopicquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:03 schreef i-spy24 het volgende:
ff tussendoor
Dus terug jennen als is het nog zo kinderachtig tegen die digi-hullies mag niet meer zoals met onderstaande foto's van gisteren?
[[url=http://x12.putfile.com/1/2011015158.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x12.putfile.com/1/2011030593.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Ik weet het verschil.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
Stel eerst maar eens capabele mods aan die het verschil begrijpen tussen bagger en een KLB-topic.
Jij bent een kut newbie die geilt op een blauw kleurtje. Ik zie vele reacties van je op dit forum rondzwerven waarin je verteld hoe graag je mod wilt worden.quote:
toch wel grappig als je op jouw tagje klikt:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
Stel eerst maar eens capabele mods aan die het verschil begrijpen tussen bagger en een KLB-topic.
ik denk dat je het allemaal niet zo heel erg goed gevolgd hebt de afgelopen weken..quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Ik neem aan dat jij het de afgelopen maanden niet zo hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch wel grappig als je op jouw tagje klikt:
[..]
ik denk dat je het allemaal niet zo heel erg goed gevolgd hebt de afgelopen weken..
ik neem aan dat jij al helemaal niet weet waar je het over hebt, en bemoei je er niet mee. Het gezeik en geziek omet maar eens afgelopen zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het de afgelopen maanden niet zo hebt gevolgd.
Nou vooruit, ik snapte inderdaad niet waar je op doelde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij al helemaal niet weet waar je het over hebt, en bemoei je er niet mee. Het gezeik en geziek omet maar eens afgelopen zijn
er is een fundamenteel verschil tussen kritiek leveren (waar ik in principe altijd op reageer, mits ik het topic tegenkom) en het afslachten in een tribunaaltopic. En daar reagger ik onder geen voorwaarde. En over het algemeen is mijn modereerwerk altijd redelijk onderbouwd en konsekwent, en voor die enkele keer dat het niet zo is: ik ben ook maar een mens, maar ik ben nooit te beroerd om daar in een Fb topic op een normale manier over te discusieren, dan wel mijn modactie te herzien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik snapte inderdaad niet waar je op doelde.
Maar het afwimpelen van alle kritiek op de KLB-modjes afdoen (o.a. als 'ongefundeerd geblaat') begint irritante vormen aan te nemen. Nooit wordt er serieus gereageerd op wel gefundeerde topics, vandaar 'ik neem aan dat je het de afgelopen maanden niet zo hebt gevolgd'.
Kusjes.
Ik vergeef het je buzzer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef buzzer het volgende:
En over het algemeen is mijn modereerwerk altijd redelijk onderbouwd en konsekwent, en voor die enkele keer dat het niet zo is: ik ben ook maar een mens.
Wat heeft mijn tag er mee te maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch wel grappig als je op jouw tagje klikt:
[..]
ik denk dat je het allemaal niet zo heel erg goed gevolgd hebt de afgelopen weken..
Ik denk dat jij je grote mond eens moet houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:23 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Jij bent een kut newbie die geilt op een blauw kleurtje. Ik zie vele reacties van je op dit forum rondzwerven waarin je verteld hoe graag je mod wilt worden.
Zielig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |