Jij hebt mij geleerd dat ik m'n grenzen niet al te hoog moet leggen, mijn lievquote:
Nou , je durft hem zeker niet te openbarenquote:
Jaquote:
quote:
Dat is een tvpquote:
TL is geen eikel, TL isquote:
Op tv is het ook niks... de streams zijn over het algemeen best grappig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:19 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik heb dit een stukje gezien. Vanavond voor het eerst maar ik vind het maar nix.
Behalve die Micky Hoogendijk.
Kijk dan gvd ook verder dan je neus lang isquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
tis vrij irritant dat dat kan soms
Je moet ze juist heeel hoog stellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Jij hebt mij geleerd dat ik m'n grenzen niet al te hoog moet leggen, mijn liev
als jij gewoon BB5 had gevolgd, had je het al gewetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou , je durft hem zeker niet te openbaren
Mickyquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:19 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik heb dit een stukje gezien. Vanavond voor het eerst maar ik vind het maar nix.
Behalve die Micky Hoogendijk.
Nog precies een maandje wachten. Dan is het feestquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
als jij gewoon BB5 had gevolgd, had je het al geweten
maar goed.. voor jou dan: 19-02-1973
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk dan gvd ook verder dan je neus lang isNERD
en de rest...............quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
Verwacht jij zo weinig van melke dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:18 schreef doka het volgende:
[..]
Jij hebt mij geleerd dat ik m'n grenzen niet al te hoog moet leggen, mijn liev
Ow ja je bent 9 jaar ouderquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat een broekie is die Bong eigelijk nog hèquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
en de rest...............
Verjaardagskalender
![]()
januari
19-01 (2001) BONG4002
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja je bent 9 jaar ouderDus daarom moet ik ineens naar moeder luisteren
Dat jij op je 23ste nog niet alleen kon wonen kan ik niets aan doen
verdomd!!quote:
Gert kwam met ontbloot bovenlijf, en een handdoek over zijn schouder, net ff de keuken in om wat water te pakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]ik zie 3x kelly en 1x een klok?
verrekquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
en de rest...............
Verjaardagskalender
![]()
Oktober
08-10-1982 DaMook
Hint van de regie dat Kelly ook moet gaan slapen, dan kunnen zij verder gaan klaverjassen daarquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]ik zie 3x kelly en 1x een klok?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat een broekie is die Bong eigelijk nog hè![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verwacht jij zo weinig van melke dan?
Goh ik had van een modje wel een iets sterker antwoord verwachtquote:
O ja... was me nog niet eens opgevallen...quote:
Ow en btw ik heb BB5 gevolgdquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie vrouwquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:25 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja, zij is echt een persoonlijkheid tussen de rest. Mooie vrouw vind ik het.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:23 schreef Sjet het volgende:
Mag ik alweer binnen komen teamlead of ben je nog boos?
*schoorvoetend over de drempel*
Jij hebt ook een mooi koppiequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:25 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja, zij is echt een persoonlijkheid tussen de rest. Mooie vrouw vind ik het.
Niet op Fok toch? Kan me niet herinneren je daar ooit gezien te hebben iigquote:
ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goh ik had van een modje wel een iets sterker antwoord verwacht
En hoppa, daar gaat doka weer. Op naar de volgende om te besnuffelen.quote:
O dat vind ik wel leuk. Ik dacht dat er namelijk niet 24/7 zou worden uitgezonden. Ik ben maar zelden voor half 8 thuis en dan is het leuk om te weten dat ik het vaker kan kijken. tnx.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op tv is het ook niks... de streams zijn over het algemeen best grappig.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En hoppa, daar gaat doka weer. Op naar de volgende om te besnuffelen.![]()
Ik had toch minstens 50 posts in het BB5 forum hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet op Fok toch? Kan me niet herinneren je daar ooit gezien te hebben iig![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik eigenlijk ookmaar ik weet wanneer ik uitgeluld ben
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
[..]hoera!!! ik maakte indruk !!!!
\![]()
yw... have funquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:28 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
O dat vind ik wel leuk. Ik dacht dat er namelijk niet 24/7 zou worden uitgezonden. Ik ben maar zelden voor half 8 thuis en dan is het leuk om te weten dat ik het vaker kan kijken. tnx.
Overloper hequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De playerquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeker mooi koppie jaquote:
* neemt Sjet voorzichtig mee naar binnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
*staat nog steeds op de drempel*
nee, nog niet gezien iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is Pareltje eigelijk? Nog niet gezien in dit topic![]()
die ging toch slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ow. Dat heb ik dan gemist denk ikquote:
Ik ook nog 1 pilsje en dan ben ik ook wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan kruip ik onder mijn lekkere warme dekbed
Je let niet opquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
Pareeeeellllllllllllllllll.... oepssssssssssquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je let niet opheb aan het begin van dit topic al wat gezegd
![]()
![]()
quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:36 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah, vandaar dat jij me niet mocht![]()
![]()
Ja, we wisten het al, zonde he...![]()
Die moeten er ook zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wel een player zonder succes tot dusverre
![]()
Dank je welquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
* neemt Sjet voorzichtig mee naar binnen
ze doen niets hoor...![]()
Die is onderhand blauwer door al die blauwtjes dan dat ik benquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wel een player zonder succes tot dusverre
![]()
Hahaha, geeft niks hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareeeeellllllllllllllllll.... oepssssssssss![]()
![]()
Miste je gewoon lieverd![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik was meer bang voor jouMaar nu niet meer
![]()
hoe denk je dat ik aan mijn kleurje gekomen ben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is onderhand blauwer door al die blauwtjes dan dat ik ben
Hahaha... nee hoor. Laat doka maar rondsnuffelen. Heb al een meneer Snaptnixquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:36 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah, vandaar dat jij me niet mocht![]()
![]()
Ja, we wisten het al, zonde he...![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik aan mijn kleurje gekomen ben?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is onderhand blauwer door al die blauwtjes dan dat ik ben
gewoon jezelf ff toevoegenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
Hoe kom je op de verjaardagslijst?
Ik ben ook bijna jarig![]()
even lijst kopieren en jezelf erin zettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:39 schreef Sjet het volgende:
Hoe kom je op de verjaardagslijst?
Ik ben ook bijna jarig![]()
Ja jij deed boos tegen mij........... omdat ik teveel knuffeldequote:
ik deed toch niet boosquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja jij deed boos tegen mij........... omdat ik teveel knuffeldeHeb ik eindelijk de knuffel in me gevonden.... moet ik hem weer ver weg stoppen
![]()
Waar heb je die gevonden? Moet ik daar ook maar eens gaan zoekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hahaha... nee hoor. Laat doka maar rondsnuffelen. Heb al een meneer Snaptnix![]()
Je moeder en je tante?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:41 schreef DaMook het volgende:
Zo ik heb weer 2 vrouwen op msn erbij
Jij wordt nooit boos toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik deed toch niet boosAnderen zeiden dat ik boos zou worden...ik niet
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 ding dat je kan redden: speel jij voetbal?
quote:
Ow.... zal je altijd zien he.... 'een mens lijd het meest door het lijden dat 'ie vreest' of zoietsquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik deed toch niet boosAnderen zeiden dat ik boos zou worden...ik niet
Op stap in Bredaquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:41 schreef melke het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? Moet ik daar ook maar eens gaan zoeken![]()
Op jou kan ik nooit boos wordenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow.... zal je altijd zien he.... 'een mens lijd het meest door het lijden dat 'ie vreest' of zoiets![]()
Klein knuffeltje dan.... [afbeelding]
Nee voetbalspelers zijn minder. Die houden van studio sport en hangen te veel in de kantine. De vraag moet zijn of hij op een voetbalspeler lijktquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 ding dat je kan redden: speel jij voetbal?
Nee, midden in de zomerquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
Ja... ik ga het weer voor gezien houden. Slaap lekker voor allemaal straks en gezond weer op![]()
Slaapknuffel voor Pareltje![]()
![]()
Truste Bluequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
Ja... ik ga het weer voor gezien houden. Slaap lekker voor allemaal straks en gezond weer op![]()
![]()
Iedereen wordt boos van een overdosis Vioolquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Op jou kan ik nooit boos worden![]()
![]()
![]()
![]()
en verder word ik bijna nooit boos.. tenzij ik fiool teveel hoor op een dag
Herstel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nee voetbalspelers zijn minder. Die houden van studio sport en hangen te veel in de kantine. De vraag moet zijn of hij op een voetbalspeler lijkt![]()
![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herstel!
Doka, lijk jij op een voetbalspeler?
kapotte knieën, halflang haar met wetlook gel erin, vocabulaire van 250 woorden en lekker kontje?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herstel!
Doka, lijk jij op een voetbalspeler?
kapotte knieën, halflang haar met wetlook gel erin, vocabulaire van 250 woorden en lekker kontje?
Trusten ForeverCapsquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Fok!quote:
Welterusten lieverd slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Vast. Moet je daar eens een keer heen gaan. Heel gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit....Misschien is het dat wel!
![]()
Zeg uhm, moet jij niet achter de vrouwen aan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fok!
Hm....
Waar lijk jij dan wel op? Lijk je op een beroemd iemand die we allemaal kennen? Keanau Reeves ofzo?![]()
Nee, ik ben ff jouw mental-coach nuquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef doka het volgende:
[..]
Zeg uhm, moet jij niet achter de vrouwen aan?
Slaap lekker pareltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Welterusten lieverd slaap lekker![]()
![]()
![]()
En lieve mensen ik ga ookdus voor iedereen slaap lekker en tot morgen
![]()
![]()
Neejquote:
Nee want hij is al bezet en morwen is er nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef doka het volgende:
[..]
Zeg uhm, moet jij niet achter de vrouwen aan?
besta jij eigenlijk wel als menselijk wezen. Je hebt geen foto, je lijkt op niets of niemand?quote:
quote:
Ik ben uniekquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
besta jij eigenlijk wel als menselijk wezen. Je hebt geen foto, je lijkt op niets of niemand?![]()
Dan verstond ik het toch goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:54 schreef teamlead het volgende:
Fiool wil geen gastvrouw meer zijn omdat ze dan bazig overkomt
Trustequote:
quote:
PC deed rebooten enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
heb je msn en dan zeg je niets....
![]()
Lengte:quote:
Ja, we gebruiken de standaard lijst van Snaptnix welquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd ja/nee
kleur haar
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
Alles, kleur haren en lang of kort, kleur ogen, lengte, gewicht, lekkere kont of niet, etcquote:
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel eens je haar in een paardenstaart gehad?
Volgens m'n laatste ex welquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:59 schreef melke het volgende:
[..]
Alles, kleur haren en lang of kort, kleur ogen, lengte, gewicht, lekkere kont of niet, etc![]()
![]()
kontje is idd ook wel belangrijk. Lekker kontje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:00 schreef doka het volgende:
Lengte:ja
Gewicht: 63 kilo
athletisch gebouwd: redelijk
kleur haar: bruin
kapsel: ook ----> lang kort, middel
kleur ogen: groen
vorm gezicht: min ofmeer rond![]()
quote:
Ik heb al een vriendinquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:02 schreef doka het volgende:
[..]
Ga jij het lijste eerst ook maar eens invullen!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd ja/nee
kleur haar
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
quote:
Dan heb ik vrijstelling voor lijstjesquote:
Chicken Chickenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan heb ik vrijstelling voor lijstjes
Je vraagt toch ook geen hypotheek aan als je een huis al hebt gekocht?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:08 schreef doka het volgende:
Het nieuwe lijste:
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd: ja/nee
Lekker kontje? :
Cupmaat:
kleur haar:
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
Het nieuwe lijste:quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef melke het volgende:
Doka hoe lang ben je?
Alleen als jij het ook serieus gaat invullenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:09 schreef doka het volgende:
[..]
Het nieuwe lijste:
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd: ja/nee
Lekker kontje? :
Cupmaat:
kleur haar:
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
Vul jij het lijst eerst maar even in
quote:
Heb ik toch gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:10 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen als jij het ook serieus gaat invullen
Je zwaait!quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
Denk erom, bij gesprek handjes boven tafel, wakker uit je ogen kijken, ferme handdruk, en geen Big Mac saus op je stropdas morsen voordat je naar binnen gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
En succes uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
Trusten teamleadquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
Ik ga ook een lijst op stellen!quote:
Zullen we er een apart topic van maken!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:20 schreef doka het volgende:
Ik ga even invullen
A cup dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:18 schreef Sjet het volgende:
Ow.... als we hier cupmaat-praatjes gaan houden ga ik ook naar bed![]()
Sweat dreams allen![]()
![]()
Dat heeft meer kans op het forum waar we het al over haddenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:21 schreef melke het volgende:
[..]
Zullen we er een apart topic van maken!?
Waarom sluiten ze hem hier?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:23 schreef doka het volgende:
[..]
Dat heeft meer kans op het forum waar we het al over haddenHier gaat 'ie zo op slot
Echt nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
Doka leugenaar je bent 1.70! Nog in de groei?
Eh, hadden we het daar niet laatst over gehad? Toen was jij 1 cm langer dan ik?quote:
Damn! Moet jij niet slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, hadden we het daar niet laatst over gehad? Toen was jij 1 cm langer dan ik?![]()
Vul jij het lijst nou ook maar eens inquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Les 1: EERLIJKHEID
Anders geen sex met melke
Ik hoef geen sex met melkequote:Op donderdag 19 januari 2006 03:27 schreef doka het volgende:
[..]
Vul jij het lijst nou ook maar eens in
Dit heeft niks met sex te makenquote:
Hoi, biertje? Alleen als je me vertelt wat je cupmaat is!quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:31 schreef doka het volgende:
[..]
Dit heeft niks met sex te makenGewoon lekker socializen
Ik zit op MSN met iemand te praten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
Waars iedereen trouwens?!
Mja, het is wel erg rustig hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
Waars iedereen trouwens?!
Overloperquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit op MSN met iemand te praten.![]()
Palm: je bent bij deze uitgenodigd op http://forum.v-friends.nl/quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit op MSN met iemand te praten.![]()
Wat moet ik daar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:40 schreef doka het volgende:
[..]
Palm: je bent bij deze uitgenodigd op http://forum.v-friends.nl/
Krakerquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:42 schreef melke het volgende:
[..]
Kraker? Lijk je op die Idols kerel?
Beeld eens wat uit dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:43 schreef doka het volgende:
Hoewel ik wel dol ben op (beeldende) kunst
Woef, zei de hond.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:44 schreef melke het volgende:
Doka, msn, nu
Heb je veel sjans?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:44 schreef doka het volgende:
[..]
KrakerOp die Idols kerel lijken... ik hoop en denk van niet
Waf!quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:44 schreef melke het volgende:
Doka, msn, nu
Ben ik te verlegen voorquote:
Das wel schattigquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:47 schreef doka het volgende:
[..]
Ben ik te verlegen voorDie keren dat ik wat met een meisje kreeg namen zei het iniatief
Ik kijk wel evenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Henk
We hebben een lijstje voor je
Onweerstaanbaar dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:47 schreef doka het volgende:
[..]
Ben ik te verlegen voorDie keren dat ik wat met een meisje kreeg namen zij het iniatief
Die slaapt helaas al, nog een late dienst te gaan donderdag avondquote:
Fotoquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar je je niet over hoeft te schamen![]()
En jij roept om een foto terwijl je alles van jezelf verborgen houdt hihihihihihiquote:
Als dat klopt, dan is het mooiquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:00 schreef doka het volgende:
[..]
Wat is cupmaat Lieske en vorm Normaal?
Preciesquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij roept om een foto terwijl je alles van jezelf verborgen houdt hihihihihihi![]()
Cupmaat Lieske is geen plank ook geen lola ferrariquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:00 schreef doka het volgende:
[..]
Wat is cupmaat Lieske en vorm Normaal?
Ik wel specs!quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:02 schreef melke het volgende:
[..]
Cupmaat Lieske is geen plank ook geen lola ferrari
Ennr vorm perfect Doka, Perfect!!!! Niet normaal...
![]()
Alles? Hallo, lijstje gemistquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij roept om een foto terwijl je alles van jezelf verborgen houdt hihihihihihi![]()
specs=Specificatie. Cupmaat in maten, geen vage omschrijvingen?quote:
Wat is daar nou zo belangrijk aan. Jij bent 10 keer vager met je soms antwoordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
specs=Specificatie. Cupmaat in maten, geen vage omschrijvingen?
(ja, ik heb een dirty mind)
Je moet er volgens de lijst wel appetijtelijk uitzienquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Alles? Hallo, lijstje gemist![]()
Ik heb geen foto, zoals de meerderheid, dat is alles![]()
Ik heb foto's hoor, maar durf ze niet te laten zien hier...quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet er volgens de lijst wel appetijtelijk uitzien![]()
Is er geen fotobox in de buurt waar je een digitle foto kunt laten maken ?![]()
Zeker, melke heeft benen tot aan haar nék!quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet er volgens de lijst wel appetijtelijk uitzien![]()
Is er geen fotobox in de buurt waar je een digitle foto kunt laten maken ?![]()
Wat! Je hebt foto's? Gimme Gimmequote:Op donderdag 19 januari 2006 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb foto's hoor, maar durf ze niet te laten zien hier...
Studeer je overdag, doka?quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
specs=Specificatie. Cupmaat in maten, geen vage omschrijvingen?
(ja, ik heb een dirty mind)
Ik mag kan en wil je niet dwingenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb foto's hoor, maar durf ze niet te laten zien hier...
Niks vaags aan. Soms laat ik een baard staan, soms niet..quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo belangrijk aan. Jij bent 10 keer vager met je soms antwoorden
Doe maar niet meer hequote:Op donderdag 19 januari 2006 04:12 schreef doka het volgende:
[..]
Niks vaags aan. Soms laat ik een baard staan, soms niet..
Nee, al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:13 schreef melke het volgende:
[..]
Doe maar niet meer he![]()
Heb je nu iets staan?
Je zal maar een hazelip hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Henk, snorren zijn zo 18e eeuws
Heb je dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je zal maar een hazelip hebben![]()
Nee, gelukkig niet, maar daarom schreef ik ook je zal maar een hazelip hebbenquote:
en 2006quote:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
en 2006
Strings met een stratenmaker inkijk zijn uit.
Ook de vetrollen die je nu ziet boven die heupbroeken zijn uit ( maar het is makkelijker om eraan te komen dan eraf te komen)
Hetzelfde als tattoo's die zijn uit en zo Not Done![]()
Het enige is een bierbuikje, maar dat komt met de leeftijd en ik ben geen figuurstreberquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:31 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk inDat heb jij toch allemaal niet he?
![]()
Hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
hee Henk!
Nee, ik wilde even zeggen dat ik naar bed ga.quote:
Ah zonde was net even met wat anders bezig, Welterustenquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even zeggen dat ik naar bed ga.
Welterusten en groeten aan Yolande, maar niet aan haar PocketPC.
Welkomquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 06:21 schreef bxie het volgende:
heelloooo MOGUH
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:07 schreef lillymoon het volgende:
Goiesmorgens allemaal
Ja en om het feit dat hij aardig had geofferd aan Bachus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:12 schreef lillymoon het volgende:
Wat ik vragen wilde he. Het is mij onduidelijk waarom die Steef niet mocht blijven slapen. Officieel begrijp ik mocht het niet omdat de hoteliers de volgende dag vrij hadden. Maar ik begrijp dat het stiekum was omdat Bart hem niet mocht? Is dat echt zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |