Fotoquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar je je niet over hoeft te schamen![]()
En jij roept om een foto terwijl je alles van jezelf verborgen houdt hihihihihihiquote:
Als dat klopt, dan is het mooiquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:00 schreef doka het volgende:
[..]
Wat is cupmaat Lieske en vorm Normaal?
Preciesquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij roept om een foto terwijl je alles van jezelf verborgen houdt hihihihihihi![]()
Cupmaat Lieske is geen plank ook geen lola ferrariquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:00 schreef doka het volgende:
[..]
Wat is cupmaat Lieske en vorm Normaal?
Ik wel specs!quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:02 schreef melke het volgende:
[..]
Cupmaat Lieske is geen plank ook geen lola ferrari
Ennr vorm perfect Doka, Perfect!!!! Niet normaal...
![]()
Alles? Hallo, lijstje gemistquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij roept om een foto terwijl je alles van jezelf verborgen houdt hihihihihihi![]()
specs=Specificatie. Cupmaat in maten, geen vage omschrijvingen?quote:
Wat is daar nou zo belangrijk aan. Jij bent 10 keer vager met je soms antwoordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
specs=Specificatie. Cupmaat in maten, geen vage omschrijvingen?
(ja, ik heb een dirty mind)
Je moet er volgens de lijst wel appetijtelijk uitzienquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Alles? Hallo, lijstje gemist![]()
Ik heb geen foto, zoals de meerderheid, dat is alles![]()
Ik heb foto's hoor, maar durf ze niet te laten zien hier...quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet er volgens de lijst wel appetijtelijk uitzien![]()
Is er geen fotobox in de buurt waar je een digitle foto kunt laten maken ?![]()
Zeker, melke heeft benen tot aan haar nék!quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet er volgens de lijst wel appetijtelijk uitzien![]()
Is er geen fotobox in de buurt waar je een digitle foto kunt laten maken ?![]()
Wat! Je hebt foto's? Gimme Gimmequote:Op donderdag 19 januari 2006 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb foto's hoor, maar durf ze niet te laten zien hier...
Studeer je overdag, doka?quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
specs=Specificatie. Cupmaat in maten, geen vage omschrijvingen?
(ja, ik heb een dirty mind)
Ik mag kan en wil je niet dwingenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb foto's hoor, maar durf ze niet te laten zien hier...
Niks vaags aan. Soms laat ik een baard staan, soms niet..quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo belangrijk aan. Jij bent 10 keer vager met je soms antwoorden
Doe maar niet meer hequote:Op donderdag 19 januari 2006 04:12 schreef doka het volgende:
[..]
Niks vaags aan. Soms laat ik een baard staan, soms niet..
Nee, al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:13 schreef melke het volgende:
[..]
Doe maar niet meer he![]()
Heb je nu iets staan?
Je zal maar een hazelip hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Henk, snorren zijn zo 18e eeuws
Heb je dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je zal maar een hazelip hebben![]()
Nee, gelukkig niet, maar daarom schreef ik ook je zal maar een hazelip hebbenquote:
en 2006quote:
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
en 2006
Strings met een stratenmaker inkijk zijn uit.
Ook de vetrollen die je nu ziet boven die heupbroeken zijn uit ( maar het is makkelijker om eraan te komen dan eraf te komen)
Hetzelfde als tattoo's die zijn uit en zo Not Done![]()
Het enige is een bierbuikje, maar dat komt met de leeftijd en ik ben geen figuurstreberquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:31 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk inDat heb jij toch allemaal niet he?
![]()
Hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
hee Henk!
Nee, ik wilde even zeggen dat ik naar bed ga.quote:
Ah zonde was net even met wat anders bezig, Welterustenquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even zeggen dat ik naar bed ga.
Welterusten en groeten aan Yolande, maar niet aan haar PocketPC.
Welkomquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 06:21 schreef bxie het volgende:
heelloooo MOGUH
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:07 schreef lillymoon het volgende:
Goiesmorgens allemaal
Ja en om het feit dat hij aardig had geofferd aan Bachus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:12 schreef lillymoon het volgende:
Wat ik vragen wilde he. Het is mij onduidelijk waarom die Steef niet mocht blijven slapen. Officieel begrijp ik mocht het niet omdat de hoteliers de volgende dag vrij hadden. Maar ik begrijp dat het stiekum was omdat Bart hem niet mocht? Is dat echt zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |