Ja, we gebruiken de standaard lijst van Snaptnix welquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd ja/nee
kleur haar
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
Alles, kleur haren en lang of kort, kleur ogen, lengte, gewicht, lekkere kont of niet, etcquote:
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel eens je haar in een paardenstaart gehad?
Volgens m'n laatste ex welquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:59 schreef melke het volgende:
[..]
Alles, kleur haren en lang of kort, kleur ogen, lengte, gewicht, lekkere kont of niet, etc![]()
![]()
kontje is idd ook wel belangrijk. Lekker kontje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:00 schreef doka het volgende:
Lengte:ja
Gewicht: 63 kilo
athletisch gebouwd: redelijk
kleur haar: bruin
kapsel: ook ----> lang kort, middel
kleur ogen: groen
vorm gezicht: min ofmeer rond![]()
quote:
Ik heb al een vriendinquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:02 schreef doka het volgende:
[..]
Ga jij het lijste eerst ook maar eens invullen!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd ja/nee
kleur haar
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
quote:
Dan heb ik vrijstelling voor lijstjesquote:
Chicken Chickenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan heb ik vrijstelling voor lijstjes
Je vraagt toch ook geen hypotheek aan als je een huis al hebt gekocht?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:08 schreef doka het volgende:
Het nieuwe lijste:
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd: ja/nee
Lekker kontje? :
Cupmaat:
kleur haar:
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
Het nieuwe lijste:quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef melke het volgende:
Doka hoe lang ben je?
Alleen als jij het ook serieus gaat invullenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:09 schreef doka het volgende:
[..]
Het nieuwe lijste:
Lengte:
Gewicht:
athletisch gebouwd: ja/nee
Lekker kontje? :
Cupmaat:
kleur haar:
kapsel:
kleur ogen:
vorm gezicht:
Vul jij het lijst eerst maar even in
quote:
Heb ik toch gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:10 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen als jij het ook serieus gaat invullen
Je zwaait!quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
Denk erom, bij gesprek handjes boven tafel, wakker uit je ogen kijken, ferme handdruk, en geen Big Mac saus op je stropdas morsen voordat je naar binnen gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
En succes uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
Trusten teamleadquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:13 schreef teamlead het volgende:ik vind het genoeg geweest voor nu... Moet morgen toch enigszins helder uit mijn ogen kijken
Ik ga ook een lijst op stellen!quote:
Zullen we er een apart topic van maken!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:20 schreef doka het volgende:
Ik ga even invullen
A cup dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:18 schreef Sjet het volgende:
Ow.... als we hier cupmaat-praatjes gaan houden ga ik ook naar bed![]()
Sweat dreams allen![]()
![]()
Dat heeft meer kans op het forum waar we het al over haddenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:21 schreef melke het volgende:
[..]
Zullen we er een apart topic van maken!?
Waarom sluiten ze hem hier?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:23 schreef doka het volgende:
[..]
Dat heeft meer kans op het forum waar we het al over haddenHier gaat 'ie zo op slot
Echt nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
Doka leugenaar je bent 1.70! Nog in de groei?
Eh, hadden we het daar niet laatst over gehad? Toen was jij 1 cm langer dan ik?quote:
Damn! Moet jij niet slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, hadden we het daar niet laatst over gehad? Toen was jij 1 cm langer dan ik?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |