Nopequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 ding dat je kan redden: speel jij voetbal?
quote:
Ow.... zal je altijd zien he.... 'een mens lijd het meest door het lijden dat 'ie vreest' of zoietsquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik deed toch niet boosAnderen zeiden dat ik boos zou worden...ik niet
Op stap in Bredaquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:41 schreef melke het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? Moet ik daar ook maar eens gaan zoeken![]()
Op jou kan ik nooit boos wordenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow.... zal je altijd zien he.... 'een mens lijd het meest door het lijden dat 'ie vreest' of zoiets![]()
Klein knuffeltje dan.... [afbeelding]
Nee voetbalspelers zijn minder. Die houden van studio sport en hangen te veel in de kantine. De vraag moet zijn of hij op een voetbalspeler lijktquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 ding dat je kan redden: speel jij voetbal?
Nee, midden in de zomerquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
Ja... ik ga het weer voor gezien houden. Slaap lekker voor allemaal straks en gezond weer op![]()
Slaapknuffel voor Pareltje![]()
![]()
Truste Bluequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
Ja... ik ga het weer voor gezien houden. Slaap lekker voor allemaal straks en gezond weer op![]()
![]()
Iedereen wordt boos van een overdosis Vioolquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Op jou kan ik nooit boos worden![]()
![]()
![]()
![]()
en verder word ik bijna nooit boos.. tenzij ik fiool teveel hoor op een dag
Herstel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nee voetbalspelers zijn minder. Die houden van studio sport en hangen te veel in de kantine. De vraag moet zijn of hij op een voetbalspeler lijkt![]()
![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herstel!
Doka, lijk jij op een voetbalspeler?
kapotte knieën, halflang haar met wetlook gel erin, vocabulaire van 250 woorden en lekker kontje?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herstel!
Doka, lijk jij op een voetbalspeler?
kapotte knieën, halflang haar met wetlook gel erin, vocabulaire van 250 woorden en lekker kontje?
Trusten ForeverCapsquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Fok!quote:
Welterusten lieverd slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Vast. Moet je daar eens een keer heen gaan. Heel gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit....Misschien is het dat wel!
![]()
Zeg uhm, moet jij niet achter de vrouwen aan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fok!
Hm....
Waar lijk jij dan wel op? Lijk je op een beroemd iemand die we allemaal kennen? Keanau Reeves ofzo?![]()
Nee, ik ben ff jouw mental-coach nuquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef doka het volgende:
[..]
Zeg uhm, moet jij niet achter de vrouwen aan?
Slaap lekker pareltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Welterusten lieverd slaap lekker![]()
![]()
![]()
En lieve mensen ik ga ookdus voor iedereen slaap lekker en tot morgen
![]()
![]()
Neejquote:
Nee want hij is al bezet en morwen is er nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef doka het volgende:
[..]
Zeg uhm, moet jij niet achter de vrouwen aan?
besta jij eigenlijk wel als menselijk wezen. Je hebt geen foto, je lijkt op niets of niemand?quote:
quote:
Ik ben uniekquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
besta jij eigenlijk wel als menselijk wezen. Je hebt geen foto, je lijkt op niets of niemand?![]()
Dan verstond ik het toch goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:54 schreef teamlead het volgende:
Fiool wil geen gastvrouw meer zijn omdat ze dan bazig overkomt
Trustequote:
quote:
PC deed rebooten enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
heb je msn en dan zeg je niets....
![]()
Lengte:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |