Slaap lekker lief troetelbeertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje op zoeken slaap lekker allemaal tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat de streams zo zuigen op dit moment.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
zo staat er niks, en dan ineens 4 topics
Hahaha ja... en 121 is nog niet eens een gewild nummerquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
zo staat er niks, en dan ineens 4 topics
Die zuigen zwaar jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de streams zo zuigen op dit moment.
Je vergat dequote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je vergat de(sluitpost) in mijn topic
nofi natuurlijk![]()
Trusten Beertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje op zoeken slaap lekker allemaal tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
die ligt al tijden in bedquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Frank Awick eigenlijk?
Die ligt al ruim 2uur op een oorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die slaapt al een paar uur... is meer een ochtendmens...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die slaapt alweer, en hij heeft nog niets speciaals toegevoegd de afgelopen 6 dagenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gewerkt jochie....quote:
Denk dat hij ws. (mits hij de minste punten krijgt en dus op de bank komt) moet vertrekken, is een beetje saai figuurquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die slaapt alweer, en hij heeft nog niets speciaals toegevoegd de afgelopen 6 dagen![]()
Is je bier nu al op dan? Nee toch zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef DaMook het volgende:
Tis rustig aan het worden hierDalijk ga ik nog optijd naar bed ook
Okay thanks ForeverCapsquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vrijdagavond gaat Micky weg. En zaterdag komt de nieuwe big boss...
Graag gedaan Sjetquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Okay thanks ForeverCaps![]()
Nu snap ik er weer iets meer van![]()
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef DaMook het volgende:
Die louncheavond donderdag lijkt me trouwens wel watZijn drankjes enzo bij de prijs inbegrepen ?
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is je bier nu al op dan? Nee toch zeker?
Als er nog 3 ofzo meegaan ga ik ook welquote:
Ze is heeeeel even weggeweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:14 schreef melke het volgende:
22 uur Viola blablabla, streams uit. 1.15 uur streams aan, Viola nog steeds blablabla....![]()
Alleen vannacht hoop ik... vandaar de TTquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef melke het volgende:
Is het geluid tegenwoordig altijd bagger?
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef melke het volgende:
Ja, op verzoek van viool.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef melke het volgende:
Waren er maar meer daar met de guts van Kellyquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is heeeeel even weggeweestMaar ze MOET en ZAL op de voorgrond ztaan in HBB
DERUIT MET DAT KOLERE WIJF
![]()
Laatste uur geloof ik wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef melke het volgende:
De eerste weken in BB5 viel het geluid altijd uit als er iemand in de DBK was/ was geweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
En dat is vele malen vaker het geval dan met BB5
Gister ook een discussie over religie tussen Gert en Bart. Geen tuin, hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
Een discussie over religie
Ik sta aan de kant van Viola in deze discussie
Ben benieuwd wanneer we 4 keer de tuin zien op de streams
Normaal zou het de schuld van Menno zijn, maar bij afwezigheid van Menno is het Vioolquote:
Fijn dat flugel en jij ook op dit gebied op een lijn zittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef teamlead het volgende:
fiool...als je niet weet waar je het over hebt, houd dan je muil
en ook als je dat wel weet trouwens
Ja maar nu doen ze het willekeurig en ook langer, gemiddeld 3uur lock is geen uitzonderingquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De eerste weken in BB5 viel het geluid altijd uit als er iemand in de DBK was/ was geweest
hierover is ook niet echt een misverstand mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn dat flugel en jij ook op dit gebied op een lijn zitten
Eenduidig beleid is wel gewenst in een subforum
Ik heb nu weer acceptabel geluid hoor, op stream 2quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar nu doen ze het willekeurig en ook langer, gemiddeld 3uur lock is geen uitzondering
Hee stoere jongequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is heeeeel even weggeweestMaar ze MOET en ZAL op de voorgrond ztaan in HBB
DERUIT MET DAT KOLERE WIJF
![]()
Geluid is op alle streams nu hetzelfde hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb nu weer acceptabel geluid hoor, op stream 2![]()
Hoezo ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waren er maar meer daar met de guts van Kelly
Ik vind haar veel lijken op Bassie van Adriaan. Zeker met losse haren en haar make upquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Vinden jullie Bonnie ook niet op oma Yetta van The Nanny lijken?
Misschien onderschatten ze het aantal streamkijkers en hebben ze niet door dat er nog 40 idioten meekijken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar nu doen ze het willekeurig en ook langer, gemiddeld 3uur lock is geen uitzondering
zou 1 pot genoeg zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef frizti het volgende:
Kan viool haar potje valium niet in één keer innemen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind haar veel lijken op Bassie van Adriaan. Zeker met losse haren en haar make up![]()
Kunnen ze net zogoed de boel helemaal dicht-timmerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien onderschatten ze het aantal streamkijkers en hebben ze niet door dat er nog 40 idioten meekijken.
quote:
Volgens mij is ze echt zoquote:Zou Viool echt zo zijn of is dit alleen maar om zieltjes te winnen daar in huis?
Als het er niet meer zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien onderschatten ze het aantal streamkijkers en hebben ze niet door dat er nog 40 idioten meekijken.
100 euro bij elkaar zien te krijgen hier... voor als viool 24 uur haar mond houdtquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef frizti het volgende:
Misschien zou een goede aktie zijn om geld te doneren zodat viool haar muil houdt.
zieltjes winnen op deze manier?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Hee stoere jonge![]()
Zou Viool echt zo zijn of is dit alleen maar om zieltjes te winnen daar in huis?
Dat iemand zo kan zijn zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]Dank je
![]()
[..]
Volgens mij is ze echt zo![]()
![]()
Volgens mij hangt viool zo'n religie aan die pas net 10 jaar betaat ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:ik word altijd heel kriegel van discussies over religie als die gevoerd worden door iemand die 150 jaar geleden voor het laatst een kerk van dichtbij heeft gezien...
* streams uitknalt
Rekende alleen Fok voor het gemakquote:
Ja, beetje krom hequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zieltjes winnen op deze manier?![]()
Hoe oud ben jequote:
Als ze een goede leeftijd heeft mag ze mijn zieltjew winnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zieltjes winnen op deze manier?![]()
zo een die vooral lekker individualistisch is,..... zo een waarbij je nooit rekening hoeft te houden met anderenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij hangt viool zo'n religie aan die pas net 10 jaar betaat ofzo(Zo een die eigenlijk verbode behoort te zijn
![]()
Streamlockquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef Sjet het volgende:
Die muziek hoor ik nu weer wel duidelijk maar hun geklets niet.... hebben ze hun zenders af of zo?
Ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo een die vooral lekker individualistisch is,..... zo een waarbij je nooit rekening hoeft te houden met anderen
past wel bij dat egocentrische walviskalf
Pareltjeeeeeeeeeeeeeequote:
Andersom snap ik ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik snap nu trouwens wel helemaal wat Jensen tegen Viola heeft![]()
Hoi pareltjequote:
Nu pasquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik snap nu trouwens wel helemaal wat Jensen tegen Viola heeft![]()
Dichtquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef melke het volgende:
Waar is het oude BB forum trouwens?
Regie staakt, z willen geen Viool meer horen of zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Streamlock
Regie heeft gewoon geen zin
in het archiefquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef melke het volgende:
In de archieven in de kelder van het HBB hotel... 3e deur, naast de capkelderquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef melke het volgende:
In het archiefquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef melke het volgende:
Ja lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Is het goed afgelopen?
quote:VIOLA HOUD ALS JE BLIEFT JE MOND EENS !!!!! ALLE BEWONERS EN STREAMERS ERGEREN ZICH AAN JE !!!!! STIL NU !!!! Groeten DaMook
PS aan de andere bewoners: ZORG DAT WE VIOLA ERUIT KUNNEN STEMMEN !!!!!
Gelukkig maar... want het klonk niet goed. Dikke knufffffffffelquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja lieverdalles is goed afgelopen
![]()
![]()
![]()
Heb je msnquote:
nee, in je actieve topics kun je ze gewoon terugvindenquote:
zat nog even mee te lezenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zat nog even mee te lezen
maar je moet de tijd wat langer instellen onderaan
nu ga ik echt slapen anders wordt Muerte koffie koud![]()
Alle SC topics zijn weg ja...quote:
Nee idd maar komt wel goed dikke knuffel terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... want het klonk niet goed. Dikke knufffffffffel![]()
![]()
![]()
Waaromquote:
Geef eensquote:
quote:
Waarom ook alweer?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Geef eensOf voeg mij maar toe
Staat in mijn profiel
dan is het goed... hihi mag je zelf bepalen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd maar komt wel goed dikke knuffel terug![]()
x ??
Regie word een heel klein beetje meer wakkerquote:
ik begin aardig agressief te wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
Ik begin aardig onpasselijk te worden van dit oeverloze gezwam.
Gelukkig maar, klonk nie echt goed toen je vertrokquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi snappie![]()
ja meis alles is goed.
En alle anderen ook hallonatuurlijk.
Ze zagen de TT staan en dachten... o jeeeeeeequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie word een heel klein beetje meer wakker
Hier of in HBBquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
Ik begin aardig onpasselijk te worden van dit oeverloze gezwam.
Was het maar waarquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zagen de TT staan en dachten... o jeeeeeee
En ja, dan weet je wel wat ik bedoel, moest heel snel weg dus vandaar, dat ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
dan is het goed... hihi mag je zelf bepalen...![]()
Geeft niet lieverd... als je weg moet moet je weg... het klonk alleen niet goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja, dan weet je wel wat ik bedoel, moest heel snel weg dus vandaar, dat ik niet
kon antwoorden.
Voeg me nou maar toequote:
Nou nou nou teamleadje toch.... je bent anders altijd zo rustig. Denk je een beetje om je hart dear?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin aardig agressief te worden
Fiool voorspelt een enorme clash...... nog even doorgaan en je hebt je fucking clash
Word ws. door redactie gedeletequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
Leest iedereen nou over mijn mail naar de hoteliers heen
Rustig aan maar lieve TLquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin aardig agressief te worden
Fiool voorspelt een enorme clash...... nog even doorgaan en je hebt je fucking clash
hier ben ik echt allergisch voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou nou nou teamleadje toch.... je bent anders altijd zo rustig. Denk je een beetje om je hart dear?
Nee, maar komt wel weer goed meis, thxquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, klonk nie echt goed toen je vertrok![]()
'quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Word ws. door redactie gedelete
Ik ben geen fan hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voeg me nou maar toeLaten we het erop houden dat we allebei BB fans zijn
Ow btw ik ben heel stil op msn
Andere BBers mogen me trouwens ook toevoegen hoor
Is goed... zullen niet meer doorvragen... hè snappie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee, maar komt wel weer goed meis, thx![]()
Met mij gaat het goed hoor, familie lid, hier laat ik het maar even bij
Okay.... dan weet ik waar ik niet met je over moet pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
hier ben ik echt allergisch voorvaag, zweverig gelul over universele energie blablabla en dat ondertussen gewoon als excuus gebruiken om egocentrisch te kunnen zijn...
zoals Bart al zon: "don't play hard to get"quote:
Voeg me nou toequote:
mag wel.. maar dan niet zoals fiool het doet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Okay.... dan weet ik waar ik niet met je over moet praten![]()
![]()
Ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals Bart al zon: "don't play hard to get"
Wel even knuffeltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
dikke knuf voor pareltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Aha, ok... Laat me raden; niet zo belerend als zij doet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag wel.. maar dan niet zoals fiool het doet...
natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... zullen niet meer doorvragen... hè snappie?
Zo bedoel ik dat niet maffoquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... zullen niet meer doorvragen... hè snappie?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Aha, ok... Laat me raden; niet zo belerend als zij doet?![]()
Snap ik toch schat.... heb je je mail eigelijk nog gelezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet maffo![]()
![]()
maar dit gaat over HBB en
gooi niet alles hier op de lurkers vinden dat leuk, maar gaat ze niks
aan.
Doe ik niet joh, speel alleen maar watquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals Bart al zon: "don't play hard to get"
Ja je speelt hard to get jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef melke het volgende:
[..]
Doe ik niet joh, speel alleen maar wat![]()
dat zijn de ergstenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef melke het volgende:
[..]
Doe ik niet joh, speel alleen maar wat![]()
Dat zei ik net, ik zei: En ja dan weet je wel wat ik bedoel, en ben nu nog aan het lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snap ik toch schat.... heb je je mail eigelijk nog gelezen?
Aha... op die manier.... okeequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zei ik net, ik zei: En ja dan weet je wel wat ik bedoel, en ben nu nog aan het lezen
maar die heb ik al gelezen, alleen kon niet antwoorden![]()
Volgens mij denken alle leuke vrouwen zoquote:
quote:
Weet je wat, dan hebben we het er beter niet over.... ik ken echt al die bijbelse of andersoortige religeuse feiten nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef teamlead het volgende:
[..]dat helpt.. en als je dan ook nog in staat bent om je bij feiten te houden, wordt het vast een goed gesprek
Trustequote:
Geen idee hoe leuke vrouwen denken hoor, ik ben een heksje volgens dokaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij denken alle leuke vrouwen zo
Gelukkig is het irl iets makkelijker
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weet je wat, dan hebben we het er beter niet over.... ik ken echt al die bijbelse of andersoortige religeuse feiten niet![]()
lalalla![]()
Geeft nie hoor lieve Pearliequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lief van je Sjeten hallo, had je even over het hoofd gezien
![]()
Maar waarom mag ik d'r niet op msn van jou ?quote:
alle vrouwen zijn hetzelfdequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen idee hoe leuke vrouwen denken hoor, ik ben een heksje volgens doka![]()
Maar dan wel de Goede heks van het Noorden hèquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach wat de ene heksjes vind kan een andere leuk vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een sexie heksie! Dat is net even wat andersquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker Bongquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het wel en houd het ook voor gezien
Voor degene die een lekker slaapmutsje willen heb ik hier een lekker deuntje om te
Truste
Natuurlijk een goede heksquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar dan wel de Goede heks van het Noorden hè(Tovenaar van Oz)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Een sexie heksie! Dat is net even wat anders![]()
Slaap lekker hotel DJquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Voor degene die een lekker slaapmutsje willen heb ik hier een lekker deuntje om te
Truste
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... op die manier.... okee![]()
![]()
![]()
![]()
JAJA eerst noem je d'r een heks enzo en dan een sexy heksquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach wat de ene heksjes vind kan een andere leuk vindenTot ik foto's en leeftijden weet zijn lullie sowieso leuk
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's geen ramp....als je ze dan ook maar niet (zoals fiool
) gaat zitten verzinnen
Ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Wat is de regie toch goed vanavond![]()
[afbeelding]
Snappie weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAJA eerst noem je d'r een heks enzo en dan een sexy heksIk heb jou wel door nu
Levennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn op de camera.... nu het geluid nog....quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja iddStream 1 en 3 is een pak chocomel
Dat ze dan de slaapkmers laten zien ofzo
slijmbalquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zat 's nachts bij vd valk voor mijn vorige werk en daar werd ik regelmatig om 1 a 2 uur 's nachts gebeld voor de bruidssuite voor een bruidspaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:55 schreef teamlead het volgende:denk fiool nu echt dat als mensen binnen nu en 8 weken gaan trouwen, dat ze nog geen bruidssuite geregeld hebben
Nee, maar het gaat hier ook zo snel en we mogen niet meer zoenen zwaaien en knuffelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geeft nie hoor lieve Pearlie [afbeelding]
Helemaal Bongie zijn trusten gemist.... Doe het lekker toch nog;quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Truste
Zie editquote:
Jajaquote:
Ik zie viool nu op 1 en 3quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Levennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn op de camera.... nu het geluid nog....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie edit
[..]
JajaEn mij mogen ze niet op msn van jou
Ik snap je wel hoor
Maar je lult jezelf klem
De camera zoomde sterk uit en in op iemand... dat noem ik levenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie viool nu op 1 en 3niet echt veel leven hoor
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Melke...best... Snappie: no go![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat hier ook zo snel en we mogen niet meer zoenen zwaaien en knuffelen
slap excuus![]()
quote:
Ik...Nie...Snap ??? ALS IEMAND ME HIER DAN OOK IETS VERTELDquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij mogen we dat altijd zelf nog wel bepalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik...Nie...Snap ??? ALS IEMAND ME HIER DAN OOK IETS VERTELD
En me toevoegd op msn
wordt Teamlead boosquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Wat mogen we hier niet meer.......
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef melke het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we dat altijd zelf nog wel bepalen![]()
Viool is GEEN levenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De camera zoomde sterk uit en in op iemand... dat noem ik levenDat het nu toevallig Viool is kan ik niks aan doen
![]()
Ik bescherm je wel tegen boze Teamleadsquote:
da's waar ja.. terwijl ze soms toch best zinnige dingen zegt.... Maar dat geldt eigenlijk ook voor Gertquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
Kelly doet me een beetje aan Lieske denken, qua niet serieus genomen worden door de andere bewoners
Uhm... ik las het iets verkeerd. Ik dacht: Snappie oke... melke... no go!quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef melke het volgende:
[..]
Wat heb ik nou met al die stalkers hier te makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
oke.... Ik stalk Snaptnix.... Doka stalkt Melke en Snaptnix...
jij zoekt zelf maar iemand om te stalken![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaaaaaaaa... stream 3quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
MIJN GELUID IS WEER GOED HOOR
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt waar joh? Dan even een groep-hug met teamlead[afbeelding]
Ik zie dat eigenlijk ook wel zittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
Viola ziet ze al zitten aan tafel daar... Barend en van Dorp
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef melke het volgende:
[..]
Whahahaha lullig voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef teamlead het volgende:
godskolere... ik flikker van mijn stoel af...opeens geluid..
Lieske was knapper EN een echte meidquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
Kelly doet me een beetje aan Lieske denken, qua niet serieus genomen worden door de andere bewoners
Hahaha, mmm mooi zo, voel me nu al veel beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel tegen boze Teamleads![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]. Nou heeft Sjonnie geld zat, en hij zal er niet snel toe over gaan om een dergelijk met veel bombarie aangekondigd programma van de buis te halen. Dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Hahaha zei ze vol overtuigingquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha, mmm mooi zo, voel me nu al veel beter![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt waar joh? Dan even een groep-hug met teamlead[afbeelding]
Iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:en nu doet fiool alsof zij bedacht heeft dat ze ook iets voor mensen met een kleiner budget moeten gaan doen.....
Ja vind ik ook..quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]dat kunnen we wel gebruiken Sjet
( smile )
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha, mmm mooi zo, voel me nu al veel beter![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:09 schreef DaMook het volgende:
En toch wordt ik genegeerd met mijn posts door de mannen die ineens concurentie zien
Lieske was knapper EN een echte meidquote:
Logisch tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:09 schreef DaMook het volgende:
En toch wordt ik genegeerd met mijn posts door de mannen die ineens concurentie zien
Nee hoor, jij wordt door niemand genegeerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:09 schreef DaMook het volgende:
nah.. zo bijzonder vond ik lieske niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lieske was knapper EN een echte meidDUS veeeeeel leuker
Ja jij ookquote:
Begrijp ook niet waarom ze zit te lachen eigenlijkquote:
Ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wordt door niemand genegeerd![]()
Zie je wel, je wordt door beide gequote. Je wordt gequote, dus je bestaat![]()
Pik jij dat van Doka?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter als kelly dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. zo bijzonder vond ik lieske niet...
Echt wel! Ik denk er bijna over om jou te gaan stalkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja jij ookJullie mogen me gewoon ineens niet meer
Jullie kunnen gewoon niet op tegen een beetje concurentie
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
het is maar een geintjequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
voeg me dan ook toequote:
Het is een man he lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef doka het volgende:
[..]
Echt wel! Ik denk er bijna over om jou te gaan stalken![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef doka het volgende:
[..]
Echt wel! Ik denk er bijna over om jou te gaan stalken![]()
![]()
Wacht maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alsof jij concurrentie bent....
Hoorde je hoe viool reageerde?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
Viola wordt teruggeroepen door Kelly![]()
Kun je nagaan hoe wanhopig hij isquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Wacht maarDat blauwe kleurtje helpt je niet hoor
![]()
![]()
mag jij wel zo laat opblijven van je mama?quote:Geboortedatum: 1982-10-08
mannenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
mag jij wel zo laat opblijven van je mama?
Geboortedatum: 0000-00-00quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
mag jij wel zo laat opblijven van je mama?
Beetje te snel misschienquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:14 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zei je toch al dat ik snel tevreden ben
quote:
Jij hebt mij geleerd dat ik m'n grenzen niet al te hoog moet leggen, mijn lievquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geboortedatum: 0000-00-00
Als jij hem aleens invult danDan heb je nog een beetje kans om me te bashen
Zo dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |