zieltjes winnen op deze manier?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Hee stoere jonge![]()
Zou Viool echt zo zijn of is dit alleen maar om zieltjes te winnen daar in huis?
Dat iemand zo kan zijn zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]Dank je
![]()
[..]
Volgens mij is ze echt zo![]()
![]()
Volgens mij hangt viool zo'n religie aan die pas net 10 jaar betaat ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef teamlead het volgende:ik word altijd heel kriegel van discussies over religie als die gevoerd worden door iemand die 150 jaar geleden voor het laatst een kerk van dichtbij heeft gezien...
* streams uitknalt
Rekende alleen Fok voor het gemakquote:
Ja, beetje krom hequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zieltjes winnen op deze manier?![]()
Hoe oud ben jequote:
Als ze een goede leeftijd heeft mag ze mijn zieltjew winnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zieltjes winnen op deze manier?![]()
zo een die vooral lekker individualistisch is,..... zo een waarbij je nooit rekening hoeft te houden met anderenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij hangt viool zo'n religie aan die pas net 10 jaar betaat ofzo(Zo een die eigenlijk verbode behoort te zijn
![]()
Streamlockquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef Sjet het volgende:
Die muziek hoor ik nu weer wel duidelijk maar hun geklets niet.... hebben ze hun zenders af of zo?
Ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo een die vooral lekker individualistisch is,..... zo een waarbij je nooit rekening hoeft te houden met anderen
past wel bij dat egocentrische walviskalf
Pareltjeeeeeeeeeeeeeequote:
Andersom snap ik ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik snap nu trouwens wel helemaal wat Jensen tegen Viola heeft![]()
Hoi pareltjequote:
Nu pasquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik snap nu trouwens wel helemaal wat Jensen tegen Viola heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |