hier ben ik echt allergisch voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou nou nou teamleadje toch.... je bent anders altijd zo rustig. Denk je een beetje om je hart dear?
Nee, maar komt wel weer goed meis, thxquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, klonk nie echt goed toen je vertrok![]()
'quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Word ws. door redactie gedelete
Ik ben geen fan hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voeg me nou maar toeLaten we het erop houden dat we allebei BB fans zijn
Ow btw ik ben heel stil op msn
Andere BBers mogen me trouwens ook toevoegen hoor
Is goed... zullen niet meer doorvragen... hè snappie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee, maar komt wel weer goed meis, thx![]()
Met mij gaat het goed hoor, familie lid, hier laat ik het maar even bij
Okay.... dan weet ik waar ik niet met je over moet pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
hier ben ik echt allergisch voorvaag, zweverig gelul over universele energie blablabla en dat ondertussen gewoon als excuus gebruiken om egocentrisch te kunnen zijn...
zoals Bart al zon: "don't play hard to get"quote:
Voeg me nou toequote:
mag wel.. maar dan niet zoals fiool het doet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Okay.... dan weet ik waar ik niet met je over moet praten![]()
![]()
Ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals Bart al zon: "don't play hard to get"
Wel even knuffeltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
dikke knuf voor pareltjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Aha, ok... Laat me raden; niet zo belerend als zij doet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag wel.. maar dan niet zoals fiool het doet...
natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... zullen niet meer doorvragen... hè snappie?
Zo bedoel ik dat niet maffoquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... zullen niet meer doorvragen... hè snappie?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Aha, ok... Laat me raden; niet zo belerend als zij doet?![]()
Snap ik toch schat.... heb je je mail eigelijk nog gelezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet maffo![]()
![]()
maar dit gaat over HBB en
gooi niet alles hier op de lurkers vinden dat leuk, maar gaat ze niks
aan.
Doe ik niet joh, speel alleen maar watquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals Bart al zon: "don't play hard to get"
Ja je speelt hard to get jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef melke het volgende:
[..]
Doe ik niet joh, speel alleen maar wat![]()
dat zijn de ergstenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef melke het volgende:
[..]
Doe ik niet joh, speel alleen maar wat![]()
Dat zei ik net, ik zei: En ja dan weet je wel wat ik bedoel, en ben nu nog aan het lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snap ik toch schat.... heb je je mail eigelijk nog gelezen?
Aha... op die manier.... okeequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zei ik net, ik zei: En ja dan weet je wel wat ik bedoel, en ben nu nog aan het lezen
maar die heb ik al gelezen, alleen kon niet antwoorden![]()
Volgens mij denken alle leuke vrouwen zoquote:
quote:
Weet je wat, dan hebben we het er beter niet over.... ik ken echt al die bijbelse of andersoortige religeuse feiten nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef teamlead het volgende:
[..]dat helpt.. en als je dan ook nog in staat bent om je bij feiten te houden, wordt het vast een goed gesprek
Trustequote:
Geen idee hoe leuke vrouwen denken hoor, ik ben een heksje volgens dokaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij denken alle leuke vrouwen zo
Gelukkig is het irl iets makkelijker
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weet je wat, dan hebben we het er beter niet over.... ik ken echt al die bijbelse of andersoortige religeuse feiten niet![]()
lalalla![]()
Geeft nie hoor lieve Pearliequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lief van je Sjeten hallo, had je even over het hoofd gezien
![]()
Maar waarom mag ik d'r niet op msn van jou ?quote:
alle vrouwen zijn hetzelfdequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen idee hoe leuke vrouwen denken hoor, ik ben een heksje volgens doka![]()
Maar dan wel de Goede heks van het Noorden hèquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach wat de ene heksjes vind kan een andere leuk vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een sexie heksie! Dat is net even wat andersquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker Bongquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het wel en houd het ook voor gezien
Voor degene die een lekker slaapmutsje willen heb ik hier een lekker deuntje om te
Truste
Natuurlijk een goede heksquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar dan wel de Goede heks van het Noorden hè(Tovenaar van Oz)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Een sexie heksie! Dat is net even wat anders![]()
Slaap lekker hotel DJquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het wel en houd het ook voor gezien
Voor degene die een lekker slaapmutsje willen heb ik hier een lekker deuntje om te
Truste
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... op die manier.... okee![]()
![]()
![]()
![]()
JAJA eerst noem je d'r een heks enzo en dan een sexy heksquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Een sexie heksie! Dat is net even wat anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |