Nee idd maar komt wel goed dikke knuffel terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... want het klonk niet goed. Dikke knufffffffffel![]()
![]()
![]()
Waaromquote:
Geef eensquote:
quote:
Waarom ook alweer?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Geef eensOf voeg mij maar toe
Staat in mijn profiel
dan is het goed... hihi mag je zelf bepalen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd maar komt wel goed dikke knuffel terug![]()
x ??
Regie word een heel klein beetje meer wakkerquote:
ik begin aardig agressief te wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
Ik begin aardig onpasselijk te worden van dit oeverloze gezwam.
Gelukkig maar, klonk nie echt goed toen je vertrokquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi snappie![]()
ja meis alles is goed.
En alle anderen ook hallonatuurlijk.
Ze zagen de TT staan en dachten... o jeeeeeeequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie word een heel klein beetje meer wakker
Hier of in HBBquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef frizti het volgende:
Ik begin aardig onpasselijk te worden van dit oeverloze gezwam.
Was het maar waarquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zagen de TT staan en dachten... o jeeeeeee
En ja, dan weet je wel wat ik bedoel, moest heel snel weg dus vandaar, dat ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
dan is het goed... hihi mag je zelf bepalen...![]()
Geeft niet lieverd... als je weg moet moet je weg... het klonk alleen niet goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja, dan weet je wel wat ik bedoel, moest heel snel weg dus vandaar, dat ik niet
kon antwoorden.
Voeg me nou maar toequote:
Nou nou nou teamleadje toch.... je bent anders altijd zo rustig. Denk je een beetje om je hart dear?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin aardig agressief te worden
Fiool voorspelt een enorme clash...... nog even doorgaan en je hebt je fucking clash
Word ws. door redactie gedeletequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
Leest iedereen nou over mijn mail naar de hoteliers heen
Rustig aan maar lieve TLquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin aardig agressief te worden
Fiool voorspelt een enorme clash...... nog even doorgaan en je hebt je fucking clash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |