FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / EB 110 van emile ratelband in de prak gereden door
Oosthoekdonderdag 19 januari 2006 @ 00:50
de "ik kom hem thuis bij u ophalen"-kneus



Wat een teringhoer
Het_Biertjedonderdag 19 januari 2006 @ 01:09
wat een drol

shownieuws presteerde het om er een 20 minuten durend onderwerp over uit te zenden.

who's gives a fuck, volgende hoop ik datie er niet zo goed vanaf komt.
Geqxondonderdag 19 januari 2006 @ 01:11
Het_Biertje, je weet dat dit een classic is he
Kluupkluupdonderdag 19 januari 2006 @ 01:11
De geilste auto ooit
Het_Biertjedonderdag 19 januari 2006 @ 01:11
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef Geqxon het volgende:
Het_Biertje, je weet dat dit een classic is he
de kleur alleen al

koop een volvo
TheThirdMarkdonderdag 19 januari 2006 @ 01:20


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
<?php
[quote]  EB 110 S
Année 1994
/ 1995 (30 ex.)
Prix ou côte (¤) 282 000 (01/2002)
Puissance fiscale (cv)  
Moteur
Type 12 cylindres en V à 60°
Soupapes par cylindre 5
Matériaux
(culasse/bloc) Alliage léger / Fonte
Position Centrale
, longitudinale
Distribution 2 x 2 ACT
(courroie crantée)
Alimentation Gestion électronique intégrale Bugatti
Suralimentation 4 Turbocompresseurs IHI
(1,15 bars)
Cylindrée (cm3) 3 498
Alésage x course
(mm) 81 x 56,6
Rapport volumétrique 7
,5
Régime maxi
(tr/min) 8 500
Puissance maxi
(ch à tr/min) 611 à 8 250
Couple maxi
(mkg à tr/min) 62,3 à 4 200
Puissance spécifique
(ch/l) 174,5
Couple spécifique
(mkg/l) 17,8
Transmission
Type Intégrale
(27% - 73%)
Rapports 6, mécaniques
Autobloquants En série  
Rapports de démultiplication 3
,76 / 2,52 / 1,83 / 1,42 / 1,15 / 0,95
Vitesses théoriques
(km/h) 90 / 134 / 185 / 238 / 294 / 356
Châssis
Scx
()  
Cx  
Suspensions avants Doubles triangles superposés
, barre stabilisatrice
Suspensions arrières Doubles triangles superposés
, barre stabilisatrice
Freins avants
(mm) Disques ventilés percés (332)
Freins arrières (mm) Disques ventilés percés (332)
Antiblocage -
Direction Crémaillère, non assistée
Tours de volant  
Diamètre de braquage
(m)  
Dimensions
Longueur x Largeur x Hauteur
(mm) 4 400 x 1 940 x 1 125
Empattement
(mm) 2 550
Voies avants
(mm) 1 550
Voies arrières
(mm) 1 618
Jantes avants 9
" x 18"  
Jantes arrières 11,5" x 18"
Pneumatiques avants 245/40 ZR 18
Pneumatiques arrières 325
/30 ZR 18
Capacité réservoir
(l) 120
Capacité coffre
(l) 70
Poids
Poids constructeur
/ contrôlé (kg) 1 570 / -
Rapport poids/puissance (kg/ch) 2,57 / -
Performances
Vitesse maxi
(km/h) 350 / 352*
De 0 à 100 km/h (s) 3,3
De 0 à 160 km
/h (s)  
De 0 à 400 m (s) 10,9
De 0 à 1000 m
(s) 19,8
De 100 à 140 km
/h en 4e (s)  
De 100 à 140 km/h en 5e (s)  
De 100 à 140 km/h en 6e (s)  
Consommation
Conduite sportive
(l/100 km)  
Autonomie (conduite sportive) (km)  
Urbaine / Extra U. / Mixte (l/100 km)  
Emissions CO2 (g/km)  
*
Données contrôlées
[/quote]
?>


Wat moet zo'n Pauper met zo'n vet gave wagen?
Kluupkluupdonderdag 19 januari 2006 @ 01:38
Ik vind het jammer van de EB 110, niet voor ratelband.. Dan had ie maar niet iemand anders in deze bak moeten laten rijden ..
Had ie beter z'n kut Hummer in de prak kunnen laten rijden..
Don_Tomdonderdag 19 januari 2006 @ 01:39
Die kneus ging in de auto zitten, en dacht: Tjakkkaaaaaa

Ook al is ie van Ratelband, het blijft toch eeuwig zonde!
SiGNedonderdag 19 januari 2006 @ 02:08
Ik las ergens ook al dat Ratelband een Bugatti Veyron heeft gekocht ter waarde van 1,7 miljoen... tjakkaaa..daar gaat je bankrekening

Overigens is die EB110 vast niet total loss, die wordt gewoon gerepareerd.
Lamme_Sterfkanariedonderdag 19 januari 2006 @ 08:20
ik heb niets met ratelband maar dit vind ik toch wel sneu voor hem
Geqxondonderdag 19 januari 2006 @ 08:21
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind het jammer van de EB 110, niet voor ratelband.. Dan had ie maar niet iemand anders in deze bak moeten laten rijden ..
Had ie beter z'n kut Hummer in de prak kunnen laten rijden..
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:39 schreef Don_Tom het volgende:
Die kneus ging in de auto zitten, en dacht: Tjakkkaaaaaa

Ook al is ie van Ratelband, het blijft toch eeuwig zonde!
quote:
de "ik kom hem thuis bij u ophalen"-kneus
EVEN LEZEN HÉ
Imprydonderdag 19 januari 2006 @ 08:46
quote:
"Ik was net opgetrokken bij de verkeerslichten en reed gelijk met een andere auto. Toen gleed ik opeens naar links. Over de paaltjes heen."
Klinkt als een stoplicht-sprintje met een of andere dikke BMW, bij het overschakelen naar zijn 2 of zijn 3 kwam er opeens wel erg veel power op de achterwielen, waarna hij hem kwijtraakte. Het wegdek was namelijk ook nog vochtig/glad ook.
Lamme_Sterfkanariedonderdag 19 januari 2006 @ 08:53
Dat ding moest geloof ik gekeurd worden voor een nederlands kenteken. Emile wou graag dat ie op een trailer erheen gereden werd. Maar volgens de 33 jarige terborgse garagehouder was dat niet nodig ehehehhe.

Ik heb gauw over het artikel in de gelderlander heengelezen dus ik kan eea verkeerd onthouden hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamme_Sterfkanarie op 19-01-2006 10:15:43 ]
LaZZdonderdag 19 januari 2006 @ 09:10
Wat een mongool die garagehouder.
Hij wilde gewoon in een vette bak rijden en dan molt ie 'm.
Kansloos.
Lamme_Sterfkanariedonderdag 19 januari 2006 @ 09:11
en hij wou absoluut niet met z'n naam in de krant omdat ie z'n zaak dan wel kon sluiten
bliebliedonderdag 19 januari 2006 @ 09:14
Dit is toch een aangepaste EB110? Omdat Ratelband te lang was heeftie em (door Bugatti?) aan laten passen voor lange mensen .
ShaoliNdonderdag 19 januari 2006 @ 09:16
Lelijke velgen.
NoCommentdonderdag 19 januari 2006 @ 09:26
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
Lelijke Lichte velgen.
Tommy_Kuklinskidonderdag 19 januari 2006 @ 09:50
zonde
Alexxxxxdonderdag 19 januari 2006 @ 09:51
Ik kan de foto uit de OP niet zien, en dat is volgens mij maar beter ook
t0ndonderdag 19 januari 2006 @ 09:57
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef blieblie het volgende:
Dit is toch een aangepaste EB110? Omdat Ratelband te lang was heeftie em (door Bugatti?) aan laten passen voor lange mensen .
Idd...

Ding is nog wel te herstellen hoor... zal centje kosten... maar is nog wel te doen
Geqxondonderdag 19 januari 2006 @ 09:58
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan de foto uit de OP niet zien, en dat is volgens mij maar beter ook
Het valt nog mee
Halfgedraaidedonderdag 19 januari 2006 @ 09:58
Foto doet het helemaal niet?
Alexxxxxdonderdag 19 januari 2006 @ 10:09
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
Foto doet het helemaal niet?
op de FP staat wel een foto

Ratelband 'helemaal ziek' van crash
errorkendonderdag 19 januari 2006 @ 11:16


Tiemiedonderdag 19 januari 2006 @ 11:18
Whehe, die garagehouder woont hier een paar km vandaan. Zag um gister op SBS6 en herkende hem meteen. Arme kerel .
Tommehdonderdag 19 januari 2006 @ 11:32
Nixte, is gewoon een luhl
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 11:33
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef Tiemie het volgende:
Whehe, die garagehouder woont hier een paar km vandaan. Zag um gister op SBS6 en herkende hem meteen. Arme kerel .
Heeft hij vaker met automobielen van dit kaliber te maken zover jij weet?
Tiemiedonderdag 19 januari 2006 @ 11:34
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Hugster het volgende:

[..]

Heeft hij vaker met automobielen van dit kaliber te maken zover jij weet?
Volgens mij wel ja
zoalshetisdonderdag 19 januari 2006 @ 11:35
dat zal emiel pijn doen. hij houdt zoveel van auto's dat ie zelfs zijn zoon rolls en dochter royce heeft genoemd
Ebayzo.nldonderdag 19 januari 2006 @ 11:36
Emile was een aantal jaar geleden toch helemaal blut
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 11:37
Ik vraag me toch af of Bugatti je nog kan helpen aan een hoop onderdelen...
OP de FP zag ik al reacties van uitdeuken+spuiten is ¤3000 enz enz

Maar dit ding is natuurlijk opgetrokken uit caronfiber, en dan heb je ook nog eens de onderkant die keihard over een betonnen druppel is geragd. Wielophanging eraf gerukt, en alle leidingen, beugels en dingen (al dan niet van carbon) die aan de onderzijde wel niet beschadigd zijn geraakt.

Dan kun je wel verzekerd zijn, maar zijn zullen er nog voldoende spares beschikbaar zijn?
zoalshetisdonderdag 19 januari 2006 @ 11:39
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Emile was een aantal jaar geleden toch helemaal blut
na het poffertjes debacle in new york heeft hij weer bakken met geld verdient als positiviteitsgoeroe. dat doet hij alweer een tijdje, zoals je weet.
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 11:40
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Emile was een aantal jaar geleden toch helemaal blut
Hij heeft deze auto al behoorlijk wat jaren. Evenals z'n Bentley Arnage Red Label, Hummer H1 met vrachtwagenkenteken, classic Rolls Royces enz.

Wie iemand wat Emile nog meer in de garage heeft staan?
Alexxxxxdonderdag 19 januari 2006 @ 11:47
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Hugster het volgende:

[..]

Hij heeft deze auto al behoorlijk wat jaren. Evenals z'n Bentley Arnage Red Label, Hummer H1 met vrachtwagenkenteken, classic Rolls Royces enz.

Wie iemand wat Emile nog meer in de garage heeft staan?
ook_gek heeft toch een lijstje met alle supercars van Nederland?
Halfgedraaidedonderdag 19 januari 2006 @ 11:50
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Hugster het volgende:

[..]

Hij heeft deze auto al behoorlijk wat jaren. Evenals z'n Bentley Arnage Red Label, Hummer H1 met vrachtwagenkenteken, classic Rolls Royces enz.

Wie iemand wat Emile nog meer in de garage heeft staan?
Klassieke corvette ook nog. En nog wat auto's kan er even niet opkomen.
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 11:56
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook_gek heeft toch een lijstje met alle supercars van Nederland?
Even wachten tot hij online komt dan
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Klassieke corvette ook nog. En nog wat auto's kan er even niet opkomen.
Oohja die kan in me ook nog herrineren ja, de oude Corvette.
Je kan lullen wat je wilt maar hij heeft wel smaak
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 11:59


Alexxxxxdonderdag 19 januari 2006 @ 12:01
Een andere Bentley-boy is 'Tjakka-professor' Emile Ratelband. Sinds 1992 heeft de levenskunstenaar inmiddels alweer negen (!) Bentleys versleten. ,,Elk jaar koop ik een nieuwe. In 1992 ben ik ermee begonnen. In een dikke Mercedes ben je net een geslaagde aannemer, een Jaguar is te klein voor mijn onbeholpen lichaam en zakenman Eric Albada Jelgersma zei ooit tegen mij dat een 'Amerikaan' een zigeunerbak is waar ik me niet in kan vertonen", vertelt Ratelband, die onlangs een Arnage Red Label heeft aangeschaft. "Ik heb in blauwe, groene, zwarte en grijze Bentleys gereden. Het werd nu tijd voor een rode. Ik heb niet de illusie dat de vrouwtjes, als ik voorbijrijd, eerst naar mij kijken en dan pas naar de auto. Maar als ze eenmaal de auto zien dan willen ze wel een ritje maken. Een Bentley is schitterend vooral als hij ook rijdt!"

bron
FunnyNamedonderdag 19 januari 2006 @ 12:16
Wel mooi om te zien dat zo een ding zoveel power heeft dat zelf 4WD je niet uit de slip kan houden
PNGdonderdag 19 januari 2006 @ 12:16
Die Hummer H1 heefttie volgens mij niet meer, die stond in 2003 iig te koop bij de bekende garage te Baarlo, maar dat was wel inclusief flesjes ingestraald water van Jomanda. Geen grap.

Verder hadtie in 2003 nog een keer een H2 te koop omdattie er "per ongeluk" 2 zou hebben besteld. Die EB110 heefttie idd echt al jaren overigens.
t0ndonderdag 19 januari 2006 @ 12:30
vind 'n eb110 specialer dan 'n h1/h2/h3...
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 12:40
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:30 schreef t0n het volgende:
vind 'n eb110 specialer dan 'n h1/h2/h3...
Dat is hij ook absoluut!
Jo0Lzdonderdag 19 januari 2006 @ 13:24
Lag Ratelband maar in de prak.
Wat een idioot is dat zeg
Steve-Odonderdag 19 januari 2006 @ 13:42
Zonde van die bugatti
Ik had die kerel zijn kop van ze romp getrokken en hem in de sloot gegooid maarja wie ben ik .
Jimmiedonderdag 19 januari 2006 @ 13:43
Iedereen kan wel leuk plaatjes posten van een EB110 SS, maar het is toch echt de GT waar er meer van gemaakt zijn
Steve-Odonderdag 19 januari 2006 @ 13:50
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Jimmeh het volgende:
Iedereen kan wel leuk plaatjes posten van een EB110 SS, maar het is toch echt de GT waar er meer van gemaakt zijn
quote:
Numbers built 95 GTs, 31 SSs
Van wie is deze dan eigenlijk

Tommy_Kuklinskidonderdag 19 januari 2006 @ 13:54
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Steve-O het volgende:

[..]


[..]

Van wie is deze dan eigenlijk
[afbeelding]
Import auto..
en de apk is al een tijdje vervallen 18 oktober 2003
Steve-Odonderdag 19 januari 2006 @ 13:58
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Import auto..
en de apk is al een tijdje vervallen 18 oktober 2003
Ik zag het ook ja

Volgens mij is het alleen geen import auto ding is hier in 93' al toegelaten
Steve-Odonderdag 19 januari 2006 @ 13:59


Links de SS rechts de GT

Tjakka heeft(Had ) dus een GT
Tommy_Kuklinskidonderdag 19 januari 2006 @ 13:59
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik zag het ook ja

Volgens mij is het alleen geen import auto ding is hier in 93' al toegelaten
Nee dat is de eerste toelating (bouwjaar)
maar het kan zijn dat de eigenaar pas een kenteken heeft aangevraagd in 2001.
Steve-Odonderdag 19 januari 2006 @ 14:00
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee dat is de eerste toelating (bouwjaar)
OK dat wist ik dus niet
Tommy_Kuklinskidonderdag 19 januari 2006 @ 14:01
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:00 schreef Steve-O het volgende:

[..]

OK dat wist ik dus niet
check update
Mikkiedonderdag 19 januari 2006 @ 14:08
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:57:33 ]
PNGdonderdag 19 januari 2006 @ 14:19
Vorig jaar verkocht via v/d Akker:




FunnyNamedonderdag 19 januari 2006 @ 14:23
Cewl, die vlakke bodem
Jimmiedonderdag 19 januari 2006 @ 14:39
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]

Links de SS rechts de GT

Tjakka heeft(Had ) dus een GT
Echt lelijk die velgen zo gespoten, maar in standaard kleur zoals dat plaatje erboven zijn ze zo mooi die SS velgen
-Eddow-donderdag 19 januari 2006 @ 17:13
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik las ergens ook al dat Ratelband een Bugatti Veyron heeft gekocht ter waarde van 1,7 miljoen... tjakkaaa..daar gaat je bankrekening

Overigens is die EB110 vast niet total loss, die wordt gewoon gerepareerd.
Bron, link?!
Oosthoekdonderdag 19 januari 2006 @ 17:32
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef PNG het volgende:
Vorig jaar verkocht via v/d Akker:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heeft ook een enzo gestaan. Ik herken de omgeving op de foto. Frappant dat een of andere lokale frutgarage midden in het dorp dat soort wagens heeft staan trouwens
bliebliedonderdag 19 januari 2006 @ 17:39
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Daar heeft ook een enzo gestaan. Ik herken de omgeving op de foto. Frappant dat een of andere lokale frutgarage midden in het dorp dat soort wagens heeft staan trouwens
V.d. Akker, lokale frutgarage .
Hyperdudedonderdag 19 januari 2006 @ 17:42
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef blieblie het volgende:

[..]

V.d. Akker, lokale frutgarage .
Audiboer toch?
Youpdonderdag 19 januari 2006 @ 17:43
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef PNG het volgende:
Vorig jaar verkocht via v/d Akker:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die gsi op de voorgrond...

heerlijk dat contrast
Palomardonderdag 19 januari 2006 @ 18:01
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef blieblie het volgende:

[..]

V.d. Akker, lokale frutgarage .
wel apart dat die dingen gewoon buiten staan waar elke janlul eraan kan zitten. Zo'n wagen hoort imo in een museum
ook_gekdonderdag 19 januari 2006 @ 18:19
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef Hugster het volgende:

[..]

Even wachten tot hij online komt dan


Hij heeft ook een witte tjakka mobiel gehad ( hummer H1 ) weet niet of dat die is van de foto die overgespoten is. Deze stond toen der tijd te koop bij van vliet auto's.

Hij heeft ook nog een Ferrari Dino gehad. Maar die is toen verkocht.
Wat voor auto's hij nog meer heeft weet ik eigelijk niet.
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Steve-O het volgende:

[..]


[..]

Van wie is deze dan eigenlijk
[afbeelding]
Die is van een 1 of andere garage in nederland, volgens tim en tom koronel is dit de enige super sport in nederland. Maar dat klopt dus niet. Want marin ( eigenaar van de enzo ) heeft er ook 1 staan. En men zegt dat er nog 1 in nederland staat. Echter heb ik nooit gehoord wie die heeft en of hij ergens in Nederland staat.

Wel is het bekend dat er 1 super sport in vlammen opgegaan is en die is nooit meer herbouwd.

Weet iemand hoe veel EB110,s er rond rijden in nederland? Want daar ben ik wel benieuwd naar. Ik ben er ooit 1 tegen gekomen van Den Haag naar leiden. Tering wat een geluid heeft dat ding zeg
Adagiodonderdag 19 januari 2006 @ 18:30
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Import auto..
en de apk is al een tijdje vervallen 18 oktober 2003
Check de APK van die Hummer erboven dan!

Vervaldatum APK 22 december 2001
PNGdonderdag 19 januari 2006 @ 18:35
Sowieso 3 gewone en 1 SS, als jij zegt 2, dan sowieso 3 gewone en 2 SSen.
Kluupkluupdonderdag 19 januari 2006 @ 18:42
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef Geqxon het volgende:

[..]


[..]


[..]

EVEN LEZEN HÉ
ik snap je reactie niet
Waar staat dat ik zeg dat ratelband reed?
GSidonderdag 19 januari 2006 @ 18:50
Mss schrok de bestuurder wel..

Zo van BOE! GAAT IE!
GSidonderdag 19 januari 2006 @ 18:56
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:50 schreef GSi het volgende:
Mss schrok de bestuurder wel..

Zo van BOE! GAAT IE!
StefanPdonderdag 19 januari 2006 @ 19:32
Wat is er nou met al die kneuzen die sportauto's in de prak rijden?

Die garagehouder is gewoon verantwoordelijk, PUNT! Als je in zo'n auto stapt dan neem je de verantwoordelijkheid op je dat je hem kapot kunt rijden. Durf je dat niet, dan transporteer je hem maar.

Het is altijd hetzelfde liedje bij garages als je een snelle auto hebt, zelfs bij de dealer. Al die sjonnie monteurs willen natuurlijk niets liever dan even 500pk voelen. Ik heb al vaak zat verhalen gelezen van supra/WRX/enz eigenaren die hun auto kwamen ophalen en dat de velg beschadigd was, hun aftermarket computertjes aangaven dat er met 2 bar turbodruk gereden was, dat er 8000RPM gemaakt was na slechts 1 km (koude start) enz. Smerige lijers. Ik noteer vooraf de KMstand, vertel die aan de dealer, zet de boost controller op z'n laagste stand en zorg dat ze weten dat het menens is: met mijn auto wordt NIET gereden, PUNT.

Die Ratelband is trouwens ook niet te geloven. Als je liever wil dat de auto getransporteerd wordt maar de garage zegt "ach joh niet nodig, ik rijd wel" wat ben je van voor sul als je dat accepteert? Gewoon zeggen "pech gehad dan, je transporteert hem of er gebeurt helemaal niets".

Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 19:43
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef PNG het volgende:
Sowieso 3 gewone en 1 SS, als jij zegt 2, dan sowieso 3 gewone en 2 SSen.
yep, ik heb me er zelfs nog ingeperst alleen staat hij niet op kenteken.


(snapshotje uit mijn filmpje)

De EB110 SS van Marin
Tommy_Kuklinskidonderdag 19 januari 2006 @ 19:46
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:

[..]

yep, ik heb me er zelfs nog ingeperst alleen staat hij niet op kenteken.

[afbeelding]
(snapshotje uit mijn filmpje)

De EB110 SS van Marin
zo krap die auto
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 19:48
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

zo krap die auto
ja tering



Mij bescheiden afmetingen hielpen me ook niet mee
StefanPdonderdag 19 januari 2006 @ 19:56
Dat interieur.

Mijn eerste auto, een seat marbella, had ook zo'n binnenkant Ik vond de buitenkant er al krakkemikkig uitzien, maar dit bevestigt het
American_Nightmaredonderdag 19 januari 2006 @ 19:59
Wat een strontlelijke bak
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 20:06
ik loop ook niet echt warm van het interieur nee
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 20:07
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een strontlelijke bak


Halfgedraaidedonderdag 19 januari 2006 @ 20:18
Is toch gewoon een typisch interieur van dat tijdperk? Ooit het spartaanse interieur van een F40 gezien? Dat interieur boeit toch niet. De buitenkant is buitengewoon mooi en de motor is
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 20:25
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is toch gewoon een typisch interieur van dat tijdperk? Ooit het spartaanse interieur van een F40 gezien? Dat interieur boeit toch niet. De buitenkant is buitengewoon mooi en de motor is
Koppeling is ook MEGA zwaar, en ja dat interieur daar let je toch niet op als me met 3,3 (!!) seconde naar de 100 km/h vliegt
Mad-Mattdonderdag 19 januari 2006 @ 20:26
Dat ding is toch zoveel malen mooier dan een lambo of een ferrari.

Damn wat een bak
Jimmiedonderdag 19 januari 2006 @ 20:46
En de versie van Emile had zo'n interieur, wat nog wel mee valt. Al ziet het er voor een Italiaanse sportauto te goedkoop uit, beetje Japans/Koreaans



Maar doe mij maar die SS, dat interieur neem ik voor lief (Al zal ik wel niet normaal in die auto passen met 1.92m)

[ Bericht 4% gewijzigd door Jimmie op 19-01-2006 20:56:42 ]
Imprydonderdag 19 januari 2006 @ 20:46
Dat interieur is één grote anti-slip mat
Jimmiedonderdag 19 januari 2006 @ 20:51
Nog een filmpje van Autoxperience over die Nederlandse Blauwe Bugatti EB110 SS (degene van de foto op Zandvoort.)

http://www.autoxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=176
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 20:53
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef Jimmeh het volgende:
En de versie van Emile had zo'n interieur, wat nog wel mee valt. Al ziet het er voor een Italiaanse sportauto te goedkoop uit, beetje Japans/Koreaans

[afbeelding]

Maar doe mij maar die SS, dat interieur neem ik voor lief (Al zal ik wel niet normaal in die auto passen met 1.92m)
Ik zat met 1.98m en de stoel op de achterste stand compleet opgevouwen met m'n knieen boven het stuur
Jimmiedonderdag 19 januari 2006 @ 20:58
Die Timmie en Tommie Coronel passen er makkelijk in, niet eerlijk
Sander_Prinsendonderdag 19 januari 2006 @ 21:01
Vette bak die EB 110GT, zag bij de finaleraces op zandvoort de EB 110 GT SS staan die in dit topic ook al voorbij is gekomen.

Hopelijk wordt die van Ratelband nog gefixed.
Hugsterdonderdag 19 januari 2006 @ 21:05
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef Jimmeh het volgende:
Die Timmie en Tommie Coronel passen er makkelijk in, niet eerlijk
ja

Maximumsnelheid op s'lands wegen werd niet ten alle tijde gehandhaafd zag ik
Jimmiedonderdag 19 januari 2006 @ 21:39
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:

[..]

ja

Maximumsnelheid op s'lands wegen werd niet ten alle tijde gehandhaafd zag ik
Ja wel relaxed dat ze gewoon vol gas gaan en dat, dat er niet ipv het opgenomen geluid een stom muziekje wordt gedraaid, hoor je ook mooi bij de Spyker review.
Palomarvrijdag 20 januari 2006 @ 11:37
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:32 schreef StefanP het volgende:
Het is altijd hetzelfde liedje bij garages als je een snelle auto hebt, zelfs bij de dealer. Al die sjonnie monteurs willen natuurlijk niets liever dan even 500pk voelen. Ik heb al vaak zat verhalen gelezen van supra/WRX/enz eigenaren die hun auto kwamen ophalen en dat de velg beschadigd was, hun aftermarket computertjes aangaven dat er met 2 bar turbodruk gereden was, dat er 8000RPM gemaakt was na slechts 1 km (koude start) enz. Smerige lijers. Ik noteer vooraf de KMstand, vertel die aan de dealer, zet de boost controller op z'n laagste stand en zorg dat ze weten dat het menens is: met mijn auto wordt NIET gereden, PUNT.
Je hebt idd gedeeltelijk gelijk; die lui willen zelf ook maar al te graag even erin scheuren en je hoort ook vaak dat ze dan crashen met als excuus dat ie 'zomaar' wegbrak bij 50KM/u.... Maar voor de APK-keuring doen ze volgens mij ook altijd een uitlaatgassentest, waarbij ze de motor in de garage even op volle toeren laten draaien. Dan geeft die computer idd 8000rpm aan, maar dat wil niet zeggen dat de monteur ook daadwerkelijk zo heeft gereden....
FunnyNamevrijdag 20 januari 2006 @ 12:13
Volgens mij een combi van normaal versleten zomerbanden, een laagje koud water en een toefje teveel gas. Aquaplaining doet dan de rest, geen 4WD systeem die daar tegenop kan ..
errorkenvrijdag 20 januari 2006 @ 13:18
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:32 schreef StefanP het volgende:
Wat is er nou met al die kneuzen die sportauto's in de prak rijden?

Die garagehouder is gewoon verantwoordelijk, PUNT! Als je in zo'n auto stapt dan neem je de verantwoordelijkheid op je dat je hem kapot kunt rijden. Durf je dat niet, dan transporteer je hem maar.

Het is altijd hetzelfde liedje bij garages als je een snelle auto hebt, zelfs bij de dealer. Al die sjonnie monteurs willen natuurlijk niets liever dan even 500pk voelen. Ik heb al vaak zat verhalen gelezen van supra/WRX/enz eigenaren die hun auto kwamen ophalen en dat de velg beschadigd was, hun aftermarket computertjes aangaven dat er met 2 bar turbodruk gereden was, dat er 8000RPM gemaakt was na slechts 1 km (koude start) enz. Smerige lijers. Ik noteer vooraf de KMstand, vertel die aan de dealer, zet de boost controller op z'n laagste stand en zorg dat ze weten dat het menens is: met mijn auto wordt NIET gereden, PUNT.
Lol, wie wil er nou in die toyota kabrolla rijden van jou ?
Tommy_Kuklinskivrijdag 20 januari 2006 @ 13:19
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef errorken het volgende:

[..]

Lol, wie wil er nou in die toyota kabrolla rijden van jou ?
SHERMANvrijdag 20 januari 2006 @ 23:52
quote:
Bolide Ratelband in de prak

Donderdag 19 januari 2006 - ARNHEM – De Bugatti EB 100 GT van Emile
Ratelband, ter waarde van een half miljoen euro, is gisteren flink
beschadigd door zijn garagehouder.

Emile Ratelband is de wanhoop nabij vanwege de schade aan zijn dure
Bugatti. FOTO JAN WAMELINK / GPD


De bolide kwam in zijn woonplaats Arnhem ongelukkig in aanraking met een
aantal paaltjes en een lichtmast. Ratelband kwam direct naar de plaats des
onheils.

„Ik ben er helemaal ziek van. Ik zei nog dat ze hem beter op een aanhanger
naar de keuring konden brengen. Maar de garagehouder zei dat hij wel zou
rijden. En dan gebeurt dit.“

De wagen moest naar de Rijksdienst voor het Wegverkeer. Daar zou de pas
aangeschafte Bugatti gekeurd worden voor een Nederlands kenteken. De
garagehouder zegt geslipt te zijn. „Ik heb niet te hard gereden. Ik trok op
en toen gleed ik opeens naar links. Over de paaltjes heen.“

Ratelband gelooft er niets van: „Dat kan niet. Die auto is een four wheel
drive en kan 320 kilometer per uur rijden. Die kan niet zomaar van de weg
raken. Of er moet olie liggen.“

Dan komt de wagen scheef in de takels van het bergingsbedrijf te hangen en
raakt even de grond. Ratelband kreunt. „Ook dat nog.“

http://media.putfile.com/ratelband-lambo-kapoet

Graag gedaan.
Scrutinizerzaterdag 21 januari 2006 @ 00:01
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef Jimmeh het volgende:
Al ziet het er voor een Italiaanse sportauto te goedkoop uit, beetje Japans/Koreaans
Bugatti is trouwens Frans
Alexxxxxzaterdag 21 januari 2006 @ 00:02
Lambo kapoet?
ook_gekzaterdag 21 januari 2006 @ 00:02
quote:
heb jij dat filmpje gemaakt? Zo ja, niet alleen lamborgini heeft deuren die omhoog open gaan
Dit is een bugatti EB110 en dat komt niet eens in de buurt van een lambo
SHERMANzaterdag 21 januari 2006 @ 00:06
Nee dat heb ik niet.
ook_gekzaterdag 21 januari 2006 @ 00:09
is dat overgens ratelband die daar rond loopt om die auto? Want hij loopt op en neer en hij is ECHT niet blij zo te zien.
SHERMANzaterdag 21 januari 2006 @ 00:11
Denk wel dat hij het is ja.
Geqxonzaterdag 21 januari 2006 @ 00:11
Wat een uberfout muziekje op dat filmpje
SHERMANzaterdag 21 januari 2006 @ 00:12
Liedje is wel geinig op zich hoor, word erg vaak gedraaid zomers in Zuid-Frankrijk.
Geqxonzaterdag 21 januari 2006 @ 00:17
Het doet me iig hard aan van die foute sjonnie's denken, in Gulf GTItjes
Jimmiezaterdag 21 januari 2006 @ 02:26
quote:
Te triest voor woorden dat zo'n rijbaan gewoon tot stilstand komt door een ongeluk, van die ramptoeristen die vol op de rem slaan om er maar zoveel mogelijk van te zien
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Bugatti is trouwens Frans
Ettore Bugatti is een Italiaan, die zijn fabriek wel in Frankrijk had ja. Tuurlijk dat het Frankrijk staat, maakt het een beetje Frans alleen...... dat was een hele andere tijd. De Bugatti EB 110 is ontstaan in de tijd dat een Italiaanse ondernemer de naamrechten kocht van het al tijden lang failliete Bugatti en zijn fabriek in de buurt van Modena vestigde waar ook alle andere grote namen zitten van de Italiaanse supercars. Oftewel deze EB110 is zo Italiaans als het maar kan en die Fransozen zijn echt niet in staat om zoiets moois te fabriceren
BloodhoundFromHellzaterdag 21 januari 2006 @ 11:56
Michael Schumacher heeft er ook 1 overigens (Cadeautje van Flavio Briatore) Alleen dan de Supersport versie, die nog wat sneller en lichter is: (612PK , top 356)


[ Bericht 23% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 21-01-2006 12:06:39 ]
BloodhoundFromHellzaterdag 21 januari 2006 @ 12:02
quote:
CV Michael Schumacher:
Naam : Michael Schumacher
Geboortedatum: 3 januari 1969
Geboorteplaats: Hürth-Hermülheim (Kerpen), Duitsland
Leeftijd: 36 jaar
Lengte: 1.74 m
Gewicht: 77.5 kg
Bloedgroep: AB-negatief
Woonplaats: Vufflens-le-Château, Zwitserland
Stem: Stem van Michael Michael Schumacher (20 Kb, MP3)
Getrouwd: Met Corinna Betsch op 5 augustus 1995
Kinderen: Gina Maria (20 februari 1997) Mick (22 maart 1999)
Vooropleiding: Automonteur (Opleiding bij garage Bergermeister)
Huisdieren: Honden
Hobbies: Karting - Bioscoop - Motorrijden
Auto’s: Fiat 500 - Bugatti EB110 - Lancia Zeta - Ferrari 550 Maranello
Vliegtuig: Een Falcon 2000 (foto)
Favoriete Sport: Mountainbiken – Fitness - Joggen - Voetbal
Favoriete TV Programma: 7 Tage - 7 Köpfe
Rituelen voor de start van een race: De wagen vanaf de linkerzijde binnengaan
Favoriete eten: Italiaans
Favoriete drank: Apfelschorle ( Appelsap met mineraalwater)
Favoriete muziek: Michael Jackson - Phil Collins - M. Rosenberg Tina Turner - Whitney Houston
ook_gekzaterdag 21 januari 2006 @ 12:05
die fiat 500 heeft hij sinds een paar jaar wer terug toch. Dat was zijn aller eerste auto ooit. En op een dag heeft een fanclub die auto terug gegeven aan schumi. Waar hij overgens ook mee kwam aanrijden tijdens de persvoorstelling van de nieuwe F1 wagen.


Of zit ik er nu totaal naast?
donnahvhzaterdag 21 januari 2006 @ 12:15
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:05 schreef ook_gek het volgende:
die fiat 500 heeft hij sinds een paar jaar wer terug toch. Dat was zijn aller eerste auto ooit. En op een dag heeft een fanclub die auto terug gegeven aan schumi. Waar hij overgens ook mee kwam aanrijden tijdens de persvoorstelling van de nieuwe F1 wagen.


Of zit ik er nu totaal naast?
hai alles goed?
hmm pta...ik heb een auto om toch ff ontopic te blijven en emile mag er niet in rijden
BloodhoundFromHellzaterdag 21 januari 2006 @ 12:29
het motorblok:

ook een fraai stukje beeldhouwwerk.
Scrutinizerzaterdag 21 januari 2006 @ 13:55
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 02:26 schreef Jimmeh het volgende:


Ettore Bugatti is een Italiaan, die zijn fabriek wel in Frankrijk had ja. Tuurlijk dat het Frankrijk staat, maakt het een beetje Frans alleen...... dat was een hele andere tijd. De Bugatti EB 110 is ontstaan in de tijd dat een Italiaanse ondernemer de naamrechten kocht van het al tijden lang failliete Bugatti en zijn fabriek in de buurt van Modena vestigde waar ook alle andere grote namen zitten van de Italiaanse supercars. Oftewel deze EB110 is zo Italiaans als het maar kan en die Fransozen zijn echt niet in staat om zoiets moois te fabriceren
De huidige Bugatti-fabriek staat toch in Molsheim in Frankrijk? Heel Frans is iig de kleur. Die kleur blauw is traditioneel de Franse racekleur.
SiGNezaterdag 21 januari 2006 @ 18:07
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het motorblok:
[afbeelding]
ook een fraai stukje beeldhouwwerk.
inderdaad een mooie motor, dat ding heeft 60 kleppen..ook fijn om af te stellen.
pieter_pontiaczaterdag 21 januari 2006 @ 18:13
Een van de lelijkste supercars ooit.
Vooral die koplampen,
Mikkiezaterdag 21 januari 2006 @ 20:15
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:57:33 ]
Palomarzaterdag 21 januari 2006 @ 23:45
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
Een van de lelijkste supercars ooit.
Vooral die koplampen,
barbaar!
FunnyNamemaandag 23 januari 2006 @ 06:57
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het motorblok:

ook een fraai stukje beeldhouwwerk.
Volgens mij ziet het er standaard zo uit:
blupmaandag 23 januari 2006 @ 08:18
Op RTL4 hadden ze een stukje van emiel bij de garage. Ding ligt aan de bestuurders kant goed in de prak wat bijna onherstelbaar lijkt.

Is schuin op 'n betonblok gebotst.
Hugstermaandag 23 januari 2006 @ 10:27
quote:
Op maandag 23 januari 2006 06:57 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Volgens mij ziet het er standaard zo uit:
[afbeelding]
De bovenste is een SS, de onderste een GT