Nee dat is de eerste toelating (bouwjaar)quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja
Volgens mij is het alleen geen import auto ding is hier in 93' al toegelaten
OK dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee dat is de eerste toelating (bouwjaar)
Echt lelijk die velgen zo gespoten, maar in standaard kleur zoals dat plaatje erboven zijn ze zo mooi die SS velgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Links de SS rechts de GT
Tjakka heeft(Had) dus een GT
Bron, link?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik las ergens ook al dat Ratelband een Bugatti Veyron heeft gekocht ter waarde van 1,7 miljoen... tjakkaaa..daar gaat je bankrekening
Overigens is die EB110 vast niet total loss, die wordt gewoon gerepareerd.
Daar heeft ook een enzo gestaan. Ik herken de omgeving op de foto. Frappant dat een of andere lokale frutgarage midden in het dorp dat soort wagens heeft staan trouwensquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef PNG het volgende:
Vorig jaar verkocht via v/d Akker:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
V.d. Akker, lokale frutgaragequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Daar heeft ook een enzo gestaan. Ik herken de omgeving op de foto. Frappant dat een of andere lokale frutgarage midden in het dorp dat soort wagens heeft staan trouwens
Audiboer toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
V.d. Akker, lokale frutgarage.
die gsi op de voorgrond...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef PNG het volgende:
Vorig jaar verkocht via v/d Akker:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wel apart dat die dingen gewoon buiten staan waar elke janlul eraan kan zitten. Zo'n wagen hoort imo in een museumquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
V.d. Akker, lokale frutgarage.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Even wachten tot hij online komt dan![]()
Die is van een 1 of andere garage in nederland, volgens tim en tom koronel is dit de enige super sport in nederland. Maar dat klopt dus niet. Want marin ( eigenaar van de enzo ) heeft er ook 1 staan. En men zegt dat er nog 1 in nederland staat. Echter heb ik nooit gehoord wie die heeft en of hij ergens in Nederland staat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
[..]
Van wie is deze dan eigenlijk
[afbeelding]
Check de APK van die Hummer erboven dan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Import auto..
en de apk is al een tijdje vervallen 18 oktober 2003![]()
ik snap je reactie nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:50 schreef GSi het volgende:
Mss schrok de bestuurder wel..
Zo van BOE! GAAT IE!
yep, ik heb me er zelfs nog ingeperstquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef PNG het volgende:
Sowieso 3 gewone en 1 SS, als jij zegt 2, dan sowieso 3 gewone en 2 SSen.
zo krap die autoquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep, ik heb me er zelfs nog ingeperstalleen staat hij niet op kenteken.
[afbeelding]
(snapshotje uit mijn filmpje)
De EB110 SS van Marin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |