Maar ik heb geen kater, om toch nog iets verrassends te posten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik dacht al, waar blijft Anton met zijn immer interessante weekend overzicht.
Ja, zodalijk zit heel MUZ in NYquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:38 schreef bartrid het volgende:
En ik ben morgen een weekje naar New York voor een trouwerij
En wie moet er dan metal-vragen stellen in Trivia, opdat ik toch aan mijn puntjes kom??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:38 schreef bartrid het volgende:
Feli!
En ik ben morgen een weekje naar New York voor een trouwerij
Sack of TSE?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef Mark het volgende:
[..]
En wie moet er dan metal-vragen stellen in Trivia, opdat ik toch aan mijn puntjes kom??![]()
Ik en metalquote:
Hee Summonerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef Summoner het volgende:
Nog gefeliciteerd met je 26e (!!!) verjaardag seb.
[afbeelding]
Ha Tim! Daar zeg je me wat... Zal binnenkort weer eens op msn verschijnen, heb er uit psychische noodzaak een breakje (eigenlijk break) van genomen.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Prep2Fight het volgende:
Hee SummonerTijd niet gezien/gesproken
![]()
Komop zeg, ik moet nog douchen, en er gaat iemand plaatjes van een clown posten.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Mark het volgende:
Want?
én de rest van de week:quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef dwerg het volgende:
Zo, dat wordt weer slecht slapen vannacht.
wees blij anders ben je zo bezweet na het douchen !quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Komop zeg, ik moet nog douchen, en er gaat iemand plaatjes van een clown posten.
Beetje hetzelfde idee als bij Michael & Janet Jacksonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:19 schreef Zanderrr het volgende:
Bassie lijkt verdacht veel op Adriaan zonder make-up...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |