En nog een laatste post, door het slotje heen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
heeft Wendy van Dijk dat ook niet een tijdje gedaan, of zit ik dan fout te denken
quote:
Ook weer opgelostquote:Roel Kyvelos maakt opmerkelijk tv-rentree: 'Een rug te ver' !
Na een jaar van afwezigheid op de Nederlandse televisie is Roel Kyvelos terug! En nog wel in een dagelijks programma: 'Een rug te ver', elke werkdag om 19.00 uur op de zender V8. Het programma is een reïncarnatie van het platte, maar succesvolle 'Over de roooie' van SBS6. In dit programma, dat Roel samen met Vivian Reys.
Volgens de zenderleiding gaat 'Een rug te ver' nog een stapje verder als het origineel van een paar jaar terug. Een opmerkelijke carrière-move van de acteur waarvan werd gezegd dat hij op redelijke termijn in een comedy te zien zou zijn...
Vind ik echt niet vreemd, vond ik juist een erg ontroerend moment.. sowieso het hele afscheid van I-Jay, en dat is niet omdat ik het jammer vond dat hij Idols moest verlaten.. Martijn is gewoon een toffe gast die niet bang is zijn emoties te tonen op tv, respect hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Martijn heeft soms vreemde trekjes, zoals I-Jay zoenen.![]()
Moet ie achterwege laten, dan doet hij het erg oke.
Dat doet ze elke week.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Chantal zag er leuk uit vanavond!
Het wordt voorspelbaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Chantal zag er leuk uit vanavond!
Ik pikte gisteren zoiets op tijdens de uitzendingquote:
Voor allebei geldt dat elke week.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:36 schreef Ayaxola het volgende:
Chantal was lekker gister hé
Martijn zag er een beetje saai uit![]()
aha ok.... jah ik heb niet alles meegekregen in de studio.... ik zal woensdag eens oplettenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ik pikte gisteren zoiets op tijdens de uitzending
Chantal zei op een gegeven moment iets tegen Martijn wat niet echt ''lief''
bedoeld was.
dat doen ze elke week... het negatieve commentaar van de jury herhalen. En volgens mij moet ze dat zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:15 schreef Outside_lines het volgende:
Is het verder niemand opgevallen hoe Chantal gisteren lekker op de ziel van bepaalde mensen ging staan. Allereest in detail alle negatieve opmerkingen van de jury herhalen en dan bij het voorlezen van de einduitslag "welke deelnemer heeft de ALLER minste stemmen". Lekkere manier om het in te peperen
Jaa denk ook dat ze dat moet zeggen idd.. verder vind ik ze beide wel leukquote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doen ze elke week... het negatieve commentaar van de jury herhalen. En volgens mij moet ze dat zeggen.
bedoel je haar reaktie toen martijn vertelde dat chantal zo met de verkoop van de belastingvrije artikelen zou gaan beginnen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ik pikte gisteren zoiets op tijdens de uitzending
Chantal zei op een gegeven moment iets tegen Martijn wat niet echt ''lief''
bedoeld was.
Die was wel hilarisch overigens!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bedoel je haar reaktie toen martijn vertelde dat chantal zo met de verkoop van de belastingvrije artikelen zou gaan beginnen?
Vivian Reijs toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
Dat was Matthias Scholten, maar in een nieuwe serie ervan deed Roel Kyvelos het samen met...., nou ja, iemand anders.
sommige plaatjes doen het idd nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hmmz jammer dat het plaatje het niet doet.... ben een beginnende fokker:(
Zo is het net een lijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
sommige plaatjes doen het idd nietje mag m wel even naar mij sturen, dan zal ik m uploaden... als je m echt wil showen
msn staat in profiel
edit -
[afbeelding]
Ze had een keer een andere visagiste toch? Komt het vandaag wel weer goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zo is het net een lijk
Daat gaat mijn beeld van Chantal zo![]()
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
ze is inderdaad heel 'wit' opgemaakt
Maar die kop zo is niet 'echt' toch? Tering, wat lelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ze had een keer een andere visagiste toch? Komt het vandaag wel weer goed
Tijdens de show zag je het ook al wel, alleen was het iets minder duidelijk met al die lampen op haar hoofd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op
Kan ook ongelukkige lichtval zijn
Ow dan moet ie wel naar Bewerk *hier* de Idolsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:54 schreef WithMe het volgende:
Lijkt net alsof het hoofd erop is geplakt.
Komt gewoon ook door de flitser, mijn gezicht ziet er ook altijd nogal bleek uit bij digicam foto's en dan alles daaronder veel bruiner.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
sommige plaatjes doen het idd nietje mag m wel even naar mij sturen, dan zal ik m uploaden... als je m echt wil showen
msn staat in profiel
edit -
[afbeelding]
Dat viel mij ook op. Ik vind zo'n rechte pony sowieso niet leuk staan, dus ook bij Chantal niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond Chantal er gister echt saai uit zien. Of nouja saai, gewoon niet mooi. Ze moet niet zo'n rechte pony doen.
Ik geef 'm geen ongelijk.quote:
Ja?quote:
Sneu ja. Maar beter voor haarzelf dat ze geen zendtijd meer kreegquote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het arme kind wou nog wat vragen, eigenlijk gewoon zielig.
Inderdaad. Zulke mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sneu ja. Maar beter voor haarzelf dat ze geen zendtijd meer kreeg
Ik zat echt met plaatsvervangende schaamte te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden.
Het was dan ook meer dan terecht. Magoe, Sers is opgerot, dus we zijn van een hoop krijsende speenvarkens verlost.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef WithMe het volgende:
Goed dat hij duidelijk liet merken dat hij het publiek vervelend vond.
doch onscherp.quote:
Zou jij je handen nog onder controle hebben als je zó dicht bij Chantal was?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
doch onscherp.
Goed punt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou jij je handen nog onder controle hebben als je zó dicht bij Chantal was?
ik zou er niet voor in durven staan idd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou jij je handen nog onder controle hebben als je zó dicht bij Chantal was?
Eerder gingen ze met de camera haar kleedkamer in en toen hingen er een aantal setjes, en zover ik begreep koos ze wat ze zou dragen in overleg met de styliste. Dus dan zou ze wel degelijk inspraak hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar die outfits kiest ze niet zelf uit, dat is de schuld van de styling
Da's waar en dan is er ook nog zoiets als smaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, okay, dat klopt wel weer...probleem is dat je niet weet waar ze uit kon kiezen...anders zou je kunnen zeggen of ze het beste uitgekozen heeft of niet
Daar ben ik het erg mee eensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Martijn steeds jonger lijken
Vind het wel een leuk duo. Leuker als Reinout en Tooske. Snap eigenlijk niet waarom de duitsers Tooske hebben ontvoerd maar ik vind het allang goed sinds we Chantal en Martijn hebben
Bij mij precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
eerst niet, ik vond ze in het begin gewoon helemaal niks, maar ze worden steeds beter, en ik vind het nu inderdaad een verbetering in vergelijking met Tooske en Reinout.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef WithMe het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde.![]()
Chantal is niet zo hysterisch als Tooske, en Martijn heeft veel meer humor dan Reinout.
Wie weten hebben ze zelf geen goede ofzo. 't Is niet de eerste keer dat ze een Nederlandse presentatrice 'ontvoeren'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Martijn steeds jonger lijken
Vind het wel een leuk duo. Leuker als Reinout en Tooske. Snap eigenlijk niet waarom de duitsers Tooske hebben ontvoerd maar ik vind het allang goed sinds we Chantal en Martijn hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |