En nog een laatste post, door het slotje heen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
heeft Wendy van Dijk dat ook niet een tijdje gedaan, of zit ik dan fout te denken
quote:
Ook weer opgelostquote:Roel Kyvelos maakt opmerkelijk tv-rentree: 'Een rug te ver' !
Na een jaar van afwezigheid op de Nederlandse televisie is Roel Kyvelos terug! En nog wel in een dagelijks programma: 'Een rug te ver', elke werkdag om 19.00 uur op de zender V8. Het programma is een reïncarnatie van het platte, maar succesvolle 'Over de roooie' van SBS6. In dit programma, dat Roel samen met Vivian Reys.
Volgens de zenderleiding gaat 'Een rug te ver' nog een stapje verder als het origineel van een paar jaar terug. Een opmerkelijke carrière-move van de acteur waarvan werd gezegd dat hij op redelijke termijn in een comedy te zien zou zijn...
Vind ik echt niet vreemd, vond ik juist een erg ontroerend moment.. sowieso het hele afscheid van I-Jay, en dat is niet omdat ik het jammer vond dat hij Idols moest verlaten.. Martijn is gewoon een toffe gast die niet bang is zijn emoties te tonen op tv, respect hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Martijn heeft soms vreemde trekjes, zoals I-Jay zoenen.![]()
Moet ie achterwege laten, dan doet hij het erg oke.
Dat doet ze elke week.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Chantal zag er leuk uit vanavond!
Het wordt voorspelbaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Chantal zag er leuk uit vanavond!
Ik pikte gisteren zoiets op tijdens de uitzendingquote:
Voor allebei geldt dat elke week.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:36 schreef Ayaxola het volgende:
Chantal was lekker gister hé
Martijn zag er een beetje saai uit![]()
aha ok.... jah ik heb niet alles meegekregen in de studio.... ik zal woensdag eens oplettenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ik pikte gisteren zoiets op tijdens de uitzending
Chantal zei op een gegeven moment iets tegen Martijn wat niet echt ''lief''
bedoeld was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |