Ow dan moet ie wel naar Bewerk *hier* de Idolsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:54 schreef WithMe het volgende:
Lijkt net alsof het hoofd erop is geplakt.
Komt gewoon ook door de flitser, mijn gezicht ziet er ook altijd nogal bleek uit bij digicam foto's en dan alles daaronder veel bruiner.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
sommige plaatjes doen het idd nietje mag m wel even naar mij sturen, dan zal ik m uploaden... als je m echt wil showen
msn staat in profiel
edit -
[afbeelding]
Dat viel mij ook op. Ik vind zo'n rechte pony sowieso niet leuk staan, dus ook bij Chantal niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond Chantal er gister echt saai uit zien. Of nouja saai, gewoon niet mooi. Ze moet niet zo'n rechte pony doen.
Ik geef 'm geen ongelijk.quote:
Ja?quote:
Sneu ja. Maar beter voor haarzelf dat ze geen zendtijd meer kreegquote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het arme kind wou nog wat vragen, eigenlijk gewoon zielig.
Inderdaad. Zulke mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sneu ja. Maar beter voor haarzelf dat ze geen zendtijd meer kreeg
Ik zat echt met plaatsvervangende schaamte te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden.
Het was dan ook meer dan terecht. Magoe, Sers is opgerot, dus we zijn van een hoop krijsende speenvarkens verlost.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef WithMe het volgende:
Goed dat hij duidelijk liet merken dat hij het publiek vervelend vond.
doch onscherp.quote:
Zou jij je handen nog onder controle hebben als je zó dicht bij Chantal was?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
doch onscherp.
Goed punt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou jij je handen nog onder controle hebben als je zó dicht bij Chantal was?
ik zou er niet voor in durven staan idd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou jij je handen nog onder controle hebben als je zó dicht bij Chantal was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |