Ja, ff lekker uitbuiken op de bank. Ik was echt van plan om nu toch een keer HBB op tv te gaan kijken (heb nog niet gekeken), was ik toch in slaap gedutquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hallowwwww cuall![]()
Lekker bankie gehangen?
Bart was weer eens gewoon Bart. BB wil geen spelletje met mij meespelen, ok pak ik jullie gewoon terug.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart was weer eens gewoon Bart. BB wil geen spelletje met mij meespelen, ok pak ik jullie gewoon terug.
Ging ie 's nachts de camera slopen. Kreeg ie waarschuwing van BB "BART, het is NIET de bedoeling dat je de camera's saboteert"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart was weer eens gewoon Bart. BB wil geen spelletje met mij meespelen, ok pak ik jullie gewoon terug.
Ging ie 's nachts de camera slopen. Kreeg ie waarschuwing van BB "BART, het is NIET de bedoeling dat je de camera's saboteert"
Ach lekker dutje tussendoor is ook zalig. Je zal 't nodig hebben gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ff lekker uitbuiken op de bank. Ik was echt van plan om nu toch een keer HBB op tv te gaan kijken (heb nog niet gekeken), was ik toch in slaap gedut![]()
Dus weer gemist
![]()
Go bartquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Bonnie mag nu toch even zeggen wat haar dwarszit
Waarom moet VIOLA dan weer het hoogste woord hebben? Teringkankerhoer
Waarom zijn de bananen krom?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef robster16 het volgende:
Waarom is een man die weet wat ie wil een goede manager, en een vrouw die weet wat ze wil en hoe dat te bereiken een chagerijnige bitch?
Ik vind het opzich wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach lekker dutje tussendoor is ook zalig. Je zal 't nodig hebben gehad![]()
HBB op tv is toch niks aan![]()
Hoi FB.quote:
ahum... zijn die woorden nu echt nodigquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Bonnie mag nu toch even zeggen wat haar dwarszit
Waarom moet VIOLA dan weer het hoogste woord hebben? <knip>![]()
For Tanja's sake, YES!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ahum... zijn die woorden nu echt nodig![]()
Hoi Cuall... ikzelf niet... mijn avater wel. Nu Teamlead ook een blauwe had, moest ik op zoek naar een nieuwequote:
Als collega, dan zou ik haar wel weg krijgen denk ik!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf een voorstelling te maken van Viola als collega... Het zou voor mij reden zijn voor vrijwillig ontslag..
Geen spatader veranderd dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Klachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een klacht, een irritatie of een wens![]()
.
En hij heeft gelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "Ik stel me niet zo aan"
Frank "Het is net de Viola Holt Show"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf een voorstelling te maken van Viola als collega... Het zou voor mij reden zijn voor vrijwillig ontslag..
Wijze woorden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef robster16 het volgende:
Waarom is een man die weet wat ie wil een goede manager, en een vrouw die weet wat ze wil en hoe dat te bereiken een chagerijnige bitch?
Ik wil er niet eens aan denkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Hij is mooi hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Cuall... ikzelf niet... mijn avater wel. Nu Teamlead ook een blauwe had, moest ik op zoek naar een nieuwe
Dank je... vond Snaptnix ook alquote:
Hai Wickedquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen spatader veranderd dus![]()
BEW![]()
Ja dat die zeker daarna door de papierversnipperaar mag zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Viola dit wel effeciënt doet
Klachten en wensen van iedereen noteren
Hoi Wickedangelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BEW![]()
Altijd weer iemand die serieus antwoord moet gevenquote:
Ach Peter, ga fietsen manquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Viola dit wel effeciënt doet
Klachten en wensen van iedereen noteren
Hoi WA (en de rest die net binnengekomen zijn)quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BEW![]()
Je avatar!!!!!!quote:
Heeeeeeeej Angelllllllll... zo komt iedereen wel weer terugquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je avatar!!!!!!![]()
Wie zou er inmiddels niet op Viola's gezicht willen dansen?![]()
Het is hier net Hotel Californiaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeej Angelllllllll... zo komt iedereen wel weer terug
Het is echt HEERLIJKquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je avatar!!!!!!![]()
Wie zou er inmiddels niet op Viola's gezicht willen dansen?![]()
You can check in... but never get outquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hier net Hotel California![]()
... op hun vrije avond, als een soort ontspanning!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Altijd weer iemand die serieus antwoord moet geven
Fietsen, of beargumenteer waar jij enige efficientie ziet als Viola 80% van de tijd aan het praten is terwijl het om klachten van anderen gaat?quote:
Ja ik hoorde het Gert ook zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Manu82 het volgende:
wij zijn zieke mensen die 's nachts niet kunnen slapen
Omdat ze zo oud is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Waarom behandeld Viola iedereen alsof het kinderen zijn...
Omdat Viola zich superieur voeltquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Heel vaakquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard, anders zeg ik het niet
dat zeg ik vaker volgens mij
Ze denkt dat ze wat isquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan wel slapen, maar wil 't niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Manu82 het volgende:
wij zijn zieke mensen die 's nachts niet kunnen slapen
Waarom niet de hele week ? Gewoon goed omspoelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef cuall het volgende:
Monique wil dat iedereen de hele dag hetzelfde glas blijft gebruiken![]()
Doen ze dat echt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het trouwens wel lachen dat ze die mailtjes wel lezen van ons
Nee, je krijgt geen antwoord, maar Gert had het er wel overquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doen ze dat echt?![]()
Krijg je ook antwoord?
Ik vind haar ook niet echt knap... maar lelijk is ze niet. En inderdaad best wel liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oeh, wat een spook! Maar ze is wel lief.
Zal geen updates meer geven danquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wilde nou net de stand van ADO niet weten![]()
Saruman is knapper.quote:
dat ik me vannacht wel ziek voelde, maar helaas de streams niet kon kijken, aangezien ik vanmorgen wel moest werken en dat als ik me niet ziek zou voelen waarschijnlijk wel zou kijken. Ik voel me ernstig beledigd.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef cuall het volgende:
Viola ergert zich aan de wc rol die steeds verkeert om hangtKan dat dan????
Tnxquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal geen updates meer geven dan
Kijken vrouwen naar voetbal![]()
Het is 1-3 bij Sparta - Necen er was een streaker op het veld.
![]()
Vond de gelijkenis met de cap van Muerte ook wel groot jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt Viola idd wel een beetje op
Ja, ik voel de anti-Tanja sentimenten weer helemaal opkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Saruman is knapper.
Het begint nou wel leuk te worden hè, met al die irritaties? Daar kijken we toch voor, en niet vanwege het goede doel, hoe goed ook.
Ow, zit Tanja in de babykamer dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik voel de anti-Tanja sentimenten weer helemaal opkomen![]()
Vind ik juist makkeljkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazekerals het verkeerdom hangt zit het aan de muurkant zegmaar, dat is lastiger met erafhalen
Het is alleen een beetje jammer dat er hier voor 1 persoon helemaal geen aanhang is. Vond de anti/pro Lieske sentimenten leukerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik voel de anti-Tanja sentimenten weer helemaal opkomen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat ik me vannacht wel ziek voelde, maar helaas de streams niet kon kijken, aangezien ik vanmorgen wel moest werken en dat als ik me niet ziek zou voelen waarschijnlijk wel zou kijken. Ik voel me ernstig beledigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |