Ze weten waarschijnlijk gewoon weer eens niet hoe het werktquote:
Thnxquote:
Des te leuker als ze een keer op hun flikker krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kunnen geen waarschuwingen krijgen, deze club is onschendbaar
Net als Bart van de week 's nachtsquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Des te leuker als ze een keer op hun flikker krijgen![]()
.
Hoi Manu.quote:
redelijk, was vanavond eerst te moe om naar de kroeg te gaan met m'n collegea en daarna dacht ik even lekker 45 minuten naar huis te lopen om dan even voetbal te kijken in een kroeg willen dat stelletje eikels entree gaan vragen en geen eten meer serveren. Maar voor de rest is alles goed.quote:
hallowwwww cuallquote:
het lijkt wel een heel erg overdreven versie van ma Flodderquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Net als Bart van de week 's nachts![]()
Ja, ff lekker uitbuiken op de bank. Ik was echt van plan om nu toch een keer HBB op tv te gaan kijken (heb nog niet gekeken), was ik toch in slaap gedutquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hallowwwww cuall![]()
Lekker bankie gehangen?
Bart was weer eens gewoon Bart. BB wil geen spelletje met mij meespelen, ok pak ik jullie gewoon terug.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart was weer eens gewoon Bart. BB wil geen spelletje met mij meespelen, ok pak ik jullie gewoon terug.
Ging ie 's nachts de camera slopen. Kreeg ie waarschuwing van BB "BART, het is NIET de bedoeling dat je de camera's saboteert"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart was weer eens gewoon Bart. BB wil geen spelletje met mij meespelen, ok pak ik jullie gewoon terug.
Ging ie 's nachts de camera slopen. Kreeg ie waarschuwing van BB "BART, het is NIET de bedoeling dat je de camera's saboteert"
Ach lekker dutje tussendoor is ook zalig. Je zal 't nodig hebben gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ff lekker uitbuiken op de bank. Ik was echt van plan om nu toch een keer HBB op tv te gaan kijken (heb nog niet gekeken), was ik toch in slaap gedut![]()
Dus weer gemist
![]()
Go bartquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Bonnie mag nu toch even zeggen wat haar dwarszit
Waarom moet VIOLA dan weer het hoogste woord hebben? Teringkankerhoer
Waarom zijn de bananen krom?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef robster16 het volgende:
Waarom is een man die weet wat ie wil een goede manager, en een vrouw die weet wat ze wil en hoe dat te bereiken een chagerijnige bitch?
Ik vind het opzich wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach lekker dutje tussendoor is ook zalig. Je zal 't nodig hebben gehad![]()
HBB op tv is toch niks aan![]()
Hoi FB.quote:
ahum... zijn die woorden nu echt nodigquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Bonnie mag nu toch even zeggen wat haar dwarszit
Waarom moet VIOLA dan weer het hoogste woord hebben? <knip>![]()
For Tanja's sake, YES!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ahum... zijn die woorden nu echt nodig![]()
Hoi Cuall... ikzelf niet... mijn avater wel. Nu Teamlead ook een blauwe had, moest ik op zoek naar een nieuwequote:
Als collega, dan zou ik haar wel weg krijgen denk ik!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf een voorstelling te maken van Viola als collega... Het zou voor mij reden zijn voor vrijwillig ontslag..
Geen spatader veranderd dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Klachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een klacht, een irritatie of een wens![]()
.
En hij heeft gelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "Ik stel me niet zo aan"
Frank "Het is net de Viola Holt Show"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit mezelf een voorstelling te maken van Viola als collega... Het zou voor mij reden zijn voor vrijwillig ontslag..
Wijze woorden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef robster16 het volgende:
Waarom is een man die weet wat ie wil een goede manager, en een vrouw die weet wat ze wil en hoe dat te bereiken een chagerijnige bitch?
Ik wil er niet eens aan denkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Hij is mooi hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Cuall... ikzelf niet... mijn avater wel. Nu Teamlead ook een blauwe had, moest ik op zoek naar een nieuwe
Dank je... vond Snaptnix ook alquote:
Hai Wickedquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen spatader veranderd dus![]()
BEW![]()
Ja dat die zeker daarna door de papierversnipperaar mag zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Viola dit wel effeciënt doet
Klachten en wensen van iedereen noteren
Hoi Wickedangelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BEW![]()
Altijd weer iemand die serieus antwoord moet gevenquote:
Ach Peter, ga fietsen manquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Viola dit wel effeciënt doet
Klachten en wensen van iedereen noteren
Hoi WA (en de rest die net binnengekomen zijn)quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BEW![]()
Je avatar!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |