Heeeeeeeej Angelllllllll... zo komt iedereen wel weer terugquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je avatar!!!!!!![]()
Wie zou er inmiddels niet op Viola's gezicht willen dansen?![]()
Het is hier net Hotel Californiaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeej Angelllllllll... zo komt iedereen wel weer terug
Het is echt HEERLIJKquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je avatar!!!!!!![]()
Wie zou er inmiddels niet op Viola's gezicht willen dansen?![]()
You can check in... but never get outquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hier net Hotel California![]()
... op hun vrije avond, als een soort ontspanning!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Altijd weer iemand die serieus antwoord moet geven
Fietsen, of beargumenteer waar jij enige efficientie ziet als Viola 80% van de tijd aan het praten is terwijl het om klachten van anderen gaat?quote:
Ja ik hoorde het Gert ook zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Manu82 het volgende:
wij zijn zieke mensen die 's nachts niet kunnen slapen
Omdat ze zo oud is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Waarom behandeld Viola iedereen alsof het kinderen zijn...
Omdat Viola zich superieur voeltquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Heel vaakquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard, anders zeg ik het niet
dat zeg ik vaker volgens mij
Ze denkt dat ze wat isquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan wel slapen, maar wil 't niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Manu82 het volgende:
wij zijn zieke mensen die 's nachts niet kunnen slapen
Waarom niet de hele week ? Gewoon goed omspoelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef cuall het volgende:
Monique wil dat iedereen de hele dag hetzelfde glas blijft gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |