Ja dat soort ranjagrappen krijg je danquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef nlboy het volgende:
off: Ranja is lekkerrr!!!Dus op het feestje zouden ze denk ik wel veel Ranja hebben.
![]()
on: Tja zeg dat je geen tijd hebt, want dan moet je de hond uitlaten.
3 jaar verschil?! Man dat is niks. Bij de meeste ouders zit vaak een groter verschil in leeftijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik vind 14 echt een serieus twijfelgevalletje met mijn 18 jaren. Alhoewel, binnenkort wordt ze wel 15 he
Eey, gaaf topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik weet het woeiiii maar het zou nogal van disrescpect getuigen om hier zomaar pics van haar neer te flikkeren. Niet dat het me uitmaakt maar ik ben te lui om ze up te loaden.
Nou weet je he, ik heb haar zo gevraagd wat er ouders er van vonden als we compleet dronker werden en ze zei dat ze dat niet erg zoude vinden dus we kunnen er gewoon schaamteloos bier gaan drinkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Eey, gaaf topicZal ik meegaan naar die verjaardag dan of is het gewoon (zoals ik vermoed) verspilde tijd?
Dumpen die hap, ben je er ook vanaf
Nou ja, ik wens je allereerst veel succes met haar dumpen enzo, als je dat eenmaal hebt gedaan mag je wat ons betreft alle geile webcam-filmpjes en plaatjes van haar wel op internet zetten![]()
hilarischquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou weet je he, ik heb haar zo gevraagd wat er ouders er van vonden als we compleet dronker werden en ze zei dat ze dat niet erg zoude vinden dus we kunnen er gewoon schaamteloos bier gaan drinken
Koop een barbiequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Oh shit, moet ik zeker ook nog een kadootje (geld) voor haar meenemen![]()
![]()
![]()
Nee dat vergeet je dan gewoonquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
hilarischNou ja, ik vind dat eigenlijk best asociaal hoor...
Oh shit, moet ik zeker ook nog een kadootje (geld) voor haar meenemen![]()
![]()
![]()
Hier blowen alle dertienjarigen ongeveer 24/7quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef nlboy het volgende:
off: Ranja is lekkerrr!!!Dus op het feestje zouden ze denk ik wel veel Ranja hebben.
![]()
dat was 20 jaar geleden, tegenwoordig word je moeiteloos onder tafel gezopen door een 14 jarigequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef nlboy het volgende:
![]()
of die ouders zijn dan dolblij dat hun kleine dochter eindelijk groot is.... en eindelijk kan genieten *kuch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Dophertje het volgende:
Geef haar een dildo waar haar ouders bij zijn. Weet je zeker dat je nooit meer langs hoeft te komen op haar verjaardag![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef YellowLedbetter het volgende:maikuuul. Het is het geen limburg hoor, wij won en in het beschaafde oosten van het land
Vind je dat goed dat hij zomaar jou avater gebruikt? Ik dacht ook dat jij had gereageerd. Vast weer iemand die je heel stoer vind (net als ik btw).quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens goed
die jongen heet Miestor niet Maikuuul whehe, hij gebruikt gewoon dezelfde avater als mij
de vuile jatter.
Nouja ik zou gewoon gaan whehe, gratis zuipen is nooit weg
Ouders met trauma achterlatendquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Solomon het volgende:
Gewoon gaan, keihard zuipen en rondneuken.
Mij maakt dat eigenlijk niks uit wie mijn plaatje gebruikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Vind je dat goed dat hij zomaar jou avater gebruikt? Ik dacht ook dat jij had gereageerd. Vast weer iemand die je heel stoer vind (net als ik btw).
Hehe, foutje he. Ik dacht zo van ik zie je hendig sjieke slip dus is het maikuuulquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens goed
die jongen heet Miestor niet Maikuuul whehe, hij gebruikt gewoon dezelfde avater als mij
de vuile jatter.
Nouja ik zou gewoon gaan whehe, gratis zuipen is nooit weg
Nee, zoiets had ik een keer bij een meisje waar ik 'huiswerk' mee zou maken. Kom ik daar zo aan he, is ze haar boeken zogenaamd vergetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:14 schreef Thrilled het volgende:
TS komt daar aan, is geen feestje, kamer romantisch verlicht door kaarsen, zacht muziekje... dan ben je de sjaak... gewoon gaan en neucken die hap
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ff OT he. zij is dus verliefd op mij maar ik niet op haar. Zal ik er maar gewoon overheen gaan dan
Ze kan er zeker mee door, dat is het probleem denk ik ook niet...quote:
Neuken danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ze kan er zeker mee door, dat is het probleem denk ik ook niet...
Sja, goed plan....ze zal nog wel lekker strak zijnquote:
me like BrEezAh orgiesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef B_BOY het volgende:
Ik ga mee, dit word een breezer orgie.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
Lekker boeiend, ga gewoon heen.
idd alsof je wat beters te doen hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
Lekker boeiend, ga gewoon heen.
NODIG MIJ UIT!!! NODIG MIJ UITTT!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik zat dus zo te denken heb ik wat beters te doen maar kan me zo niks bedenken...da's balen want dan moet ik er alleen heem wat mijn kameraden willen om begrijpelijke redenen niet mee. En dan zit ik daar alleen op het derdeklassengiebeltrutjesverjaardagfeestje...
ja ik mocht mensen meenemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Herald het volgende:
[..]
NODIG MIJ UIT!!! NODIG MIJ UITTT!!!!!
In je eentje gaan is best triest, maar goed, drink binnen een kwartier ff een stuk of 5 pilsjes en het wordt wel gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik zat dus zo te denken heb ik wat beters te doen maar kan me zo niks bedenken...da's balen want dan moet ik er alleen heem wat mijn kameraden willen om begrijpelijke redenen niet mee. En dan zit ik daar alleen op het derdeklassengiebeltrutjesverjaardagfeestje...
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja ik mocht mensen meenemenWoon je inde buurt van Denekamp
![]()
Heel goed, maar je woont dus niet in de buurt. Pech gehadquote:
je moet de volgende verjaardag iets eerder melden zodat ik de tijd heb om af te reizen naar die geile sletjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Heel goed, maar je woont dus niet in de buurt. Pech gehadDan wordt het alleen keihard neuken voor mij
Ja oke, ik zal er rekening mee houden. Maar ik denk dat ik na dat verjaardagfeestje wel een paar dagen uitgetelt ben vanwege het feit dat ik me natuurlijk compleet suf heb geneukt danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef Herald het volgende:
[..]
je moet de volgende verjaardag iets eerder melden zodat ik de tijd heb om af te reizen naar die geile sletjes
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef ChicaneBT het volgende:
PICS!!!
Plaatjes van penetraties mogen toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef ChicaneBT het volgende:
PICS!!!
Ben je al weg?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Plaatjes van penetraties mogen toch niet?
en? en? en? en? en? hoe was het?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:08 schreef Departak het volgende:
Ben je al terug?
Apen, ze is pas volgende maand jarigquote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en? en? en? en? en? hoe was het?
dan kan het een meet wordenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Apen, ze is pas volgende maand jarig
Hehe, die weet ik allebei nog nietquote:
Wat een anti-climaxquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Apen, ze is pas volgende maand jarig
Nu kunnnen jullie naar een nieuwe climax toe werkenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
_this_thread_is_worthless_without_pics_ -topic
Ieks! een homoquote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
Er is een homo gesignaleerd in dit topic
waar waar waarquote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
Er is een homo gesignaleerd in dit topic
Ja, kwee zo niety maar hij spookt hier ergens op het topic rond. hij is ook degene die niet mee wil naar de breezahorgiequote:
Wat keihard geownedquote:Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ken iemand van 24 die heeft een vriendin van 14, maar die doet zich bij alles en iedereen voor als 18 ( zo ziet ze er ook uit ). Totdat die gast op haar zogenaamd 18e verjaardag erachter kwam via de mailbox dat ze pas 14 was
. Had hij haar al geneukt en al ......
Frapante: Ze zijn nog steeds bij elkaar
Vind het maar ziekelijk.... Dat meisje ziet er idd uit als 18, en dat zegt ze ook tegen anderen, en haar ouders weten dat zelfquote:
14quote:Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ken iemand van 24 die heeft een vriendin van 14, maar die doet zich bij alles en iedereen voor als 18 ( zo ziet ze er ook uit ). Totdat die gast op haar zogenaamd 18e verjaardag erachter kwam via de mailbox dat ze pas 14 was
. Had hij haar al geneukt en al ......
Frapante: Ze zijn nog steeds bij elkaar
Kan ik eigenlijk wel met je eens zijn, 14 klinkt nog weer een stuk jonger dan 15quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Plaatjes van penetraties mogen toch niet?
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef S-Two het volgende:
Nou hup geen smoesjes, gewoon ff posten kreng!
Nou misschienquote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef S-Two het volgende:
Dit wordt weer een anti-climax, die andere chick op haar space leek wel op Miljushka van tmfquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef S-Two het volgende:
Ja, en straks denkt ze dat ik serieus wat met haar wil en dat is dus niet zo. Ik heb wel wat beters op het oogquote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zou ook gewoon gaan en ik ben nog een stukje ouder dan TS... beetje bier zitten drinken met tienermeisjes... ik kan me ergere situaties indenken.
zo verpest je het dus voor iedereen, lulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
ohja, ik heb besloten er niet heen te gaan
ha, pech voor jullie maar ik heb besloten dat ik dus niks met haar wilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Herald het volgende:
[..]
zo verpest je het dus voor iedereen, lul
Ha, ben je echt zo wanhopig Herals. Ik hoop het toch nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef Herald het volgende:
je hoeft ook niks met haar te nemen van ons, als je ons maar mee neemt![]()
Dat heet pedofilie, en als ik niks voor haar voel heb ik er geen zin. Dan loopt er wel wat mooiers rond in de buurtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:20 schreef Asics het volgende:
Tegen de tijd dat jij een ouwe lul bent is zij nog een lekker strak ding, dus ga nou maar gewoon en wees een beetje lief voor der. Dat heet investeren.
je mag zoveel hopen als je wil, toch is het zoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ha, ben je echt zo wanhopig Herals. Ik hoop het toch niet
ga een keer met mee uit, gaan we chickies scoruuuhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Herald het volgende:
[..]
je mag zoveel hopen als je wil, toch is het zo
Mmzz..en toch heb ik even misbruik van haar gemaakt laatst bij het uitgaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat heet pedofilie, en als ik niks voor haar voel heb ik er geen zin. Dan loopt er wel wat mooiers rond in de buurt
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:49 schreef SaferSephy het volgende:
dude, zie de mogelijkheden! Jij wordt daar binnengehaald als DE man van de avond! Zonder je vrienden gaan is dan alleen maar beter want je krijgt toch wel genoeg aandacht. Als dat meisje die je heeft uitgenodigd een beetje de "leider" van het vriendinnenclubje is helemaal omdat iedereen dan naar haar, en dus naar jou op kijkt. Dit is jou moment om in je element te zijn, beetje zitten en zuipen want ze vinden je toch wel interessant want je bent "al" 18! Kortom je bent echt stom als je niet gaat!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ze zien jou inderdaad als de grote jongen, met wie ze over een tijdje in de Volkswagen Golf stoer mee door je dorp rijden.
Het blijft een klare zaak.quote:
meepingtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k pinkt een traantje weg.
haha precies en je mag je plicht als 18 jarige niet verzuimen!quote:
I definetly wouldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ik snap je probleem echt niet, je zit op een feestje met allemaal geile breezahtieners die allemaal uit zijn op seks.
Dat werd eens tijd jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
this thread is worthless without pics, ik miss maar eens gaan zoeken he
We wachten af.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
this thread is worthless without pics, ik miss maar eens gaan zoeken he
Als je het niet doet nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Neu, slecht plan jongenskrijg ik later alleen maar spijt van
Neu, als ik het wel doe bedoel ik gast. En nu ga ik ff een foto van haar zoekenquote:
Neem ff een goeie host.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Zo, heb er ff 1 gefixt. Niet aan haar vertellen he![]()
oh die zien jullie zeker niet he want die heb ik van haar space geript. Ik zal em ff opslaan en op tinypic zetten dan straks een keerquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef SHERMAN het volgende:
Meer pics neer gooien dan lijkt me he.
Stelletje geillappenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef SHERMAN het volgende:
Meer pics neer gooien dan lijkt me he.
Jij wilt meningen, nou die kan je krijgen.quote:
Mzzz, ik denk van eindelijk iemand he die het begrijptquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zolang je niet van der houd zou ik het niet doen! het is niet eerlijk voor haar en jij hebt er ook niet veeel aan. ik geef je ook groot gelijk dat je niet gaat...pfff kinderfeestje. heb je allemaal van die kut breezah die aan je gaan lopen sleuren en trekken enzo. klote zooi daar heb je helemaal niets aan.
je kan je beter vermaken met leefdtijdsgenoten.
-
yes of course im fucking kidding!
je hebt ergens ook wel gelijk. maar je doet haar er een plezier mee.. en je hoeft der niet te neuken je kan ook ff daar gezellig 3 biertjes drinken en dan gaan stappen met je matenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mzzz, ik denk van eindelijk iemand he die het begrijpt
Behalve dat dan in je achterhoofd speelt dat ze nu verdrietig is en zich door de eerste best boer uit laat wonen omdat ze getroost moet worden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt ergens ook wel gelijk. maar je doet haar er een plezier mee.. en je hoeft der niet te neuken je kan ook ff daar gezellig 3 biertjes drinken en dan gaan stappen met je maten
TS ZEGT TOCH DAT HIJ NIET WIL!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
zich door de eerste best boer uit laat wonen .
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
TS ZEGT TOCH DAT HIJ NIET WIL!!!!![]()
sorry kon het niet laten
ja oke, kan ik mooi pimpen :\') Het was dus zo he, ik was laatst zo bij de plaatselijke disco. Zij was daar ook zo he en ik haar dus mooi zo ontwijkenquote:
verkapt ik-wil-een-wannabe-player-zijn postquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja oke, kan ik mooi pimpen :\\\') Het was dus zo he, ik was laatst zo bij de plaatselijke disco. Zij was daar ook zo he en ik haar dus mooi zo ontwijkenMaar goed, allemaal leuk en aardig. het bier vloeide en ik besloot de dansvloer op te gaan maar daar stond zij ook he, dus ik denk nja gewoon gaan he. Dus ik zomet een ander meisje gaan dansen he, maar goed, die speelde hard to get of ze was gewoon een slet dus toen ben ik zo naar \'mijn\' \'chickie\' heengegaan he met de gedachte ik moet vanavond nog wel wat pakken he :\') Dus ik met haar bekken, na tijdje moet ze naar huis dus ik denk oke tijd voor een ander. Dus sja, toen heb ik nog even een ander op de bek gepakt
Dat was niet echt lief van mij he....maar die ander was knapper dus. Ja, en toen had ik haar toch wel een poets gebakken
:\')
juist, je hebt het door. daar moet ik natuurlijk ff mee pimpen :') Alleen ben ik geen wannabequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:10 schreef Wisheh het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-een-wannabe-player-zijn post![]()
een echte player heeft niet zoiets van ik moet vanaaf nog een wijf scoren. Een player heeft er al 6 gehadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
juist, je hebt het door. daar moet ik natuurlijk ff mee pimpen :\') Alleen ben ik geen wannabe
:'( Daar gaat mijn droom :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef Wisheh het volgende:
[..]
een echte player heeft niet zoiets van ik moet vanaaf nog een wijf scoren. Een player heeft er al 6 gehad![]()
middelbareschoolfeestjes :')quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja ik denk van ik verzin er eens een mooi woord voor. Dus ik kwam zo met het volgende woordt zoals ook al te lezen is in de TT: Derderklassergiebeltrutjesverjaardagfeestje Maar goed, afgezien van het feit dat het misschien een leuk galgje of scrabblewoord is wil ik toch wel even serieus worden hier.
Het zit dus zo he, een derdeklassermeisje nodigt mij zo uit voor haar verjaardag. Ik mag dan mijn vrienden meenemen maar die willen niet, net zoals ik begrijpelijkerwijs. Dus ik probeer dat subtiel duidelijk te maken en zo met het feit dat we veels te oud zijn voor zulks een partijtjes maar dat kleine deernken is dus dusdanig dol op mij dat ze serieus wil dat ik kom. Ze is vast en zeker gek (op mij jah) Maar goedm het is dus wel scheitvervelend, dus ik kom hier ff klagen!
20 jaar geleden zopen 14 jarigen ook al als kanonnen, alleen is het nu minder sociaal geaccepteerd en er is veel meer media die zich er druk over maakt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat was 20 jaar geleden, tegenwoordig word je moeiteloos onder tafel gezopen door een 14 jarige
Wat hij zegtquote:
Stoer hoor, jij kunt zeker nog harder drinkenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:je laat je toch niet onde de tafel drinken door een 14-jarige
Waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
Dude, je hebt me niet eens gevraagt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja ik denk van ik verzin er eens een mooi woord voor. Dus ik kwam zo met het volgende woordt zoals ook al te lezen is in de TT: Derderklassergiebeltrutjesverjaardagfeestje Maar goed, afgezien van het feit dat het misschien een leuk galgje of scrabblewoord is wil ik toch wel even serieus worden hier.
Het zit dus zo he, een derdeklassermeisje nodigt mij zo uit voor haar verjaardag. Ik mag dan mijn vrienden meenemen maar die willen niet, net zoals ik begrijpelijkerwijs. Dus ik probeer dat subtiel duidelijk te maken en zo met het feit dat we veels te oud zijn voor zulks een partijtjes maar dat kleine deernken is dus dusdanig dol op mij dat ze serieus wil dat ik kom. Ze is vast en zeker gek (op mij jah) Maar goedm het is dus wel scheitvervelend, dus ik kom hier ff klagen!
Foto leeftijd maten en gewicht?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:38 schreef IrisVrede het volgende:
denekamp dus... kom we maken er een fok!meeting van(eindelijk eens eentje waar ik desnoods op de fiets heen kan)
![]()
er komen ook vast wel boyzzzzzzz ter mijn vermaak anders is het echt een ... feestje![]()
jonge jongens zijn bij mij erg in![]()
![]()
hup hup TS hup
![]()
OT: man ga nou toch gewoon> hoe erg kan het zijn? Is het niet tof dan peer je hem toch weer?!
Of totdat de eerste haartjes komenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is dat feestje nog steeds niet geweest ???????
Volgens mij is de TS aan het wachten tot ze tietjes krijgt
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef Herald het volgende:
is ze al onderhand 15?
en omgerekend in Big Macs kost het me...?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja allang. Maar ik heb haar ook allang te kennen gegeven niks met haar te willen. En ze heeft haar haar nu ook donker geverft dus tja..Herald als je wilt is ze van jou voor 10 doekoe's
Nou, dat ligt natuurlijk aan de dollarkoers en zulks maar ik denk dat het je zo'n 8 big macs gaat kostenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:42 schreef Herald het volgende:
[..]
en omgerekend in Big Macs kost het me...?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:44 schreef Caspian het volgende:
Ik moest een tijdje terug ook naar zo'n verjaardag. Er was mij verteld dat er niet gedronken werd ivm ouders, dus ik van te voren een paar jointjes gerookt met wat maten, en er toen heen gegaan met een rugzak vol met drank. (Voor het geval dat.) Bleek dat die ouders na een halfuurtje weg gingen. Drank erbij, en twister spelen. Was erg leuk, omdat het die meiden niks kon schelen dat ze korte rokjes aanhadden.
Die waren geen 14, trouwens, maar 15/16.
Dat was zeker geil ja, alleen jammer dat ik hun type niet was. Ik ben namelijk een beetje alternatief, wijde broeken enzo (niet extreem skater ofzo), en dat waren allemaal... ja... daar gaat dit topic eigenlijk over, of niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ganz geil, maar daar leek ze me het type niet voor helaas
Nee joh, ze waren bang dat je hun zo mee nam in je wijde broekquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef Caspian het volgende:
[..]
Dat was zeker geil ja, alleen jammer dat ik hun type niet was. Ik ben namelijk een beetje alternatief, wijde broeken enzo (niet extreem skater ofzo), en dat waren allemaal... ja... daar gaat dit topic eigenlijk over, of niet?
Nu ik er over na denk... Dachten ze allemaal dat ik homo ben ofzo, aangezien ze zich nergens voor leken te schamen, maar ook geen verder avances maakten?
Ja, hallo, ik ben toch zeker geen Sinterklaas dat ik kinderen ontvoer in m'n zak?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee joh, ze waren bang dat je hun zo mee nam in je wijde broek
Hehehe, nee dat soort br33z3r sletjes ontvoer je ook niet in je zak maar sabbelend aan je zakquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:25 schreef Caspian het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ben toch zeker geen Sinterklaas dat ik kinderen ontvoer in m'n zak?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hehehe, nee dat soort br33z3r sletjes ontvoer je ook niet in je zak maar sabbelend aan je zak
Ja, ik woon daar dichtbij.. Ik woon in Oldenzaal..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja ik mocht mensen meenemenWoon je inde buurt van Denekamp
![]()
te laat, misschien kan je een uitnodiging scoren voor volgend jaar. Sweet sixteenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef Gershom het volgende:
[..]
Ja, ik woon daar dichtbij.. Ik woon in Oldenzaal..
Mag ik komen?![]()
Ben je gay ofzo? Zij nodigt je uit als enige gozer en komt in een harem van geile BreEzAh Sletjes die dronken en ontmaagd willen worden, en jij gaat of ging niet heen....quote:
My point exactly!! Hij is niet goed snik!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo? Zij nodigt je uit als enige gozer en komt in een harem van geile BreEzAh Sletjes die dronken en ontmaagd willen worden, en jij gaat of ging niet heen....![]()
Gratis bier![]()
Gratis sex![]()
Mejonge, ik had geen zin om dat meisje onnodig in de verwachting te laten dat ik wat met haar wil. Bovendien had ik haar op dat kinderpartijtje toch niet kunnen neuqen omdat het bij haar thuis was en haar ouders er waren enzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:02 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
My point exactly!! Hij is niet goed snik!!![]()
Sinds wanner hou jij rekening met ouders...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mejonge, ik had geen zin om dat meisje onnodig in de verwachting te laten dat ik wat met haar wil. Bovendien had ik haar op dat kinderpartijtje toch niet kunnen neuqen omdat het bij haar thuis was en haar ouders er waren enzo
Ach, weet je? Het staat zo lomp als die ouders opeens de kamer binnenlopen en zien dat ik hun dochter keihard ontmaagd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sinds wanner hou jij rekening met ouders...![]()
Da's nou juist schrijfvoer voor een leuk verhaal dat je hier dan mag posten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ach, weet je? Het staat zo lomp als die ouders opeens de kamer binnenlopen en zien dat ik hun dochter keihard ontmaagd.
Klopt, maar geef in zo'n geval altijd hun dochter de schuld...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ach, weet je? Het staat zo lomp als die ouders opeens de kamer binnenlopen en zien dat ik hun dochter keihard ontmaagd.
Ja, en je bent niet eens gegaan mietjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dat is een uiterst goed idee. Jammer dat al die grootspraak komt terwijl het feestje al is geweest en zo...
kut kickquote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
Ja, en je bent niet eens gegaan mietje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |