Nee, zoiets had ik een keer bij een meisje waar ik 'huiswerk' mee zou maken. Kom ik daar zo aan he, is ze haar boeken zogenaamd vergetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:14 schreef Thrilled het volgende:
TS komt daar aan, is geen feestje, kamer romantisch verlicht door kaarsen, zacht muziekje... dan ben je de sjaak... gewoon gaan en neucken die hap
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ff OT he. zij is dus verliefd op mij maar ik niet op haar. Zal ik er maar gewoon overheen gaan dan
Ze kan er zeker mee door, dat is het probleem denk ik ook niet...quote:
Neuken danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ze kan er zeker mee door, dat is het probleem denk ik ook niet...
Sja, goed plan....ze zal nog wel lekker strak zijnquote:
me like BrEezAh orgiesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef B_BOY het volgende:
Ik ga mee, dit word een breezer orgie.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
Lekker boeiend, ga gewoon heen.
idd alsof je wat beters te doen hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
Lekker boeiend, ga gewoon heen.
NODIG MIJ UIT!!! NODIG MIJ UITTT!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik zat dus zo te denken heb ik wat beters te doen maar kan me zo niks bedenken...da's balen want dan moet ik er alleen heem wat mijn kameraden willen om begrijpelijke redenen niet mee. En dan zit ik daar alleen op het derdeklassengiebeltrutjesverjaardagfeestje...
ja ik mocht mensen meenemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Herald het volgende:
[..]
NODIG MIJ UIT!!! NODIG MIJ UITTT!!!!!
In je eentje gaan is best triest, maar goed, drink binnen een kwartier ff een stuk of 5 pilsjes en het wordt wel gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik zat dus zo te denken heb ik wat beters te doen maar kan me zo niks bedenken...da's balen want dan moet ik er alleen heem wat mijn kameraden willen om begrijpelijke redenen niet mee. En dan zit ik daar alleen op het derdeklassengiebeltrutjesverjaardagfeestje...
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja ik mocht mensen meenemenWoon je inde buurt van Denekamp
![]()
Heel goed, maar je woont dus niet in de buurt. Pech gehadquote:
je moet de volgende verjaardag iets eerder melden zodat ik de tijd heb om af te reizen naar die geile sletjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Heel goed, maar je woont dus niet in de buurt. Pech gehadDan wordt het alleen keihard neuken voor mij
Ja oke, ik zal er rekening mee houden. Maar ik denk dat ik na dat verjaardagfeestje wel een paar dagen uitgetelt ben vanwege het feit dat ik me natuurlijk compleet suf heb geneukt danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef Herald het volgende:
[..]
je moet de volgende verjaardag iets eerder melden zodat ik de tijd heb om af te reizen naar die geile sletjes
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef ChicaneBT het volgende:
PICS!!!
Plaatjes van penetraties mogen toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef ChicaneBT het volgende:
PICS!!!
Ben je al weg?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Plaatjes van penetraties mogen toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |