Ja dat soort ranjagrappen krijg je danquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef nlboy het volgende:
off: Ranja is lekkerrr!!!Dus op het feestje zouden ze denk ik wel veel Ranja hebben.
![]()
on: Tja zeg dat je geen tijd hebt, want dan moet je de hond uitlaten.
3 jaar verschil?! Man dat is niks. Bij de meeste ouders zit vaak een groter verschil in leeftijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik vind 14 echt een serieus twijfelgevalletje met mijn 18 jaren. Alhoewel, binnenkort wordt ze wel 15 he
Eey, gaaf topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik weet het woeiiii maar het zou nogal van disrescpect getuigen om hier zomaar pics van haar neer te flikkeren. Niet dat het me uitmaakt maar ik ben te lui om ze up te loaden.
Nou weet je he, ik heb haar zo gevraagd wat er ouders er van vonden als we compleet dronker werden en ze zei dat ze dat niet erg zoude vinden dus we kunnen er gewoon schaamteloos bier gaan drinkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Eey, gaaf topicZal ik meegaan naar die verjaardag dan of is het gewoon (zoals ik vermoed) verspilde tijd?
Dumpen die hap, ben je er ook vanaf
Nou ja, ik wens je allereerst veel succes met haar dumpen enzo, als je dat eenmaal hebt gedaan mag je wat ons betreft alle geile webcam-filmpjes en plaatjes van haar wel op internet zetten![]()
hilarischquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou weet je he, ik heb haar zo gevraagd wat er ouders er van vonden als we compleet dronker werden en ze zei dat ze dat niet erg zoude vinden dus we kunnen er gewoon schaamteloos bier gaan drinken
Koop een barbiequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Oh shit, moet ik zeker ook nog een kadootje (geld) voor haar meenemen![]()
![]()
![]()
Nee dat vergeet je dan gewoonquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
hilarischNou ja, ik vind dat eigenlijk best asociaal hoor...
Oh shit, moet ik zeker ook nog een kadootje (geld) voor haar meenemen![]()
![]()
![]()
Hier blowen alle dertienjarigen ongeveer 24/7quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef nlboy het volgende:
off: Ranja is lekkerrr!!!Dus op het feestje zouden ze denk ik wel veel Ranja hebben.
![]()
dat was 20 jaar geleden, tegenwoordig word je moeiteloos onder tafel gezopen door een 14 jarigequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef nlboy het volgende:
![]()
of die ouders zijn dan dolblij dat hun kleine dochter eindelijk groot is.... en eindelijk kan genieten *kuch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Dophertje het volgende:
Geef haar een dildo waar haar ouders bij zijn. Weet je zeker dat je nooit meer langs hoeft te komen op haar verjaardag![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef YellowLedbetter het volgende:maikuuul. Het is het geen limburg hoor, wij won en in het beschaafde oosten van het land
Vind je dat goed dat hij zomaar jou avater gebruikt? Ik dacht ook dat jij had gereageerd. Vast weer iemand die je heel stoer vind (net als ik btw).quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens goed
die jongen heet Miestor niet Maikuuul whehe, hij gebruikt gewoon dezelfde avater als mij
de vuile jatter.
Nouja ik zou gewoon gaan whehe, gratis zuipen is nooit weg
Ouders met trauma achterlatendquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Solomon het volgende:
Gewoon gaan, keihard zuipen en rondneuken.
Mij maakt dat eigenlijk niks uit wie mijn plaatje gebruikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Vind je dat goed dat hij zomaar jou avater gebruikt? Ik dacht ook dat jij had gereageerd. Vast weer iemand die je heel stoer vind (net als ik btw).
Hehe, foutje he. Ik dacht zo van ik zie je hendig sjieke slip dus is het maikuuulquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens goed
die jongen heet Miestor niet Maikuuul whehe, hij gebruikt gewoon dezelfde avater als mij
de vuile jatter.
Nouja ik zou gewoon gaan whehe, gratis zuipen is nooit weg
Nee, zoiets had ik een keer bij een meisje waar ik 'huiswerk' mee zou maken. Kom ik daar zo aan he, is ze haar boeken zogenaamd vergetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:14 schreef Thrilled het volgende:
TS komt daar aan, is geen feestje, kamer romantisch verlicht door kaarsen, zacht muziekje... dan ben je de sjaak... gewoon gaan en neucken die hap
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ff OT he. zij is dus verliefd op mij maar ik niet op haar. Zal ik er maar gewoon overheen gaan dan
Ze kan er zeker mee door, dat is het probleem denk ik ook niet...quote:
Neuken danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ze kan er zeker mee door, dat is het probleem denk ik ook niet...
Sja, goed plan....ze zal nog wel lekker strak zijnquote:
me like BrEezAh orgiesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef B_BOY het volgende:
Ik ga mee, dit word een breezer orgie.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
Lekker boeiend, ga gewoon heen.
idd alsof je wat beters te doen hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef S-Two het volgende:
Lekker boeiend, ga gewoon heen.
NODIG MIJ UIT!!! NODIG MIJ UITTT!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik zat dus zo te denken heb ik wat beters te doen maar kan me zo niks bedenken...da's balen want dan moet ik er alleen heem wat mijn kameraden willen om begrijpelijke redenen niet mee. En dan zit ik daar alleen op het derdeklassengiebeltrutjesverjaardagfeestje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |