Ja, en straks denkt ze dat ik serieus wat met haar wil en dat is dus niet zo. Ik heb wel wat beters op het oogquote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zou ook gewoon gaan en ik ben nog een stukje ouder dan TS... beetje bier zitten drinken met tienermeisjes... ik kan me ergere situaties indenken.
zo verpest je het dus voor iedereen, lulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
ohja, ik heb besloten er niet heen te gaan
ha, pech voor jullie maar ik heb besloten dat ik dus niks met haar wilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Herald het volgende:
[..]
zo verpest je het dus voor iedereen, lul
Ha, ben je echt zo wanhopig Herals. Ik hoop het toch nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef Herald het volgende:
je hoeft ook niks met haar te nemen van ons, als je ons maar mee neemt![]()
Dat heet pedofilie, en als ik niks voor haar voel heb ik er geen zin. Dan loopt er wel wat mooiers rond in de buurtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:20 schreef Asics het volgende:
Tegen de tijd dat jij een ouwe lul bent is zij nog een lekker strak ding, dus ga nou maar gewoon en wees een beetje lief voor der. Dat heet investeren.
je mag zoveel hopen als je wil, toch is het zoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ha, ben je echt zo wanhopig Herals. Ik hoop het toch niet
ga een keer met mee uit, gaan we chickies scoruuuhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Herald het volgende:
[..]
je mag zoveel hopen als je wil, toch is het zo
Mmzz..en toch heb ik even misbruik van haar gemaakt laatst bij het uitgaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat heet pedofilie, en als ik niks voor haar voel heb ik er geen zin. Dan loopt er wel wat mooiers rond in de buurt
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:49 schreef SaferSephy het volgende:
dude, zie de mogelijkheden! Jij wordt daar binnengehaald als DE man van de avond! Zonder je vrienden gaan is dan alleen maar beter want je krijgt toch wel genoeg aandacht. Als dat meisje die je heeft uitgenodigd een beetje de "leider" van het vriendinnenclubje is helemaal omdat iedereen dan naar haar, en dus naar jou op kijkt. Dit is jou moment om in je element te zijn, beetje zitten en zuipen want ze vinden je toch wel interessant want je bent "al" 18! Kortom je bent echt stom als je niet gaat!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ze zien jou inderdaad als de grote jongen, met wie ze over een tijdje in de Volkswagen Golf stoer mee door je dorp rijden.
Het blijft een klare zaak.quote:
meepingtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
* Chriz2k pinkt een traantje weg.
haha precies en je mag je plicht als 18 jarige niet verzuimen!quote:
I definetly wouldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ik snap je probleem echt niet, je zit op een feestje met allemaal geile breezahtieners die allemaal uit zijn op seks.
Dat werd eens tijd jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
this thread is worthless without pics, ik miss maar eens gaan zoeken he
We wachten af.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
this thread is worthless without pics, ik miss maar eens gaan zoeken he
Als je het niet doet nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Neu, slecht plan jongenskrijg ik later alleen maar spijt van
Neu, als ik het wel doe bedoel ik gast. En nu ga ik ff een foto van haar zoekenquote:
Neem ff een goeie host.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Zo, heb er ff 1 gefixt. Niet aan haar vertellen he![]()
oh die zien jullie zeker niet he want die heb ik van haar space geript. Ik zal em ff opslaan en op tinypic zetten dan straks een keerquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef SHERMAN het volgende:
Meer pics neer gooien dan lijkt me he.
Stelletje geillappenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef SHERMAN het volgende:
Meer pics neer gooien dan lijkt me he.
Jij wilt meningen, nou die kan je krijgen.quote:
Mzzz, ik denk van eindelijk iemand he die het begrijptquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zolang je niet van der houd zou ik het niet doen! het is niet eerlijk voor haar en jij hebt er ook niet veeel aan. ik geef je ook groot gelijk dat je niet gaat...pfff kinderfeestje. heb je allemaal van die kut breezah die aan je gaan lopen sleuren en trekken enzo. klote zooi daar heb je helemaal niets aan.
je kan je beter vermaken met leefdtijdsgenoten.
-
yes of course im fucking kidding!
je hebt ergens ook wel gelijk. maar je doet haar er een plezier mee.. en je hoeft der niet te neuken je kan ook ff daar gezellig 3 biertjes drinken en dan gaan stappen met je matenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mzzz, ik denk van eindelijk iemand he die het begrijpt
Behalve dat dan in je achterhoofd speelt dat ze nu verdrietig is en zich door de eerste best boer uit laat wonen omdat ze getroost moet worden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt ergens ook wel gelijk. maar je doet haar er een plezier mee.. en je hoeft der niet te neuken je kan ook ff daar gezellig 3 biertjes drinken en dan gaan stappen met je maten
TS ZEGT TOCH DAT HIJ NIET WIL!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
zich door de eerste best boer uit laat wonen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |