Niet averrechts, maar wel verrassend.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Lieve Worldbeater![]()
werkt dit nu averechts?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Wacht even...
KLX weg, Honda kopenWorldbeater plus Honda
![]()
![]()
De besmetting gaat goed.Ik vind SMs al een stuk mooier sinds ik ze voor het eerst zag en Worldbeater begint in te zien dat Honda ook best wat heeft.
![]()
Oh ja Hoogland is RichardGie z'n straatje he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet averrechts, maar wel verrassend.
Hoe vaak heb ik je nou al niet gezien de afgelopen anderhalf jaar.![]()
Waar the f*^% ligt hoogland dan, ik zie een hit via Google bij Utrecht, en een andere in Vlaanderen.![]()
![]()
[..]
De VTR is het qua design net niet, maar de prijs, 1.000 cc en 2 cylinder maakt een hoop goed.
En ja, Honda klinkt wel betrouwbaar.
Zijn daardoor wel een hoop goodies voor beschikbaar.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoogland, Hoogvliet... ik wist het even niet meer.![]()
Beterschapquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Best goed voor een zieke.![]()
En nu echt weg.![]()
Doe 'm maar de groetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je wel even zijn mail adres geven.![]()
Hij moet sowieso weer komen posten hier, liep van de week al met het idee om hem even te mailen.![]()
Het gaat niet om een SP-1 of SP-2 he...maar een Firestorm.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef FunnyName het volgende:
He R2, naar wat voor motor ben je op zoek dan?
Intresse in een GSX-R uit 88/89? (denk het niet maar je weet nooit..)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
We zijn zelfs bij elkaar thuis geweest, hebben in hetzelfde huis geslapen.
De GangBangMeet, heb ik nog gedanst met een vriendin van me voor peponavoneviscevicquote:
Behalve dat het laatste topic er WEER niet instaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Best goed voor een zieke.![]()
En nu echt weg.![]()
Jij krijgt er vast nog wel iets vanafquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om een SP-1 of SP-2 he...maar een Firestorm.
Al doet de vuurstorm ook nog wel 3.000-4.000 euro, het design is echt een storm in een glas water as said.![]()
Kon het ook nog anders bewoorden.quote:
Zo'een heftig clubje zijn we niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
De GangBangMeet, heb ik nog gedanst met een vriendin van me voor peponavoneviscevic![]()
![]()
En als er iets mee is qua techniek, dan lost hij het op.quote:
3 dubbele "club"bundelaanbieding voor ex' Hells Angels die door de politie aan hoger wal zijn geraakt, en na inlevering van de administratie of het gebrek daaraan hun heilige ros hebben moeten inleveren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef stinkie het volgende:
krijg ik net een mailtje van een collega of ik iemand voor zijn gpx 750 weet. Ik zet zelf al met twee van die krengen die ik moet slijten
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
De GangBangMeet, heb ik nog gedanst met een vriendin van me voor peponavoneviscevic![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
Bij de Grunn meet bleven RB, Raus, Mercy, Didiot en ik slapen in het huis van ZX9R die zelf bij zijn vriendin ging slapen ergens anders.
Ik deelde het bed met Didiot.
Wat jammer nou, minder van je.quote:Hoe moet ik die andere zin opvatten?
Semi-quote van Raus ofzo..
Friend male your of friend female a for temptation have neverquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
Zo'een heftig clubje zijn we niet.![]()
Never have temptation for a female friend of your male friend. And vica versa.![]()
Zeker, welke motorzaak is dat en hebben ze ook een website?quote:En als er iets mee is qua techniek, dan lost hij het op.![]()
Affijn, ik ga wel even kijken, en daarna aan de onderdelen rekenen.
De relatie met de motorzaak is ook belangrijk.![]()
Ik ben de naam spontaan vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef R2-D2 het volgende:
Zeker, welke motorzaak is dat en hebben ze ook een website?
Ja..ehh, sorry dat ik je hersenschim even niet 100% kon volgen, meestal connecten we zo goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
Wat jammer nou, minder van je.
als pepporoniov een Honda koopt is ie ook meteen een outkastquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wacht even...
KLX weg, Honda kopenWorldbeater plus Honda
![]()
![]()
De besmetting gaat goed.Ik vind SMs al een stuk mooier sinds ik ze voor het eerst zag en Worldbeater begint in te zien dat Honda ook best wat heeft.
![]()
Oh de laatste![]()
En hier dan verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, eenvoudig... dat is het altijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:Even naar een klant in Gouda, first visit ever on my own.
![]()
Eenvoudige softwarecheck..eenvoudig hopelijk..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |