quote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan ben je geen veteraan, maar een vieze crusty.
Het zal mijn 14e worden.
Dat is voor ieder weer anders.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
14x
netjes wat is het mooiste jaar tot nu toe geweest?
Crusty the Clownquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan ben je geen veteraan, maar een vieze crusty.
Het zal mijn 14e worden.
Het is maar hoe je het bekijkt, je kan dan juist zondagavond na 12 uur nog helemaal los gaanquote:Op zondag 22 januari 2006 22:56 schreef Roellio het volgende:
Mijn 10e keer dit jaar.
Jubileum!
Ik ben dit jaar alleen jarig op de Lowlands-maandag. Dat sucked!
Nah... britpop is uit.. emo is in dit jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoop weer op een hoog Brits gehalte qua line-up![]()
Hopen dat Lowlands zich daar niks van aantrekt. Emoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nah... britpop is uit.. emo is in dit jaar
ts is dat alles, wij stonden om 10.30 al in de rij vorig jaar, heerlijk in het zonnetje met een biertjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:39 schreef koen_pijl het volgende:
Waar is dat verhaal van dat meisje wat voor Tiesto kwam?
Vorig jaar heb ik met een paar vrienden 3 uur inde rij gestaan en de andere helft van de groep dik 5 uur! Ik ging nog even langs de Orange tent voor gratis zooi met een paar man (blijven nederlanders he) en toen sloten we aan de zijkant aan en konden ergewoon zo langs lopen.
2 six-packs voor in de rijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat nemen jullie mee aan drugs en drank?
britpopquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Hopen dat Lowlands zich daar niks van aantrekt. Emo![]()
5 gram wiet en een busje vol bierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat was idd wel vervelend, dat er leuke bands tegenover elkaar stonden, uit hetzelfde genre. Maar dat lag ook per dag anders, de eerste dag zat het vol met britpop/indie, de andere dagen minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
britpop
Zullen we gewoon voor een gevarieerde line-up gaan, zonder dat bands in hetzelfde genre tegenover elkaar geboekt staan, zonder dat er een overschot is uit een bepaald genre en zonder ouwe koek?
Ik ben voor een inhaalslag van de metal en hardrock die de afgelopen jaren is opgelopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
britpop
Zullen we gewoon voor een gevarieerde line-up gaan, zonder dat bands in hetzelfde genre tegenover elkaar geboekt staan, zonder dat er een overschot is uit een bepaald genre en zonder ouwe koek?
veul bier, afgelopen jaar een tray halve liters opgemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Altijd 18 blikjes Hertog Jan (ik krijg altijd kost neigingen als ik die karren vol met Aldi bierblikken ziequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik neem geen drugs mee, wel veel bier, en een fles sterke drankquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef crossover het volgende:
aaaaah een de lowlands topics beginnen weer![]()
ik ben ook weer van de partij, voor de derde keer wordt het dit jaar
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |