gebeurt bijna niet...quote:
Klopt, sta je in plaats van 5 uur 3 1/2 in de rijquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:29 schreef Laton het volgende:
[..]
daar moet je gewoon een beetje "handig" in worden...![]()
Je zou zo mijn buur kunnen zijn geweest op afgelopen lowlandsquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind de sfeer op de campings ook echt vet relaxed.
wij zitten vaak met onze buren ff lekker een blowtje te roken of samen eten fixen ofzo.
en natuurlijk het washok concert wat er elk jaar is
alleen het THEO! begint me me strot uit te komen
de rij is onvermijdelijk...echter neem stoeltjes en "rij"-bier en bord/kaartspelletjes mee en radio en het feest begint reeds voor het festival start.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, sta je in plaats van 5 uur 3 1/2 in de rij...
nope uit Epequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Fugara het volgende:
[..]
Je zou zo mijn buur kunnen zijn geweest op afgelopen lowlands, kom je toevallig uit Tiel?
Maar ik ga waarschijnlijk ook weer, voor de 3de keer, de sfeer is echt heel goed vind ik altijd!
Was het een keer goed weer, wordt er nog gezekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleen moet het dan niet zo warm als afgelopen keer zijn
en van 12:00 - 18:00 in de zon zitten in de rij is niet geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Was het een keer goed weer, wordt er nog gezeken![]()
naja, ik geef toe, het was best kut dat je elke ochtend om 9 uur uit je tent moest omdat het er gewoon té warm werd
sorry zou kunnen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, er was toch al een Lowlands 2006-topic? Dat al geopend was toen editie 2005 nog maar net achter de rug was?
Dat was maar een verkapte tvp hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry zou kunnen!
zouden de draadjes dan ff samen gevoegd kunnen worden?
Dat was toch zo'n wishlist topic?! Ik neem aan dat hier binnenkort ook de geruchten e.d. in komen te staanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, er was toch al een Lowlands 2006-topic? Dat al geopend was toen editie 2005 nog maar net achter de rug was?
Camping 2, zeker op de donderdag zwáár relaxt... Zoek een mooi plekje uit, daar ga je staan... En pas de volgende dag begint het een beetje vol te lopen... I love it!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat is jullie favo camping?
ik sta meestal op camping 3 of (de oude) camping 5
Bands wishlist voor Lowlands 2006quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Therapy? in ieder geval wel, had ik namelijk op verschillende websites gelezen. Ik dacht zelfs dat iemand het in een van de 2005 topics had gepost.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:01 schreef MCH het volgende:
Weezer (en Therapy?) stond niet reserve hoor. Als Lowlands de kans had was die band vast en zeker geboekt.
camping 2 stond afgelopen jaar anders ook op donderdagavond al aardig vol! Bijna een uur lopen zoeken naar een plekje..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Camping 2, zeker op de donderdag zwáár relaxt... Zoek een mooi plekje uit, daar ga je staan... En pas de volgende dag begint het een beetje vol te lopen... I love it!
Eeeh... Misschien dat ik in de war ben met camping 4... Welke van de twee kom je eerst tegen vanaf de brug?! Da's 2 toch?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
camping 2 stond afgelopen jaar anders ook op donderdagavond al aardig vol! Bijna een uur lopen zoeken naar een plekje..
je bent alleen een veteraan als je al je bandjes nog om hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 03:57 schreef rubbereend het volgende:
aankomende keer gaat de 7e keer worden, dat houdt in de helft van alle Lowlandsen. Dan vind ik mezelf een veteraan![]()
Ah, 4 dan dus... 4 is zwaar relaxt! Ik snap echt niet dat iedereen altijd zo nodig op camping 3 moet staan.quote:
ja ik snap het ook niet echt helemaalquote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ah, 4 dan dus... 4 is zwaar relaxt! Ik snap echt niet dat iedereen altijd zo nodig op camping 3 moet staan.
Ik vind dat persoonlijk zo nasty, die oudste bandjes helemaal ranzig en rottig, door het vele douchen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent alleen een veteraan als je al je bandjes nog om hebt
ik heb ze allemaal nog wel maar niet meer om
Begin je nu al weer te zeuren, terwijl er niks bekend isquote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef maniack28 het volgende:
Jaaaaaaa!!!!!! Lowlands!!!! Dit jaar wel een betere line-up... anders ben ik te vinden op Sziget
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal nog wel maar niet meer om
2003,2004 zitten zeker kut met muizen ofniet... dat blokjequote:
quote:
mwah geen last vanquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2003,2004 zitten zeker kut met muizen ofniet... dat blokje
voordeel is dat ze schoon worden gehoudenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat die dingen onderhand niet uit zichzelf van je hand lopen
idd ik ga nooit voor de lineup... ik vraag vaak aan andere mensen wat ze echt graag willen zien. en dan gaan we daar ook kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wat de line-up ook wordt, ik ga dit jaar weer. Voor de 4e keer in 5 jaar
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Roellio het volgende:
Dit is de un-official draad. Ik open jaarlijks het ceremoniële eerste lowlandstopic. Algemeen bekend!
volgens mij gaat dat al een paar jaar officieel mis. Net zoals de meetquote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Roellio het volgende:
Dit is de un-official draad. Ik open jaarlijks het ceremoniële eerste lowlandstopic. Algemeen bekend!
Ik heb vorig jaar 1 Fok!ster ge'meet'. En de rest van het festival in haar tentje geslapen, dus wat mij betreft was die meet méér dan geslaagd!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat al een paar jaar officieel mis. Net zoals de meet
Nee, dat was het niet, maar ik zal mijn mond voorlopig houden... pas als ze beginnen met het vergeten te boeken van bepaalde talentvolle bandjes, het teveel van een genre boeken, het tegenover elkaar programmeren van bands met dezelfde stijl en het halen van bands die al lang over datum zijn... dan ga ik weer klagenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Begin je nu al weer te zeuren, terwijl er niks bekend is![]()
Programma was vorig jaar prima! En je kan toch niet alles zien he?!![]()
Dan ben je geen veteraan, maar een vieze crusty.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |