Eeeh... Misschien dat ik in de war ben met camping 4... Welke van de twee kom je eerst tegen vanaf de brug?! Da's 2 toch?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
camping 2 stond afgelopen jaar anders ook op donderdagavond al aardig vol! Bijna een uur lopen zoeken naar een plekje..
je bent alleen een veteraan als je al je bandjes nog om hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 03:57 schreef rubbereend het volgende:
aankomende keer gaat de 7e keer worden, dat houdt in de helft van alle Lowlandsen. Dan vind ik mezelf een veteraan![]()
Ah, 4 dan dus... 4 is zwaar relaxt! Ik snap echt niet dat iedereen altijd zo nodig op camping 3 moet staan.quote:
ja ik snap het ook niet echt helemaalquote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ah, 4 dan dus... 4 is zwaar relaxt! Ik snap echt niet dat iedereen altijd zo nodig op camping 3 moet staan.
Ik vind dat persoonlijk zo nasty, die oudste bandjes helemaal ranzig en rottig, door het vele douchen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent alleen een veteraan als je al je bandjes nog om hebt
ik heb ze allemaal nog wel maar niet meer om
Begin je nu al weer te zeuren, terwijl er niks bekend isquote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef maniack28 het volgende:
Jaaaaaaa!!!!!! Lowlands!!!! Dit jaar wel een betere line-up... anders ben ik te vinden op Sziget
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal nog wel maar niet meer om
2003,2004 zitten zeker kut met muizen ofniet... dat blokjequote:
quote:
mwah geen last vanquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2003,2004 zitten zeker kut met muizen ofniet... dat blokje
voordeel is dat ze schoon worden gehoudenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat die dingen onderhand niet uit zichzelf van je hand lopen
idd ik ga nooit voor de lineup... ik vraag vaak aan andere mensen wat ze echt graag willen zien. en dan gaan we daar ook kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wat de line-up ook wordt, ik ga dit jaar weer. Voor de 4e keer in 5 jaar
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Roellio het volgende:
Dit is de un-official draad. Ik open jaarlijks het ceremoniële eerste lowlandstopic. Algemeen bekend!
volgens mij gaat dat al een paar jaar officieel mis. Net zoals de meetquote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Roellio het volgende:
Dit is de un-official draad. Ik open jaarlijks het ceremoniële eerste lowlandstopic. Algemeen bekend!
Ik heb vorig jaar 1 Fok!ster ge'meet'. En de rest van het festival in haar tentje geslapen, dus wat mij betreft was die meet méér dan geslaagd!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat al een paar jaar officieel mis. Net zoals de meet
Nee, dat was het niet, maar ik zal mijn mond voorlopig houden... pas als ze beginnen met het vergeten te boeken van bepaalde talentvolle bandjes, het teveel van een genre boeken, het tegenover elkaar programmeren van bands met dezelfde stijl en het halen van bands die al lang over datum zijn... dan ga ik weer klagenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Begin je nu al weer te zeuren, terwijl er niks bekend is![]()
Programma was vorig jaar prima! En je kan toch niet alles zien he?!![]()
Dan ben je geen veteraan, maar een vieze crusty.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |