nope.... in mei word er meestal een site gelanceerd met bands die eind deze zomer door europa tourenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef FLR het volgende:
Tuurlijk ga ik, 5e keer op rij alweer...![]()
Iemand al een idee wat er aan het eind van de zomer tourt?
ik vind de sfeer op de campings ook echt vet relaxed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik ga waarschijnlijk weer dit jaar. Ik bekijk wel eerst even de line-up, maar ik verwacht weer veel goeds.
Gewoon de combinatie van de campings echt als een geheel bij het terrein, lekker eten, veel podia's en andere mogelijkheden zoals cabaret, dat maakt Lowlands echt super!
Je was ook gewoon een lozer als je afgelopen jaar nog Theo riep.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleen het THEO! begint me me strot uit te komen
lol alleen tijdens the audio bully's toen de hele zaal theo riepquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Je was ook gewoon een lozer als je afgelopen jaar nog Theo riep.
Niet eens gehoordquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol alleen tijdens the audio bully's toen de hele zaal theo riep
Het jaar ervoor ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Je was ook gewoon een lozer als je afgelopen jaar nog Theo riep.
t was toen zelfs op het nieuws geweestquote:
herkenbaar....quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef FlamejoB het volgende:
Ik ben nog steeds pissig over die 5 uur wachten in de auto om het parkeerterrein af te kunnen op de maandag.
maakt gewoon niet uit het als je er 2 of 8 keer bent geweest het blijft iedere keer een ervaringquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
herkenbaar....![]()
Ik ga er denk ik ook weer bij zijn(2 keer pas..)
Mis js dan toch niet een beetje de camping sfeer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef Love Mae King het volgende:
Er zijn genoeg bungalowparken op zwalk en slingerafstand van het Lowlandsterrein. Bremerberg, Boschberg bijvoorbeeld...
Is dat een beetje betaalbaar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef Love Mae King het volgende:
Er zijn genoeg bungalowparken op zwalk en slingerafstand van het Lowlandsterrein. Bremerberg, Boschberg bijvoorbeeld...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Laton het volgende:
jaaaaaaaa lowlands topic !!
Van de partij...11e keer op rij
Tja, de wachttijden zijn bij aankomst en vertrek wel erg irritant ja...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef FlamejoB het volgende:
Ik ben nog steeds pissig over die 5 uur wachten in de auto om het parkeerterrein af te kunnen op de maandag.
Maarja, na 10 keer zal 11e er ook wel weer komen![]()
Dan ben je een jaar te laatquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef el_hombre het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor de eerste keer.
Ik hoop dat Nick Cave komt
daar moet je gewoon een beetje "handig" in worden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de wachttijden zijn bij aankomst en vertrek wel erg irritant ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |