Eenschquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:25 schreef AngrodTiwele het volgende:
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
Natuurlijk zonder twijfel een van de beste delen van Star Wars, alleen al de allereerste scene.... Hoe geweldig kan een film zijn (en dat in die tijd)
Dat kan Paul Verhoeven vast waarderen, denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef RuneRose het volgende:
Caddyshack
Spetters
Die krijgen van mij wel een ondersteuning.
Eveneens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef laurenzo85 het volgende:
The Changeling
Spetters redt het gvd nog tot de eerste ronde ook! Dat vind ik leuk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat kan Paul Verhoeven vast waarderen, denk ik![]()
Inderdaad! Mary Tyler Moorequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:55 schreef Sasandra het volgende:
Ik weet dat ie al lang meedoet, maar Ordinary People![]()
Ik heb die film voor het eerst gezien toen ik een jaar of 13/14 was (en ramdepressief) Zo, die maakte indruk.
Waaruit leid je dat af?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:51 schreef dvdfreak het volgende:
Raging Bull en Star Wars Episode V - The Empire Strikes Back.
Heel weinig mensen die Raging Bull een goed vinden?
Ik ondersteun Alligator, doe jij dan Popeyequote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:37 schreef dolle_hond het volgende:
om je aan 32 te helpen steun ik popeye
was een hele matige film
Het had niet gehoeven hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:37 schreef dolle_hond het volgende:
om je aan 32 te helpen steun ik popeye
was een hele matige film
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:04 schreef FremantleDockers het volgende:
edit: stem voor Final Countdown nog maar even weggehaald. Moet ik toch nog maar eens goed over nadenken... Kutloting.
quote:
Dus Popeye vind je heel matig; hoe slecht vind je Mon oncle d'Amerique dan wel niet?quote:
Tja, het blijft Truffaut, hoewel ik het niet zo op z'n laatste films heb. En FC heb ik als klein jongentje gezien en dat heeft veel indruk gemaakt. Moeilijk moeilijk...quote:
Idd Patch, verklaar je nader? Bij meerdere duels moet ik de keuzes in twijfel trekken denk ik... Even kijken nog wat ik ermee doequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
[..]
Dus Popeye vind je heel matig; hoe slecht vind je Mon oncle d'Amerique dan wel niet?
Jij hier?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef Chiel-Montagne het volgende:
- knip -
Ja, die man is een echte verrijking voor de filmsmaak...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:14 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
Sinds wanneer kijk jij films van Bergman?![]()
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja, die man is een echte verrijking voor de filmsmaak...![]()
Filmsnob..quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef laurenzo85 het volgende:
12. [3-3]*The Gods Must Be Crazy - Dressed to Kill
*Bij gelijkspel gaf IMDb-cijfer de doorslag...
Wat klopt er niet dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]of de b's of het * staat verkeerd.
Niks ik las verkeerd. Ben niet zo scherp meer. Dacht dat het sterretje bij de winnaar moest staan.quote:
Ik dacht alquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Niks ik las verkeerd. Ben niet zo scherp meer. Dacht dat het sterretje bij de winnaar moest staan.
Ja, ondanks alle oneindige discussies, blijven er mensen die zich er gewoon geen reet van aantrekken, maar goed.. Echt bewijzen kun je het natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Blijkbaar toch veel mensen die Gates of Heaven hebben gezien. Of willen jullie gewoon zo graag dat Raging Bull door gaat?
Dat is vandaagquote:Op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef laurenzo85 het volgende:
Zo! kunnen we weer 5 dagen vooruit. Tot zaterdag om precies te zijn...
Ik vind het een matig jaar, met nogal "gewone" films van Kubrick, Scorsese en Kurosawa. Met dat in het achterhoofd zie ik nog het liefst The Elephant Man winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
the shining is gewoon matig
ik denk dat ik daar mee eens kan zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het een matig jaar, met nogal \"gewone\" films van Kubrick, Scorsese en Kurosawa. Met dat in het achterhoofd zie ik nog het liefst The Elephant Man winnen.
Qua films sla je de plank nog al ns misquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
the shining is gewoon matig
Shining is m.i. idd één van zijn beste... Op A Clockwork Orange na misschien... Moeilijk kiezen tussen die twee..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Qua films sla je de plank nog al ns mis :')
Dat mag anders best welquote:Op maandag 6 februari 2006 01:03 schreef outtayourleague het volgende:
(En om deze niet helemaal anoniem te laten verdwijnen)
Over sommige smaak wat meer dan anderequote:Op maandag 6 februari 2006 01:09 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Shining is m.i. idd één van zijn beste... Op A Clockwork Orange na misschien... Moeilijk kiezen tussen die twee..
Maar goed, over smaak valt niet te twisten natuurlijk![]()
Ja, de overacting van Nicholson is inderdaad dermate groot dat het eng wordt, dat klopt welquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef JelleS het volgende:
The Shining is zo'n beetje de enige horror-film die ik kan waarderen, en die ook echt recht doet aan de naam van het genre.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, de overacting van Nicholson is inderdaad dermate groot dat het eng wordt, dat klopt wel.
Wat overigens meteen te niet gedaan wordt als je het boek kent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef JelleS het volgende:
The Shining is zo'n beetje de enige horror-film die ik kan waarderen, en die ook echt recht doet aan de naam van het genre.
*zucht* Begin je dáár weer over?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat overigens meteen te niet gedaan wordt als je het boek kent.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:45 schreef Sokolsky het volgende:
Enfin, de tweede is wel een beetje lastig, maar dit moet het dan maar worden:
1. The Shining - Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
2. Kagemusha - The Elephant Man
Heb je Kagemusha niet gezien Price? Mooie film!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:57 schreef Price het volgende:
* Halve Finale
1. The Shining - Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
2. Kagemusha - The Elephant Man
Bedankt voor de tip. Die moet ik dan maar gaan zien.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heb je Kagemusha niet gezien Price? Mooie film!
Dan wacht ik daar nog wel even op..quote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wanneer gaat die dicht? Ik wil the Elephant Man nog een keer zien.
Van Bruce Waynequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Sokolsky het volgende:
Laurenzo bedankt!
Iemand zin om uit te zoeken van wie die Batman een kloon is?
thettes is gewoon niet zo'n frequente FTR'er. De postgeschiedenis van Batman is zodanig dat ik zijn stemmen in mijn tournaments niet meer mee zal nemen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:32 schreef FremantleDockers het volgende:
Batman lijkt me erg verdacht, maar is thettes niet ook een kloon dan?
Nu zie ik het, inderdaad. Had er niet eens aan gedacht postgeschiedenis te bekijken. Waarom zou iemand trouwens een kloon maken speciaal om extra te kunnen stemmen?!?!?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
thettes is gewoon niet zo'n frequente FTR'er. De postgeschiedenis van Batman is zodanig dat ik zijn stemmen in mijn tournaments niet meer mee zal nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |