quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:04 schreef FremantleDockers het volgende:
edit: stem voor Final Countdown nog maar even weggehaald. Moet ik toch nog maar eens goed over nadenken... Kutloting.
quote:
Dus Popeye vind je heel matig; hoe slecht vind je Mon oncle d'Amerique dan wel niet?quote:
Tja, het blijft Truffaut, hoewel ik het niet zo op z'n laatste films heb. En FC heb ik als klein jongentje gezien en dat heeft veel indruk gemaakt. Moeilijk moeilijk...quote:
Idd Patch, verklaar je nader? Bij meerdere duels moet ik de keuzes in twijfel trekken denk ik... Even kijken nog wat ik ermee doequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
[..]
Dus Popeye vind je heel matig; hoe slecht vind je Mon oncle d'Amerique dan wel niet?
Jij hier?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef Chiel-Montagne het volgende:
- knip -
Ja, die man is een echte verrijking voor de filmsmaak...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:14 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
Sinds wanneer kijk jij films van Bergman?![]()
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja, die man is een echte verrijking voor de filmsmaak...![]()
Filmsnob..quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef laurenzo85 het volgende:
12. [3-3]*The Gods Must Be Crazy - Dressed to Kill
*Bij gelijkspel gaf IMDb-cijfer de doorslag...
Wat klopt er niet dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]of de b's of het * staat verkeerd.
Niks ik las verkeerd. Ben niet zo scherp meer. Dacht dat het sterretje bij de winnaar moest staan.quote:
Ik dacht alquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Niks ik las verkeerd. Ben niet zo scherp meer. Dacht dat het sterretje bij de winnaar moest staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |