Ik vind het een matig jaar, met nogal "gewone" films van Kubrick, Scorsese en Kurosawa. Met dat in het achterhoofd zie ik nog het liefst The Elephant Man winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
the shining is gewoon matig
ik denk dat ik daar mee eens kan zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het een matig jaar, met nogal \"gewone\" films van Kubrick, Scorsese en Kurosawa. Met dat in het achterhoofd zie ik nog het liefst The Elephant Man winnen.
Qua films sla je de plank nog al ns misquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
the shining is gewoon matig
Shining is m.i. idd één van zijn beste... Op A Clockwork Orange na misschien... Moeilijk kiezen tussen die twee..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Qua films sla je de plank nog al ns mis :')
Dat mag anders best welquote:Op maandag 6 februari 2006 01:03 schreef outtayourleague het volgende:
(En om deze niet helemaal anoniem te laten verdwijnen)
Over sommige smaak wat meer dan anderequote:Op maandag 6 februari 2006 01:09 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Shining is m.i. idd één van zijn beste... Op A Clockwork Orange na misschien... Moeilijk kiezen tussen die twee..
Maar goed, over smaak valt niet te twisten natuurlijk![]()
Ja, de overacting van Nicholson is inderdaad dermate groot dat het eng wordt, dat klopt welquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef JelleS het volgende:
The Shining is zo'n beetje de enige horror-film die ik kan waarderen, en die ook echt recht doet aan de naam van het genre.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, de overacting van Nicholson is inderdaad dermate groot dat het eng wordt, dat klopt wel.
Wat overigens meteen te niet gedaan wordt als je het boek kent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:16 schreef JelleS het volgende:
The Shining is zo'n beetje de enige horror-film die ik kan waarderen, en die ook echt recht doet aan de naam van het genre.
*zucht* Begin je dáár weer over?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat overigens meteen te niet gedaan wordt als je het boek kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |