Echt wel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:52 schreef WokMaster het volgende:
nee
Willem II direct, RBC nacompetie (afloop onbekendquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:56 schreef rubbereend het volgende:
RBC direct, de rest zal ten alle tijden de play offs overleven.
waar?quote:
Sjoenkele!quote:
In GC.quote:
Het gaat om het goud Rubber.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:
MM en SCH grossieren in ereplaatsen maar winnen niks
quote:
Yo Orton, pilsjequote:
Ben sinds afgelopen zomer fan (niet Orton specifiek, maar tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:47 schreef the_legend_killer het volgende:
~
[..]
Mensen die weten waar mijn nick vandaag komt
Zeker
[..]
Slaap ze Tong
quote:
idd erg veel drang zit er niet achterquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben sinds afgelopen zomer fan (niet Orton specifiek, maar toch)
Iemand nog tennis aan het kijken bij de weg? Ljubicic geeft de houding zomeravondtennis een nieuw begrip
Heerlijk, een petje dat net niet goed zit, dat lange lijf dat een beetje heen en weer dribbelt en maar een beetje slaan en wandelen. Maar wel al bijna 2-0 in sets voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd erg veel drang zit er niet achter
ik schakel toch nog even naar het einde van de wedstrijd van Hendry, snooker, dat heb ik nog niet kunnen zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heerlijk, een petje dat net niet goed zit, dat lange lijf dat een beetje heen en weer dribbelt en maar een beetje slaan en wandelen. Maar wel al bijna 2-0 in sets voor
Hij moet weer kampioen worden !quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben sinds afgelopen zomer fan (niet Orton specifiek, maar toch)
)
Lekker dat gaat er samen met de koffie wel inquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]award vieren, vandaag alles op mijn kosten
[afbeelding]
eerst maar eens champagne
Ze hebben nu Angle op SD, als iemand het verdient WHC te zijn is hij het welquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij moet weer kampioen worden !
Ik heb het niet zo op Anglequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hebben nu Angle op SD, als iemand het verdient WHC te zijn is hij het wel
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Angle
Terecht , jongste kampioen ooit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
Orton moet nog even wachten vind ik, al gaan de geruchten dat WM 22 hij de titel pakt
Mr Kennedy, dat is pas een heldMaar goed, dit is een VBL cafe
kijk maar op de klokquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lekker dat gaat er samen met de koffie wel in
Welke award heb je gewonnen ?
Ik zie het alquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het al
Ik heb niks daarom ook een topic over fraude
Straks ( na 8ten ) kom ik met de TLK awards
Nu je het zegtquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]privé awards? hopelijk heb je een goede jury
dus je gaat naast de FOk! awards en de Alternatieve Fok awards (in onzin) nog alternatievere awards uitreiken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee ik mag ze zelf niet winnen
Ik rijk ze uit
En slaap ze rubbereend
idd de rest is al voorbij, maar ik ga nu echt maffenquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik rijk alleen mijn eigen awards uit
De andere awards zijn geloof ik al voorbij.
Ik heb fijn mijn eigen awards gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:21 schreef borisz het volgende:
iedereen die een award heeft gewonnen gefeliciteerd
![]()
misschien moet je eens wat minder koffie gaan drinken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Men ik ben al wakker vanaf dinsdag 11:15
In welk topic staat dat ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:40 schreef just me het volgende:
* just me is trots op al die Hools die een award gekregen hebben
![]()
Joh?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:58 schreef borisz het volgende:
Pierre mag weg bij NAC
hierquote:
Beter dan die flikker TT's van jou, die niet eens over voetbal gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:24 schreef SCH het volgende:
Pft, wat een bouttitel weer.
Doe toch iets leuks over je liefdesproblemen ofzo.
Oh jeee hoe moet dat nou zaterdagquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:25 schreef SCH het volgende:
Snel volspammen deze dan maar
goedemorgen trouwens
Nog steeds ziekjes
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter dan die flikker TT's van jou, die niet eens over voetbal gaan.
Koffie 'r bij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:25 schreef SCH het volgende:
Snel volspammen deze dan maar
Gaat ie wel of gaat ie nietquote:
Jezus leeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik even opgelucht komen huppelen hier?
Ik heb weer mail gehad van mijn bluezzekind in australië, inmiddels was zijn laatste levensteken alweer 2 maanden geleden vandaar
En het gaat goed met hem!*zuchje doet*
![]()
Mogge trouwens
Ja, zo lang mogelijk graag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan in de zomer op vakantie in Thailand. Doen?
ik weet niet hoe de tsunami kansen zijn, maar ik zou het gewoon gokkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij moet eerst langs loket 4bquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:28 schreef SCH het volgende:
Gaat ie wel of gaat ie niet
Sleep jij kleuter robbie even mee naar het keldertje? Behandeling 18 a![]()
Een Fries onderonsje gaat (helaas) niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:24 schreef SCH het volgende:
Pft, wat een bouttitel weer.
Doe toch iets leuks over je liefdesproblemen ofzo.
Nou nee. Of je moet midden in het regenseizoen willen zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:34 schreef TerroRobbie het volgende:
ook ff langs het loket loopt....om koffie te halen voor iedereen te halen !quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij moet eerst langs loket 4b
Léér die nieuwe regels eens.
Voor mij red-bull aub.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook ff langs het loket loopt....om koffie te halen voor iedereen te halen !
Ik ben 3e bij beste nieuwkomer 2005quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
golfer de intellentse (*proest*is getrouwd met bluezz de liefste.
* SCH heeft 2e plek voor meest irritante en 3e plek voor beste discussievoerder
Hools ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef SCH het volgende:
Hoi Sientje, heb je het al gehoord van Hools?
Oooo maar dat is melbourne.. daar is het nog 'fris'quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
Ik zie het ja (bij het tennis).
Hier een graad of 5.
De tolkt, Azquote:
de tijd vliegt als je hard werktquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De tolkt, Az
Ik heb nog 5 min en dan moet ik jullie al weer verlaten..
ik verlang weer naar mijn vaste aansluiting thuis
ben trouwens al 3 maanden weg
Weer een vriend minderquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Bjoro het volgende:
hieperdepiep Hoezee....ik heb me in de sportcrew geliktik heb helemaal zo'n tagje enzo
ben je nu NOG trotser op me ??quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
Nu ben je echt SCHtoer Bjoor!
ik ben toch nog gewoon zwart ????quote:
heeft dat iets met edele delen te makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:55 schreef SCH het volgende:
Okay, vanaf nu ben je een edelkennis
Wat jij wilquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeft dat iets met edele delen te maken
dat weet jij welquote:
wanneer mag ik nou bij jou op cursusquote:
Ik wacht al 2 pagina's op m'n koffiequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:05 schreef Lionheaad het volgende:
Is het hier nog gezellig??
moet je je pagina instelling wijzigen naar 300quote:
Ik heb maar soep gepakt, de red-bull is hier schijnbaar ook al uitverkocht!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 pagina's op m'n koffie![]()
De bediening is hier ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb maar soep gepakt, de red-bull is hier schijnbaar ook al uitverkocht!
Thx!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:17 schreef Lionheaad het volgende:
Red bull passt naar DS
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter dan die flikker TT's van jou, die niet eens over voetbal gaan.
SCHerpquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet je je pagina instelling wijzigen naar 300
geeft
quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:
MM en SCH grossieren in ereplaatsen maar winnen niks
Zou wel een keer leuk zijn ja.... voor de verandering.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:21 schreef rubbereend het volgende:oi
awardwinnaar komt binnen
[..]alsof hier de hele tijd over voetbal geluld wordt
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou wel een keer leuk zijn ja.... voor de verandering.
is zeker niet geschikt om op kantoor te bekijken?quote:
Ik klaag daar niet over. Ik klaag over mensen die klagen over mensen die een voetbal-gerelateerde TT maken terwijl ze zelf kut TT's als "12 uur sluitingstijd voor puber" oid maken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]8900 topics over voetbal en één slowchat
en nu klagen dat we het hier te weinig over voetbal hebben
Ik geloof dat ik iets miSCH hier?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
golfer de intellentse (*proest*is getrouwd met bluezz de liefste.
* SCH heeft 2e plek voor meest irritante en 3e plek voor beste discussievoerder
Ik sta op 100quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef Bjoro het volgende:
moet je je pagina instelling wijzigen naar 300
geeft
awards zijn uitgereikt....en jij hebt de nobelprijs voor de Liefste-User in de wacht gesleept....en nu verwachten wij een speech van je !quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets miSCH hier?
* Bluezz is getransporteerd naar een andere pc
dan stop ik met klagen oer jou vorige postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik klaag daar niet over. Ik klaag over mensen die klagen over mensen die een voetbal-gerelateerde TT maken terwijl ze zelf kut TT's als "12 uur sluitingstijd voor puber" oid maken.
en staan we erinquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:16 schreef rubbereend het volgende:
Tong & Vaduz & Bluezz & Golfer & Bos 81 een Fok award
en omgik heb eindelijk een Fok award
hoe laat ga je landen hier, dan zal ik even zwaaienquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Groetjes vanaf Helsinki Airport
Ben aan het wachten op mijn vlucht terug naar amsterdam![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:
Groetjes vanaf Helsinki Airport
Ben aan het wachten op mijn vlucht terug naar amsterdam![]()
Woeiiii waar kan ik het allemaal vinden voor ik rare dingen ga uitkramenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:35 schreef Bjoro het volgende:
awards zijn uitgereikt....en jij hebt de nobelprijs voor de Liefste-User in de wacht gesleept....en nu verwachten wij een speech van je !
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woeiiii waar kan ik het allemaal vinden voor ik rare dingen ga uitkramen![]()
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woeiiii waar kan ik het allemaal vinden voor ik rare dingen ga uitkramen![]()
KLM zeker, daar komen er wel erg veel van langs hier. Ik zwaai dan maar gewoon naar allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef PyTh het volgende:
Nee geen vertraging gelukkig en ik zal rond 14.50 ongeveer landen AZ
Moeder theresa nog es aan toe zegquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!
Was gisteren in Oulu (noord Finland) en daar was het -23, dat ís pas koudquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:58 schreef Againzender het volgende:
Het is -16 in Helsinki! Neem even wat winter mee PyTh
Geen plaatje doen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moeder theresa nog es aan toe zeg![]()
Ik krijg het plaotje niet geupt op mijn werk
Goeie reis nog ff Pyth
Gate 28 moet je hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was gisteren in Oulu (noord Finland) en daar was het -23, dat ís pas koud
Nou ben ik echt weg en ik zal wat winter meenemen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
KLM zeker, daar komen er wel erg veel van langs hier. Ik zwaai dan maar gewoon naar allemaal
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef StarGazer het volgende:
Hanzehogeschool Groningen![]()
Moest vandaag bedrijfseconomie 3 herkansen, bleek het tentamen exact, maar dan ook echt EXACT (cijfers dus ook) hetzelfde te zijn als het proeftentamen. Wat ben ik blij dat ik op een paar kleine dingetjes na het hele proeftentamen uit m'n kop wistEen 9 ofzo staat toch zwaar relaxt
Hahaquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat heb ik gehad met een tentamen statistiek, dat was bijna hetzelfde als een oud tentamen.... en het mooiste was dat aangezien het een openboek tentamen was ik het oude tentamen erbij kon houden
Zo koosjer was die Moeder Tersa anders niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ken wel iemand die Fins is gaan studeren.... maar waarom weet ie zelf ook niet....
Genoeg schijtpapier dus!quote:
ze zijn wel wat gewend hier ondertussenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat zal er bijzonder uitzien voor je collega's, AZ die voor het raam naar alle vliegtuigen staat te zwaaien
Hoezo, de harde waarheid! En ik doel niet op dat Philipsclubje uit Eindhovenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan stop ik met klagen oer jou vorige postenmaar dit is wel een kut TT natuurlijk
een waarheid als een koe maakt nog geen goede TTquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo, de harde waarheid! En ik doel niet op dat Philipsclubje uit Eindhoven
Ik heb het gehad met een tentamen Chemische Thermodynamica. Alleen de getallen waren anders. Ik was nog snel klaar ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat heb ik gehad met een tentamen statistiek, dat was bijna hetzelfde als een oud tentamen.... en het mooiste was dat aangezien het een openboek tentamen was ik het oude tentamen erbij kon houden
Wat is je handicap IQ??quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef golfer het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Meldt zich.![]()
Geeft inderdaad meteen de waarde van die awards weer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef golfer het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Meldt zich.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
\quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
Wie staat er op dat icon van golfer?
golfer zelf tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
Wie staat er op dat icon van golfer?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
Dat is Titus Smit. Titus heeft het gesneden brood uitgevonden.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
\
Spot er maar mee. Hiet is wel de belangrijkste uitvinding sinds het wiel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
\
Ach gossie, hebben ze je alweer over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut kliekjes, zelfs met die awards
---> PUBquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut kliekjes, zelfs met die awards
Zou goed kunnen, ik ben maar 1.75 mquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, hebben ze je alweer over het hoofd gezien?![]()
blijkbaar nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef Lionheaad het volgende:
Hebben ze er geen voor slechtste verliezer
ben jij nieuw hier ?quote:
VBL-columnist voor voetbal.fok.nlquote:
ik zwaai wel ff terugquote:
Ik eigenlijk nauwelijks, moet ik eigenlijk eens vaker doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
VBL-columnist voor voetbal.fok.nl
komt iemand daar eigenlijk wel eens ?
nu zeker.....hopelijk ga ik je genoeg aanleiding geven !quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik eigenlijk nauwelijks, moet ik eigenlijk eens vaker doen
hij zit al op slotquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zwaai wel ff terug
zit nu in Zuid Oost zie je me ?
welke kant moest ik ook alweer opzwaaienquote:
als je er een toefje ophebt, graag en anders mag je mijn portie wel aan F&Fikkie gevenquote:
Sloterdijk zo ongeveerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
welke kant moest ik ook alweer opzwaaien
In zijn profiel staat 11-12-1980quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef Bjoro het volgende:
Mich jarig ????
Nee maar, van harte dan maar
geen 24h topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef Bjoro het volgende:
Mich jarig ????
Nee maar, van harte dan maar
is ze vrijgezel ?quote:
Geen foto met jou?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:57 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van I-Jay.
Hij was vandaag opeens op school bij ons. Zat een half uur handtekeningen uit te delen in het lokaal van groep 6, komt een muziekles geven (of beter voor hem wellicht volgen) in groep 7, zingen na de verbouwing. Het is me wat. Wel lachen, zijn vrouw is vrij slank, maar verdubbelt haar gewicht door haar ringen.
[[url=http://img400.imageshack.us/img400/3057/ijay20gy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Voor zolang die file werkt en geen kikker wordt.
Verder verjaardag gevierd, weer schandalig veel gekregen. Wel een heel gezellige ochtend!
Nee, nog wel met de juf van groep 6 en haar stagiaire en één met de juf van groep 7 en de juf van groep 8.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen foto met jou?
Wel een vet jasje!
ze gaat bier halen?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat tong, Vaduz en Bos81 FOK! Awards wonnen trouwens!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Van Golfer en Bluezz en Eend vind je minder ?
Oke,quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Net zo leuk, alleen stonden die me minder bij. Wanneer komt de rest? Als forum hebben we er vast ook veel binnengesleept!
je verstaat het denk ik verkeerd....je tengere lijfje schreeuwt Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:53 schreef SCH het volgende:
Boek uitgelezen, practice gekeken - ik kan maar niet slapen overdag terwijl mijn tengere lijfje schreeuwt op slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Alle diepgaande interviews uit de Playboy weer gelezen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef Lionheaad het volgende:
Nog iets bijzonders te melde hier??
Er zijn nieuwe bierviltjes gebrachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef Lionheaad het volgende:
Nog iets bijzonders te melde hier??
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
Er zijn nieuwe bierviltjes gebracht
Grenadine is een limonade die oorspronkelijk werd gemaakt van het sap van de granaatappel. Het wordt ook wel in cocktails gebruikt, zoals in Tequila Sunrise.quote:
Mmm, lekker. Dat wordt weer smikkelen en smullenquote:
Dit toefje gaat zo richting haus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef Bjoro het volgende:
als je er een toefje ophebt, graag en anders mag je mijn portie wel aan F&Fikkie geven
ik toef gezellig een stukkie met je meequote:
Kijk, leerlingen die hun huiswerk doen, daar houd ik vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Grenadine is een limonade die oorspronkelijk werd gemaakt van het sap van de granaatappel. Het wordt ook wel in cocktails gebruikt, zoals in Tequila Sunrise.
Lekker.
Dat vroeg ik me van de week ook afquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Golfer, bent u eigenlijk al met de VUT?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:43 schreef JaWi het volgende:
Een vriendin van me werkt op Schiphol, die moest gisteren Kalou incheken.
Meneer gaf alleen zijn ticket, ze vroeg ook maar even naar het felbegeerde paspoort.
Dat kan ik natuurlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef Bjoro het volgende:
zie het al voor me "zo meneer Kalou (en dan uitgesproken als Kallauw)"...... maar waar ging hij heen dan ??
Uquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Golfer, bent u eigenlijk al met de VUT?
Messina, ouwe maffioso dat het isquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet zeggen.
Maar goed, het is een grote stad in Italië en het begint met een M.
Monopolie ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet zeggen.
Maar goed, het is een grote stad in Italië en het begint met een M.
Dank, ik zal het nodig hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Middag Clau![]()
Succes met sporten dan alvast
Dat is aardig van haar inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dank, ik zal het nodig hebben
Hoop dat ik het een beetje leuk ga vinden, het is niet helemaal vrijwilligVorige week heb ik uitslagen gehad van het ziekenhuis, ik heb een lichte hartritmestoornis. Een van de aanbevelingen was sporten. Ik heb, serieus waar, een conditie van 0. Maar ja, lui, wetende dat ik het, hoe arrogant dit ook klinkt
, het niet voor m'n figuur hoef te doen. Gelukkig is een collegaatje zo lief dat ze meegaat
toch nog een positieve kant aan het werk danquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoop dat ik het een beetje leuk ga vinden, het is niet helemaal vrijwilligVorige week heb ik uitslagen gehad van het ziekenhuis, ik heb een lichte hartritmestoornis. Een van de aanbevelingen was sporten. Ik heb, serieus waar, een conditie van 0. Maar ja, lui, wetende dat ik het, hoe arrogant dit ook klinkt
, het niet voor m'n figuur hoef te doen. Gelukkig is een collegaatje zo lief dat ze meegaat
je voert eindelijk wat uit op je werkquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef Suijk het volgende:
Ik ben weer moe, wie kookt er?
Ja, eigenlijk wel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je voert eindelijk wat uit op je werk![]()
Waar was je heen dan?quote:
Hoezoquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik krijg steeds meer zin je te meeten Clau![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch nog een positieve kant aan het werk dan![]()
Samen met iemand die je kent naar de sportschool is minder erg dan in je eentje daar op en aan die apparaten te werken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
Ahquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:47 schreef golfer het volgende:
Veel plezier alvast en voor de after-sportschoolmassage weet je mij te vinden.
Die draag ik alleen tijdens wedstrijdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij wil gewoon je danny buijs stringetje zien![]()
tijdens de meeting zijn er ook wedstrijdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die draag ik alleen tijdens wedstrijden![]()
moet binnenkort nog maar een keer een dvdmarathon doen van seizoen 4quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
eerste 4 episodes van 24 season 5 aan het bekijken. Na het eerste kwartier al helemaal in shock, wat een geniale serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |