Echt wel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:52 schreef WokMaster het volgende:
nee
Willem II direct, RBC nacompetie (afloop onbekendquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:56 schreef rubbereend het volgende:
RBC direct, de rest zal ten alle tijden de play offs overleven.
waar?quote:
Sjoenkele!quote:
In GC.quote:
Het gaat om het goud Rubber.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:
MM en SCH grossieren in ereplaatsen maar winnen niks
quote:
Yo Orton, pilsjequote:
Ben sinds afgelopen zomer fan (niet Orton specifiek, maar tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:47 schreef the_legend_killer het volgende:
~
[..]
Mensen die weten waar mijn nick vandaag komt
Zeker
[..]
Slaap ze Tong
quote:
idd erg veel drang zit er niet achterquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben sinds afgelopen zomer fan (niet Orton specifiek, maar toch)
Iemand nog tennis aan het kijken bij de weg? Ljubicic geeft de houding zomeravondtennis een nieuw begrip
Heerlijk, een petje dat net niet goed zit, dat lange lijf dat een beetje heen en weer dribbelt en maar een beetje slaan en wandelen. Maar wel al bijna 2-0 in sets voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd erg veel drang zit er niet achter
ik schakel toch nog even naar het einde van de wedstrijd van Hendry, snooker, dat heb ik nog niet kunnen zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heerlijk, een petje dat net niet goed zit, dat lange lijf dat een beetje heen en weer dribbelt en maar een beetje slaan en wandelen. Maar wel al bijna 2-0 in sets voor
Hij moet weer kampioen worden !quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben sinds afgelopen zomer fan (niet Orton specifiek, maar toch)
)
Lekker dat gaat er samen met de koffie wel inquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]award vieren, vandaag alles op mijn kosten
[afbeelding]
eerst maar eens champagne
Ze hebben nu Angle op SD, als iemand het verdient WHC te zijn is hij het welquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij moet weer kampioen worden !
Ik heb het niet zo op Anglequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hebben nu Angle op SD, als iemand het verdient WHC te zijn is hij het wel
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Angle
Terecht , jongste kampioen ooit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
Orton moet nog even wachten vind ik, al gaan de geruchten dat WM 22 hij de titel pakt
Mr Kennedy, dat is pas een heldMaar goed, dit is een VBL cafe
kijk maar op de klokquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lekker dat gaat er samen met de koffie wel in
Welke award heb je gewonnen ?
Ik zie het alquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het al
Ik heb niks daarom ook een topic over fraude
Straks ( na 8ten ) kom ik met de TLK awards
Nu je het zegtquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]privé awards? hopelijk heb je een goede jury
dus je gaat naast de FOk! awards en de Alternatieve Fok awards (in onzin) nog alternatievere awards uitreiken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee ik mag ze zelf niet winnen
Ik rijk ze uit
En slaap ze rubbereend
idd de rest is al voorbij, maar ik ga nu echt maffenquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik rijk alleen mijn eigen awards uit
De andere awards zijn geloof ik al voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |