Bij René gelukkig niet, als iets waar is vraagt ze hoe ik dat weet, als iets niet waar is zit ze me met grote ogen aan te kijken en springt ze op dat het niet waar is. Ze verteld het zelfs in geuren en kleuren als ze op de "nadenk-stoel" heeft gezetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook zo lastig om iets zinnigs uit die kinderen te krijgen vind ik. De helft van de tijd krijg je onzinantwoorden of ze zeggen: weet ik niet meer
Nee zoiets heb ik ook. Toen ze 3 was zijn we zelfs bij een psych geweest omdat we bang waren dat René problemen zou kunnen krijgen ivm het overlijden van Mink, maar die kwamen maar niet, dus is ze zelf nooit geweest. Tis echt iets van dr groep3 tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Lois het volgende:
Mous jij kent René als geen ander en als je ineens een gedragsverandering merkt heeft ze niet ineens ADHD maar is er gewoon iets aan de hand. punt.
Ik lig ook neit zo met de juf, het ene zeggen en niet doen, zoals werkjes mee naar huis en het dus niet geven, of het apart zetten tijdens werkjes en het niet doen. De toetsen die ze heeft gehad heeft ze heel goed gemaakt!! Die heeft ze in een lokaal in een klein groepje gemaakt, dus ze heeft het duidelijk wél nodig om voor aan te zitten, maar het gebeurt niet (ik geloof mijn kind met dit)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Mous een andere juf zou wel een oorzaak kunnen zijn misschien. Als ze elkaar niet liggen...
Ik zou gewoon eens contact opnemen met die andere moeder met hetzelfde probleem. En anders, de ouders van andere klasgenoten tackelen op het schoolplein en vragen naar hun ervaringen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef moussy het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet, van school af halen of het jaar uitzingen en hopen dat ze in dr volgende klas wel beter in dr vel steekt. Of toch maar laten testen op van alles en nog wat.
Dat doe ik al, maar ik krijg alleen maar negatieve dingen te horenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:39 schreef jessie het volgende:
Wat raar van school ook dat ze maar geen werk meegeven als je er om vraagt enzo. En een afspraak maken met de juf om wat vaker na te praten is dat een optie?
en als aanvulling... René heeft 2 juffen, de ene is enorm negatief, de andere niet, das ook nog eens de interne begeleidster en die zegt dat René wat moeite heeft met de omschakeling van groep2 naar 3, maar daar heeft ze vorig jaar al mee meegelift en toen was er niks aan de hand, maar oke, het zou kunnen. Maar die juf is echt niet zo negatief over René als de ander. René heeft bij die juf ook nog nooit na hoeven blijven, bij die ander dus regelmatig. Juf 1 laat haar zelfs tussen de middag zitten en dan is er al zo weinig tijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat doe ik al, maar ik krijg alleen maar negatieve dingen te horenik moet er echt van janken
Dat de oorzaak voor haar gedrag op school ligt lijkt me dan overduidelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:53 schreef moussy het volgende:
René wil al weken niet meer naar school... ik moet soms mopperen om dr naar school te krijgen, ik sta zelfs wel eens tegen dr te schreeuwen uit onmacht
Precies...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat de oorzaak voor haar gedrag op school ligt lijkt me dan overduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |