Bo op school pff ja hmm.
Bo is sinds ze naar school gaat niet te genieten. Nu hoor ik dat van meer ouders hoor dat ze het eerste half jaar alles wat ze te verwerken hebben thuis afreageren. Nou Bo dus ook.
En verder merken we dat ze best wel extreem dwangmatig is. En dat is best pittig. Het afscheid vind ze vaak nog moeilijk, maar als ik eenmaal weg ben gaat het goed. Soms heeft ze nog wel momenten waarop ze moete snikkeren zoals ze dat zelf noemt. En dan breekt mijn hart.
Verder wil ze alles al kunnen en dat kan gewoon niet. En als ze iets niet snapt dan moet ze gelijk huilen. Hulp vragen doet en wil ze niet.
Net heb ik ze weer gebracht en waren de overblijvers aan t buiten spelen en hun klas bleef buiten. Dus ik haar op t schoolplein gedag gezegd. Als je dan omloopt kun je nog zwaaien bij t hek. Maar de kinderen mogen niet helemaal naar t hek toelopen. Dan is er voor de juffen geen overzicht meer (zit tussen 2 muren in als t ware) En dat is de vorige keer gezegd tegen Bo. Dus ik geef haar op t schoolplein een kus en ze gaat de juf een handje geven. Ik zeg dag en ze loopt richting hek, maar blijft keurig staan tot waar ze mag. De juf steekt ahar duim op tegen mij zo van goed he!
Maar Bo staat dus wel te huilen. En als ik de school uitloop en langs het hek komt staat ze nog op t zelfde plekje te zwaaien met dr kroel en tranen. Ik pak mijn auto rijd langs en nog net kan ik haar koppie zien wat uitrekt om me in de auto ook nog gedag te zwaaien. Met tranen nog steeds en ik toen ook inmiddels. Echt niet leuk.
Verder heeft ze wel verhalen als ze thuiskomt. Ze verteld enthousiast over dr werkjes. Zegt versjes op (Ik ken een heel raar mannetje, met wijzers op zijn buik. Hij heeft metalen wangentjes en draagt een groene pruik. Ga nu maar naar bedje toe want het is al laat. En anders word ik kwaad
![]()
) Dus tja het is echt iets van Bo. Ze heeft het zelf erg moeilijk met zichzelf. En dat is erg naar om te zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 07-02-2006 14:18:55 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!