abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34659181
Daar heb je toch zelf ook een aandeel in om dat aan te geven dan lady-wrb?

Hier op school slaan ze elkaar nog net niet de hersens in om mee te doen
Er word bij een gelegenheid een lijstje op de deur gehangen en dan kan je als ouder intekenen. Pas ook met naar de kinderboerderij gaan, naar de bieb dat soort dingen. Ik ben expres nog niet meegeweest omdat ik weet dat Bo dan helemaal aan mij gaat hangen. Ik ga pas mee met die dingen als Bo echt helemaal gewend is. En dan vind ik het eigenlijk wel heel leuk om te doen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 20:37:47 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34659308
nee, lezen met kinderen is gewoon niet mijn ding.
laat me met ze knutselen, spelletjes doen eventueel, voorlezen of toneelspelen, maar voorleesmoeder hoeft van mij niet zo.
alleen zijn ze hier met knutselen zo creatief als een blok cement (niet dus) en blijven ze constant op hetzelfde hangen terwijl er met bijna niets eigenlijk zo veel mogelijk is.
pi_34659433
Nee ik bedoel als je vind dat je niet betrokken word bij het knutselen, nou ja je hele verhaal wat je niet goed geregeld vind. Daar heb je toch zelf een aandeel in om dat met de juf te bespreken?
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 januari 2006 @ 20:42:54 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34659487
Bij ons zijn er ook intekenlijstjes. Ik kan eigenlijk weinig doen omdat mijn werktijden parallel aan de schooltijden zijn. Vind ik soms wel jammer. Aan de andere kant is er gelukkig veel begrip voor op school En inmiddels ben ik bevorderd tot klassefotograaf en dat is iets wat ik natuurlijk erg leuk vind
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 20:43:05 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34659493
nee hoor, ik heb het opgelost door me aan te melden bij de bovenbouw.
daar hebben ze mensen nodig voor de technieklessen.
(houtbewerken enzo)
en dat is nou net wat voor mij met mijn zaagmanie
pi_34659635
Dus je ben nu voorleesmoeder waar je geen hol aan vind, je wil wel knutselen maar vind de manier van knutselen niet leuk en daarom ben je je ook maar gaan aanmelden bij de bovenbouw voor technieklessen Zie ik nu door de bomen het bos niet meer, ben ik de klepel kwijt, of ben ik gewoon een zeikwijf

Leuk Rewimo, echt super!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 21:15:04 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34660631
nee joh, nou haal je de dingen door elkaar.
ik vond het vandaag best leuk, op die scheet na dan.
wat ik wel een probleem vind is dat ik veel problemen met horen heb bij geroezemoes. en op de gang vlak bij de in- en uitgang is het altijd wel rumoerig. de kinderen lezen zelf ook al zacht, dus ik heb echt alle zeilen bij moeten zetten om het te volgen.
wat me vorig jaar meteen tegenstond, was de absolute desinteresse van de kinderen waarmee ik moest lezen. dat vond ik zo'n zonde van mijn tijd.
de cultuur op school leent zich er niet voor dat je kritiek levert op het knutselniveau van de dames leerkrachten heb ik gemerkt. dat is best jammer want ik barst altijd van de ideeen.
nou ja, dan hou ik die toch lekker voor mezelf. ik heb alleen niet zo'n knutselkind. die van mij houdt meer van computeren.
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:49:46 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34708794
Katja heeft vanmiddag een uitvoering op haar school. Geen idee wat ik er van moet verwachten. We kregen vrijdag een briefje mee dat Katja Katrijn was in een voorstelling, dat de kleren al op school aanwezig waren en dat we om 13.15 vanmiddag er moesten zijn om Katja te helpen aankleden.

Ik heb Katja wel geprobeerd uit te horen, maar kom niet veel verder dan dat zij Katrijn is en dat er ook een prinses, prins en Jan Klaassen aanwezig zullen zijn en dat ze wel een echt iemand is en geen houten pop

Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden.

Verder een kleine waarschuwing aan mensen die zoals wij een tussendeur tussen gang en huiskamer hebben met glas erin. Katja is er dus doorheen gegaan. Ik hoorde opeens een enorm gerinkel en vervolgens een geschreeuw van Katja "bloed, bloed!"
Het glas zat in de muis van haar hand (onder de duim) en dat is angstwekkend dicht bij de polsen/slagader kan ik wel zeggen. Even totale paniek, maar uiteindelijk viel het nog mee. En nu hebben we dus een deur zonder glas en de kat weet daar goed gebruik van te maken. Die is normaal opgesloten beneden, maar kan nu vrolijk door de deur springen en gaan en staan waar hij wil.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 10:54:04 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34708893
gelukkig dat het niet ernstig is livelink (dit is overigens al erg genoeg hoor)
maar wat ga je nu doen met die deur?
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:54:51 #160
37150 livelink
pi_34708916
Ja, er moet dus een nieuwe deur komen. Maar die dingen zijn nog hardstikke duur, dus we zijn aan het kijken of we er een tweedehands kunnen krijgen.

En een andere optie is om er hout in te doen, maar dat wordt denk ik erg lelijk.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 10:56:42 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34708968
je kan er toch ook iets van plexiglas in doen?
ze zou ook op marktplaats kunnen kijken.
daar worden heel vaak deuren aangeboden. (moet je overigens wel de maat weten en of het stomp of opdek is)
pi_34709735
Kan je toch claimen op de verzekering en er een nieuwe ruit in laten zetten of niet ?
BlaBlaBla
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 13:11:20 #163
13151 crew  Rewimo
pi_34709853
Ik vermoed dat ze nu liever een deur zonder glas wil...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 13:21:07 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34710176
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Rewimo het volgende:
die heeft ze toch al
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 13:25:50 #165
13151 crew  Rewimo
pi_34710313
Eentje zonder glas waar de kat niet doorheen kan dan
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 13:29:14 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34710417
ik heb nog een rol kippengaas liggen
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 13:57:50 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_34711499
Oh dat met die deur zie ik er hier ook nog eens van komen Ik denk dat ik maar vast ga zoeken naar een knappe opdekdeur.... Sterkte voor Katja, heeft ze er veel last van?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34711780
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat is idd best logisch ja
BlaBlaBla
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 14:50:04 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34713191
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef moussy het volgende:
Oh dat met die deur zie ik er hier ook nog eens van komen Ik denk dat ik maar vast ga zoeken naar een knappe opdekdeur.... Sterkte voor Katja, heeft ze er veel last van?
je zou er voorlopig folie over kunnen doen
pi_34713886
Zo Livelink dan schrik je je ook helemaal kapot zeg. Wat een geluk dat het uiteindelijk nog mee viel. Was Katja er erg kapot van?
En ik ben benieuwd hoe haar voorstelling is gegaan.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 15:17:56 #171
13151 crew  Rewimo
pi_34714126
Jessie, hoe gaat het met Bo op school?

En hoe was Katja's uitvoering? En hoe vindt zij het op school?
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 15:54:34 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34715464
luca bracht vandaag zijn rapport mee.
t is best goed,
maar zoals al eerder is vastgesteld bij de schoolarts, was zijn grove motoriek weer matig en zo ook de vaardigheden bij bewegingsonderwijs.
heeft iemand een idee hoe ik daar iets aan zou kunnen doen?
de schoolarts omschrijft het als "houterig"
wat overigens niet betekent dat hij stijf is, want als je hem op kickboksen bezig ziet is hij echt lenig.
maar op de een of andere manier ziet het er soms "geforceerd" uit.
en ook luca's dwangmatige houding werd weer genoemd.
maar voor de rest doetie het prima.
  donderdag 2 februari 2006 @ 16:03:18 #173
37150 livelink
pi_34715782
Fijn dat hij het zo goed doet, Luca. Geen idee wat je aan zijn grove motoriek kunt doen. Ik weet wel dat mijn broertje ook zo onhandig was in al zijn motoriek en die heeft uiteindelijk bij een of ander centrum een jaar lang allerlei oefeningen moeten doen om zijn beide hersenhelften te leren samen te werken. Dan moest hij dus op een schoolbord met beide handen achten tekenen en nog veel meer. Maar ik betwijfel of zoiets zinvol is bij Luca, omdat hij wel lenig is bij kickboksen en dat lijkt me toch ook veel coordinatie vergen.

Katja was een mooie Katrijn. Ze moest twee liedjes zingen en een dansje doen, maar ze heeft alleen maar op het podium naar ons staan kijken met haar duim in de mond. Ze was wel de allerkleinste en dus wel vertederend. Thuis kon ze de liedjes en de dansjes natuurlijk wel , maar het podium werkte duidelijk verlammend.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 17:56:05 #174
13151 crew  Rewimo
pi_34719450
Agos, Katja

Ik weet het ook niet, lady-wrb. Heeft de schoolarts geen tips gegeven? Misschien kun je eens bij een kinderfysiotherapeut je licht opsteken?
  Jubileum moderator maandag 6 februari 2006 @ 22:01:16 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34810249
Ik lees net in Eva's schriftje (van school) dat ze sinds een paar dagen kan fietsen Echt fietsen, met trappers enzo Ik ben helemaal door het dolle Jeetje wat gaat ze hard vooruit

Haar tandje staat nog steeds iets naar achteren, is ook duidelijk kleiner (zit hoger in het tandvlees) dan haar andere voortand en is nu aan het verkleuren naar grijs/zwart. Erg erg zonde.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')