Katja heeft vanmiddag een uitvoering op haar school. Geen idee wat ik er van moet verwachten. We kregen vrijdag een briefje mee dat Katja Katrijn was in een voorstelling, dat de kleren al op school aanwezig waren en dat we om 13.15 vanmiddag er moesten zijn om Katja te helpen aankleden.
Ik heb Katja wel geprobeerd uit te horen, maar kom niet veel verder dan dat zij Katrijn is en dat er ook een prinses, prins en Jan Klaassen aanwezig zullen zijn en dat ze wel een echt iemand is en geen houten pop
Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden.
Verder een kleine waarschuwing aan mensen die zoals wij een tussendeur tussen gang en huiskamer hebben met glas erin. Katja is er dus doorheen gegaan. Ik hoorde opeens een enorm gerinkel en vervolgens een geschreeuw van Katja "bloed, bloed!"
Het glas zat in de muis van haar hand (onder de duim) en dat is angstwekkend dicht bij de polsen/slagader kan ik wel zeggen. Even totale paniek, maar uiteindelijk viel het nog mee. En nu hebben we dus een deur zonder glas en de kat weet daar goed gebruik van te maken. Die is normaal opgesloten beneden, maar kan nu vrolijk door de deur springen en gaan en staan waar hij wil.