abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34212138
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:29 schreef Prst_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie volgens Pikki dan die witte ventjes zijn die Robbert 's nachts ontvoeren naar een graancirkel en pontificaal steeds in Robberts beeld gaan staan als hij een foto maakt.
Ik zou er eentje vangen met mijn vlindernetje. Vervolgens een les geven in menselijke etiquette "Wil je niet telkens in beeld staan als ik een foto wil maken? Zo wordt ik nooit op de kunstacademie toegelaten!"
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_34213125
quote:
"Wil je niet telkens in beeld staan als ik een foto wil maken? Zo wordt ik nooit op de kunstacademie toegelaten!"
Heb gezien wat er verder op die foto's staat? Zónder die ventjes zou hij al helemáál niet worden toegelaten!
pi_34213828

Eens kijken of hij het doet.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:08:13 #204
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34213953
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:05 schreef Tulio het volgende:
[afbeelding]

Eens kijken of hij het doet.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34216304
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef pikki het volgende:

[..]

Er zijn nu ook alweer wolkencirkels gevonden, he .....google maar eens ....
Pikkie, wat zie je er weer spannend uit vandaag!
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:57:14 #206
137525 pikki
pok! pok !
pi_34219607
Luchtcircles
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:12:52 #207
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34223409
Volgens mij is er in de geschiedenis van het Grote Robbert topic nog nooit zoweinig gepost in enkele uren.
Zal dit het begin van het einde zijn?
gelijk
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:14:16 #208
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34223454
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef iteejer het volgende:
Als je als alien-beschaving zo slim bent dat je door het heelal kunt reizen in schotel-achtige dingen, kun je toch wel op een wat slimmere manier communiceren dan via graancirkels?
Waarom komen ze van weet ik veel waar vandaan hierheen om graancirkels te gaan maken? Waarom nooit strandcirkels? Watercirkels? Asfaltcirkels op de A4? Ik geloof daar werkelijk geen zak van.
Slimme post iteejer vrees alleen dat het niet het beoogde effect heeft.
gelijk
pi_34223487
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

[..]

Hey zullen we proberen het aantal zinloze bijdragen iets te beperken? Niet echt leuk voor de mensen die niet iedere seconde op het forum zitten en die elke avond die onzin van a tot z moeten doorploeteren.
Oh ja je hebt gelijk!
Vreselijk he dat er nu geen nieuws is inzake robbert
ik mis hem zo
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:18:25 #210
137525 pikki
pok! pok !
pi_34223608
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Oh ja je hebt gelijk!
Vreselijk he dat er nu geen nieuws is inzake robbert
ik mis hem zo
gebruik je eigen gaven, ....elk mens heeft dezen in zich ....of tover enkele lichtbollen tevoorschijn ......DonnaNonna .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34223976
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef pikki het volgende:

[..]

gebruik je eigen gaven, ....elk mens heeft dezen in zich ....of tover enkele lichtbollen tevoorschijn ......DonnaNonna .....
Ja laat ons eens wat fotootjes zien Donna

.
pi_34224072
Stop de persen. Hier is het enige ware verhaal over Robbert, zijn vader en Irene Moors. Dit verhaal is onlangs opgetekend door een vrachtwagenchauffeur ergens in een tikje obscuur wegrestaurant. Zijn aandacht werd getrokken naar twee mensen die voorover gebogen, nogal schichtig om zich heenkijkend, slechts schaars verlicht door enkele orbs met elkaar in gesprek waren. Ze maakten een gespannen indruk. Per ongeluk hoorde hij, tijdens het nuttigen van een gehaktbal, de volgende dialoog:

Irene: “Peter, ik ben blij dat je kon komen. Dit zaakje loopt uit de hand!”
Peter: “Ja ik weet het. De pers blijft gelukkig wel aardig rustig en Skepsis lijkt ook een beetje ingedut. Maar dat vermaledijde FOK-forum !@#$. Die gasten zijn niet te stoppen!”
Irene: “Inderdaad. They’re getting too close! We moeten wat doen!”
Peter (kijkt somber): “Shit man. Als ik er achteraf nog aan terugdenk, hoe dit allemaal begonnen is…”
Irene (nieuwsgierig): “Vertel op Peter. Misschien moeten we maar eens open kaart tegen elkaar spelen. We zitten er allebei tot onze nek in. Robbert is de enige onschuldige in dit verhaal”
Peter (ongemakkelijk): “Ahum, nou. Tsja, hoe vertel ik dit. Ahum. Het is allemaal begonnen met dat witte poeder. Stress you know. Ik kreeg dat poeder altijd in een jerrycan, die ze bij ons achter in het graanveld achterlieten. Ik zat net in mijn werkkamer met een scheermesje dat poeder op een spiegeltje fijn te snijden, toen opeens Robbert binnenkwam rennen “Foto van Papa maken, foto van Papa maken!” Ik schrok me de pleuris natuurlijk en laat alle poeder uit me klauwen donderen en hij drukt meteen af. Zie daar, de eerste foto vol met orbs en daarna was het niet meer te stoppen. Ik heb sindsdien trouwens wel een slot om kamer!”
Irene (op puntje van haar stoel): “En toen, en toen?”
Peter (zuchtend): “Tsja. Ik moest hem natuurlijk wel uitleggen wat dat poeder was. Ik heb hem toen maar verteld dat het magnesium betrof waar je hele mooie lichtbollen mee kan maken. Moest hem toen wel beloven dat Papa dat samen met hem ging doen...Later kon ie het zelf…”
Irene (uiterst nieuwsgierig): “Ja. En die graancirkels dan. Hoe zijn die gemaakt”
Peter (kijkt benauwd): “Ja, ik ahem. Goh hoe zeg ik dit? Dit is vrij pijnlijk. Nou, goed dan maar. Dat poeder liep in de papieren en ik moest de RABO-bankkas natuurlijk telkens wel weer aanvullen. Ik dacht dat we met die “gaven” best wel eens geld zouden kunnen verdienen. Op gegeven moment heb ik toen die Nancy uitgenodigd om eens naar de gaven van Robbert kijken. We zijn toen op een dag samen gaan wandelen in het graanveld. Het klikte nogal erg goed tussen ons en het was een erg zwoele dag…. Toen is de eerste graancirkel, ahum, ik euh, tsja, zeg maar in een hele nauwe samenwerking en op een nogal heftige wijze tot stand gekomen…”
Irene (geschrokken): “Goh zeg. Dat is wat! Hoe zit dat verhaal trouwens met die lichtzuilen? Op het forum vroegen ze zich af waar jij was die nacht?.”
Peter (kijkt moeilijk): “Euh ja, Ahum. Tikje pijnlijk dit ook.. Robbert zag op een nacht die @#$% discolampen en ik hoorde opeens hem de trap oprennen. Nancy en ik lagen toevallig…, ik bedoel zaten toevallig samen nog wat op haar kamer te praten en ik wilde Robbert natuurlijk geen verkeerde ideeën geven. Ik ben toen maar gauw onder het bed gekropen, zodat ie me niet kon zien. Nancy, heeft toen de gordijnen snel opengedaan er uiteindelijk nog een heel mooi verslagje van kunnen maken… Maar goed. Ik vertel nu wel van alles over mezelf. Hoe zit dat bijvoorbeeld met de "genverbrander", Irene? Dank zij die stomme fout zitten we hier nu!”
Irene (kijkt opeens vrolijk): “Oh dat is echt een enorm leuk verhaal. Op een avond zag ik mijn man Barry achter z’n computer zitten. Hij is een enorme fan van Derrick. Hij wist dat Derrick, die gespeeld wordt door ene Horst Tappert, een keertje samen met John Denver een liedje heeft gezongen. Barry wilde dat downloaden.
Peter (ongeduldig). “To the point please Irene. Ik heb niet de hele dag de tijd. Waar gaat dit over?”
Irene (kijkt zwoel): “Nou toen omarmde ik mijn Barry liefdevol en terwijl we, met kin op zijn schouder, samen naar het scherm keken, zag ik dat hij in Google per ongeluk “Tappert + Genver” had ingetikt. Voordat hij echter dit tikfoutje kon herstellen, hadden we een euh, hoe zeg je zoiets, ja, een soort amoureus intermezzo als het ware. Uiteindelijk heb ik daarbij per ongeluk met mijn achterhoofd de rechtermuis toets geraakt. Toen stond opeens de site van Hilligien uit Coevorden op het scherm en die hebben we toen maar aan Robbert doorgegeven.. Lache dit hè? Mijn vriendinnen lagen in een deuk toen ik dit vertelde!”
Peter (zucht diep): “Nou van dit soort details wordt ik dus niet bepaald veel vrolijker. Even terug naar dat !@#$ FOK forum. Ik neem aan dat jullie daar ook actief meesturen?”
Irene: “Tuurlijk. Ik zit daar binnen als CarDani, genoemd naar mijn vriendin Ina Drac. Komen ze nooit achter. Barry doet zijn posts als Peekaboo, dat was het eerste woordje dat mijn zoontje kon uitspreken. Hij heeft trouwens nog steeds wat moeite met de K als eerste letter. Laatst had ie het erover dat zijn nieuwe lerares een enorm putwijf, terwijl…”
Peter (erg geïrriteerd): “Irene, Bespaar me deze details, please! Dit is een ernstige zaak hoor!. Ik zit trouwens actief op het forum als Pikki. Best wel een moeilijke rol trouwens. Ik probeer telkens in mijn posts een hoop vage metaforen aan elkaar te breien tot ietwat obscure lullepot. Het is echt onverstelbaar hoe slimme vogels als Nokwanda en Kiteless constant serieus en netjes blijven reageren. Dat doen ze zo goed dat ik telkens de neiging heb om ze gewoon gelijk te geven. Ik onderdruk dat gevoel dan snel door gauw een paar puntjes achter elkaar te tikken. Dat helpt enorm om lekker vaag te blijven!”
Irene (verbaasd): “Goh, ben jij die Pikki. Lache man! Hoe kom je trouwens aan die naam”.
Peter (bloost): “Ahum. Tsja. Nou, tikje "embarrassing" vrees ik. Het was een koosnaampje dat Nancy mij gaf. De natuur is mij op dat gebied, euh, ahum… namelijk niet zo gunstig gezind geweest. Size doesn’t matter zegt ze gelukkig altijd. Anyway, ter zake nu. Hoe gaan we deze zaak aanpakken. Wachten we gewoon af tot de storm overwaait of gaan we proberen actief terug te slaan?”
Irene (ongerust): “Ik weet het niet. Als ik de posts van die slimme gasten als Genverbrander, Tulio, Soulsurvivor, Parameter, Prst_ etc. lees, dan komen ze telkens een stapje dichter bij de waarheid. Die Genverbrander blijft gelukkig voor mij, wel hardnekkig volhouden dat jij de enige kwaaie pier in dit verhaal bent. Hahaha, wat een loser!”
Peter (opeens opgewekt): “Ideetje! Zouden we die Stenny niet voor een live TV debat met Robbert kunnen uitnodigen? Bijvoorbeeld in jouw “Life & Cooking”. Dat zal een hoop kijkcijfers trekken. Ze is toch zo’n beetje de moederfiguur van dit FOK-forum. Ze houdt alles en iedereen bij elkaar. Ze is dus hahaha, eigenlijk hahaha een soort Mother-Fokker ! Hahaha!”
Irene (heel erg geïrriteerd). “Heel erg flauw Peter. Ikkan hier echt niet om lachen. Die mediageile bitch wil ik trouwens NOOIT in mijn programma hebben. Die zit alleen maar op dat forum om haar eigen boek te promoten!”
Peter (verbaasd, fronst z’n wenkbrauwen): “Het valt me inderdaad wel op dat ze bij bepaalde vrouwen nogal heftige en jaloerse reacties oproept…Ik begrijp niet helemaal waarom, ik mag haar eigenlijk wel…”
Irene(woedend): “Nee is nee! Ze komt er NIET in. Dat mens is trouwens behoorlijk bij de pinken met die 15 vragen aan jouw Robbert. Ik voorspel je dat ze geen spaan van hem heel laat!”
Peter: “Ok.Ok. Rustig maar hoor! We blijven dan maar gewoon stil en wachten we totdat dit hele verhaal gewoon is overwaaid.”
Irene: “Goed. Er is alleen één klein detail en dat heet Agno_Sticus”
Peter (vragend): “Agno_Sticus?”
Irene: “Ja. Die Agno_Sticus heeft deze post gemaakt en weet dus nu alle details over ons. Maak je echter maar geen zorgen. Ik weet een prima manier om met deze merkwaardige figuur in één keer af te rekenen…”
Peter (bezorgd): “Maar Irene, je gaat toch niet…?”
Irene (triomfantelijk): “Maak je geen zorgen Peter. Ik ken toevallig z’n favoriete zangeres. Ene Melanie. Let maar eens op, voor het einde van deel 32 gaat Agno_Sticus z’n allerlaatste post plaatsen…”

Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:30:58 #213
137525 pikki
pok! pok !
pi_34224139
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ja laat ons eens wat fotootjes zien Donna

Tulio , wanneer komt er nog vervolg ROBBart van jou ..?
.......met ectoplasmatische geesten ......... zit echt te wachten .......
pi_34224480
Eerst eens wat foto's van Donna

.
pi_34224573
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef Agno_Sticus het volgende:

briljant

OK-ING BRILJANT

WE LOVE YOU AGNOSTICUS!

[ Bericht 7% gewijzigd door Stenny op 18-01-2006 23:50:11 ]
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:42:52 #216
137525 pikki
pok! pok !
pi_34224659

VERY VERY BAD AGNOSTICUS !!!!!!

[ Bericht 15% gewijzigd door pikki op 18-01-2006 23:51:38 ]
pi_34224840
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef pikki het volgende:

[..]

Ben bezig kijk morgen wel of ze geslaagd zijn
stel er staat een geest op kan ik weer niet slapen enzo

Trouwens die wolken dat is een gevolg van chemtrails
als olie in een emmer schoonmaakmiddel
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:50:11 #218
137525 pikki
pok! pok !
pi_34224932
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Ben bezig kijk morgen wel of ze geslaagd zijn
stel er staat een geest op kan ik weer niet slapen enzo

Trouwens die wolken dat is een gevolg van chemtrails
als olie in een emmer schoonmaakmiddel
Heb je al een geest gezien ?
pi_34224966
Virtuele vrienden,

Toevallig hoorde ik vandaag drie keer mijn favoriete nummer van Melanie op de radio:

"I can't stand the taste of left over wine".

Dit heeft mij aan het denken gezet. Dit forum is een "feestje" dat voor mij persoonlijk nu wel zijn hoogtepunt bereikt heeft. Ik zou de anti-climax echt niet kunnen verdragen. Ook heb ik er langzamerhand vrede mee dat we niets meer horen. De schuldigen in dit drama (wie dat ook mogen zijn) beleven een hele moeilijke tijd en moeten toch wel op de blaren zitten. De hardnekkige Robbert aanhangers houden ook de mogelijkheid om gewoon in hem te blijven geloven (respect voor Pikki !). Ik vind dat eigenlijk wel een mooie eindgedachte.

Dit was mij eerste ervaring met een Internetforum en ik heb er echt enorm van genoten en veel van jullie geleerd. Dit was mijn allerlaatste post als bedankje aan allemaal ! Ik zal jullie oprecht missen.

Het ga jullie goed!

Agno
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_34225114
quote:
Een heel lang verhaal..............................................
Maar prachtig

.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:57:29 #221
137525 pikki
pok! pok !
pi_34225288
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Agno_Sticus het volgende:
Virtuele vrienden,

Toevallig hoorde ik vandaag drie keer mijn favoriete nummer van Melanie op de radio:

Dit heeft mij aan het denken gezet. Dit forum is een "feestje" dat voor mij persoonlijk nu wel zijn hoogtepunt bereikt heeft. Ik zou de anti-climax echt niet kunnen verdragen. Ook heb ik er langzamerhand vrede mee dat we niets meer horen. De schuldigen in dit drama (wie dat ook mogen zijn) beleven een hele moeilijke tijd en moeten toch wel op de blaren zitten. De hardnekkige Robbert aanhangers houden ook de mogelijkheid om gewoon in hem te blijven geloven (respect voor Pikki !). Ik vind dat eigenlijk wel een mooie eindgedachte.

Dit was mij eerste ervaring met een Internetforum en ik heb er echt enorm van genoten en veel van jullie geleerd. Dit was mijn allerlaatste post als bedankje aan allemaal ! Ik zal jullie oprecht missen.

Het ga jullie goed!

Agno
O je gaat weg.

.
pi_34225344
quote:
Virtuele vrienden,

Het ga jullie goed!

Agno

Agnosticus.
Jij kan niet weg, remember:

Hotel California: "You can check out any time you like, but you can never leave."
quote:
On a dark desert highway
Cool wind in my hair
Warm smell of colitas
Rising up through the air
Up ahead in the distance
I saw a shimmering light
My head grew heavy, and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she lit up a candle
And she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place (background)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year
Any time of year (background)
You can find it here
You can find it here

Her mind is Tiffany twisted
She's got the Mercedes bends
She's got a lot of pretty, pretty boys
That she calls friends
How they dance in the courtyard
Sweet summer sweat
Some dance to remember
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely Place
Such a lovely Place (background)
Such a lovely face
They're livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise
What a nice surprise (background)
Bring your alibies

Mirrors on the ceiling
Pink champagne on ice
And she said
We are all just prisoners here
Of our own device
And in the master's chambers
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives
But they just can't kill the beast
Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
Relax said the nightman
We are programed to recieve
You can check out any time you like
But you can never leave
Het is nog niet afgelopen, dus graag tot ziens.

XXX

Sten
pi_34225401
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef Tulio het volgende:

[..]
Nee hoor, hij probeert los te komen, maar hij zal nieuwsgierig blijven.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stenny op 19-01-2006 00:07:23 ]
pi_34225533
pi_34225732
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef pikki het volgende:

[..]

TULIO GE ZIT HIER NIET IN CHINA ?? TOCH ????????????

.
pi_34227790

Jajajajaja dat is ook mijn favoriete nummer!!! Er zijn er niet zoveel die het nummer kennen wat leuk..

A line from a poem of my childhood has said
that visions of sugarplumps (orbs) are gonne dance in my head
pi_34227798
plumbs natuurlijk.

Save me is ook heel mooi
pi_34227809
waarom was dat nummer 3 keer op de radio, was het een boodschap?
pi_34229496
quote:

Het ga jullie goed!

Agno

Heb genoten van je bijdragen, fokking fantastic!!!! Je hebt veel talent, maar ik gok er gewoon op dat je al iets doet op gebied van teksten schrijven (Soaps? Televsieseries?). Zo niet dan adviseer ik je zo snel mogelijk een carrièreswitch.
En kom alsjeblieft nog eens terug, want er zijn nog veel meer leuke onderwerpen om samen over te filosoferen en brainstormen.

Sayonara!

pi_34230271

Agno_sticus splits. (NOOOOOO DON'T, please )
En wat nu.......als we er na 999 topics op een gigantisch haast orgastisch hoogtepunt achterkomen dat al die tijd juist hij Robbert zelf is geweest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34231138
quote:

Irene (ongerust): “Ik weet het niet. Als ik de posts van die slimme gasten als Genverbrander, Tulio, Soulsurvivor, Parameter, Prst_ etc. lees, dan komen ze telkens een stapje dichter bij de waarheid. Die Genverbrander blijft gelukkig voor mij, wel hardnekkig volhouden dat jij de enige kwaaie pier in dit verhaal bent. Hahaha, wat een loser!”
pi_34231292
HAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAH die hordes smileys als reactie op Agno's masterpost!!!

DE HUMOR!!!

Mensen wat een ontroerend slot van dit topic....

Inderdaad lijkt het nu op een einde te lopen, maar in mijn ogen is dit slechts een schijn-einde. Je denkt toch niet dat het vanaf nu stil blijft in Hoeven? Dat Robbert zijn zorgvuldig uitgeknipte alienhoofdjes in de prullenbak gooit en gaat solliciteren bij de TPG Post? Dat pa morgen weer gewoon naar de rabobank rijdt alsof er niets gebeurd is? Dat de Hoevense boeren nooit meer cirkels tegenkomen bij het oogsten? Dat House of Talent Robbert uit het bestand schrapt? Dat de restpartijen magnesium in de garage nooit ontstoken zullen worden? Dat RTL de herhalingen schrapt van Er is zoveel meer? Dat Albert Verlinde zijn mond zal houden? Dat Irene haar eerste TV-succes geen vervolg zal geven? Dat deze topicreeks deel 100 niet zal halen? Dat Robbert geen loods gaat huren in Hoeven voor massale readings?

Nee, het is nog lang niet ten einde ; meer dan een korte pauze, zo niet een stilte voor de storm is dit niet.

Mensen, bedankt voor jullie fantastische bijdragen so far. Een speciaal bedankje voor Pikki aka Robberts pa. Zonder jou was het lang zo leuk niet, bedankt kerel!! En Stenny, soulsurvivor, tulio: you are the best!! Bedankt voor jullie fantastische bijdragen en meesterlijke RobbArt.

Ik heb er van genoten , zal jullie missen maar ik zal er weer zijn als de tijd rijp is (sneller dan iedereen denkt).

PS Agno, stuur me een mailtje op postvoorlaurens_apenstaartje_hotmail.com

[ Bericht 2% gewijzigd door Genverbrander op 19-01-2006 12:21:40 ]
pi_34233355
De huidige radiostilte rond Robbert is al net zo geregisseerd als de plotselinge media-aandacht ten tijden van het uitkomen van Robberts boek en de eerste uitzending.

He'll be back.
pi_34233724
Als Robbert nog langer wacht met reageren geloof ik hem niet meer.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:08:33 #236
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34233925
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef CarDani het volgende:
Wijs! De enigste verklaring voor het zwijgen is IMO, dat hij niet hard kan maken wat hij altijd beweerde.
Wanneer hij "the real thing" zou zijn, zou hij juist deze media aandacht gebruiken om zijn boodschap kracht bij te zetten. Want hij was immers toch uitverkoren om de mens te laten zien dat er meer was tussen hemel en aarde?
gelijk
pi_34233987
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef CarDani het volgende:
Hier ben ik .........psssssssst........psssssssst.......
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:17:17 #238
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34234186
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Hier ben ik .........psssssssst........psssssssst.......[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
In een poging de mensheid te overtuigen van dat er meer is???
Moet je wel een keer met argumenten komen.
gelijk
pi_34234395
Ik spreek alleen de waarheid.
Ondertekent Robbert van den Broeke
.
pi_34234547
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef Genverbrander het volgende:
Maar pas op dat je niets mist he, ben je een week weg, zul je zien dat er net enorme hoogtepunten voorbij komen!
Ik ben het met je eens, dit is zeker niet het einde. Zou het wel het einde zijn, zou dat betekenen dat Robbert en familie compleet uit het oog van de media verdwijnen, en dat lijkt me niet, gezien de tomeloze ambitie van Pa Van den Broeke en Robbert's bewijsdrang.

He'll be back for a revenge, hopelijk geen revenge of the nerds.
pi_34234598
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef Tulio het volgende:
Ik spreek alleen de waarheid.
Ondertekent Robbert van den Broeke
[afbeelding]
Pinokkio! Das een leuk nieuw leitmotiv voor de nieuwe topic!
pi_34234788
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het is nieuw, het is een elastiekplasma

Tulio.
.
pi_34234865
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef Tulio het volgende:

[..]

Het is nieuw, het is een elastiekplasma

Tulio.
..mmmmmhh...zoals dit .....?
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:43:18 #244
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34234892
quote:

[..]

daar zitten idd mooie parallelen in.
Pinokkio Wilde dolgraag echt mens worden [er bij horen]
Pinokkio mocht pas een echt mens worden wanneer hij niet meer loog.
Robbert wil iemand zijn door bedrog.
Wanneer robbert ophoud met zijn leugens, zal hij echt robbert worden.

leuk voor een fotofuck. Robbert als pinokkio en een alien die hem verteld hoe hij echt kan worden
gelijk
pi_34234941
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:43 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

leuk voor een fotofuck. Robbert als pinokkio en een alien die hem verteld hoe hij echt kan worden
Vergeet de vader niet
.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:48:09 #246
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34235030
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Tulio het volgende:

[..]

Vergeet de vader niet
ja Gepetto [Pa broeke] die pinokio [Robbert] gemaakt heeft tot wat hij is.
gelijk
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:49:22 #247
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34235070
Het begint steeds meer vormen van een spookje aan te nemen.
gelijk
pi_34235158
quote:

[..]

Ja echt grappig
pi_34236116
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Ja echt grappig
Waar zijn de foto's Donna?
Tulio.
.
pi_34237314
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:43 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Inderdaad, zoals jij het nu opsomt zouden er wel eens grote overeenkomsten kunnen zijn. Ik heb al; een fotobewerking gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')