quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef pikki het volgende:
[..]
TULIO GE ZIT HIER NIET IN CHINA ?? TOCH ????????????
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Agno_Sticus het volgende:
Dit was mij eerste ervaring met een Internetforum en ik heb er echt enorm van genoten en veel van jullie geleerd. Dit was mijn allerlaatste post als bedankje aan allemaal ! Ik zal jullie oprecht missen.
Het ga jullie goed!![]()
Agno![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef Agno_Sticus het volgende:
Irene (ongerust): “Ik weet het niet. Als ik de posts van die slimme gasten als Genverbrander, Tulio, Soulsurvivor, Parameter, Prst_ etc. lees, dan komen ze telkens een stapje dichter bij de waarheid. Die Genverbrander blijft gelukkig voor mij, wel hardnekkig volhouden dat jij de enige kwaaie pier in dit verhaal bent. Hahaha, wat een loser!”
Wijs! De enigste verklaring voor het zwijgen is IMO, dat hij niet hard kan maken wat hij altijd beweerde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef CarDani het volgende:
Als Robbert nog langer wacht met reageren geloof ik hem niet meer.![]()
Hier ben ik .........psssssssst........psssssssst.......quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef CarDani het volgende:
Als Robbert nog langer wacht met reageren geloof ik hem niet meer.![]()
In een poging de mensheid te overtuigen van dat er meer is???quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef pikki het volgende:
[..]
Hier ben ik .........psssssssst........psssssssst.......[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef Genverbrander het volgende:
Pinokkio! Das een leuk nieuw leitmotiv voor de nieuwe topic!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef Tulio het volgende:
Ik spreek alleen de waarheid.
Ondertekent Robbert van den Broeke
[afbeelding]
Het is nieuw, het is een elastiekplasmaquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Pinokkio! Das een leuk nieuw leitmotiv voor de nieuwe topic!![]()
..mmmmmhh...zoals dit .....?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef Tulio het volgende:
[..]
Het is nieuw, het is een elastiekplasma
Tulio.![]()
daar zitten idd mooie parallelen in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Vergeet de vader nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:43 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar zitten idd mooie parallelen in.
Pinokkio Wilde dolgraag echt mens worden [er bij horen]
Pinokkio mocht pas een echt mens worden wanneer hij niet meer loog.
Robbert wil iemand zijn door bedrog.
Wanneer robbert ophoud met zijn leugens, zal hij echt robbert worden.
leuk voor een fotofuck. Robbert als pinokkio en een alien die hem verteld hoe hij echt kan worden![]()
ja Gepetto [Pa broeke] die pinokio [Robbert] gemaakt heeft tot wat hij is.quote:
Ja echt grappigquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's Donna?quote:
Inderdaad, zoals jij het nu opsomt zouden er wel eens grote overeenkomsten kunnen zijn. Ik heb al; een fotobewerking gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:43 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar zitten idd mooie parallelen in.
Pinokkio Wilde dolgraag echt mens worden [er bij horen]
Pinokkio mocht pas een echt mens worden wanneer hij niet meer loog.
Robbert wil iemand zijn door bedrog.
Wanneer robbert ophoud met zijn leugens, zal hij echt robbert worden.
leuk voor een fotofuck. Robbert als pinokkio en een alien die hem verteld hoe hij echt kan worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |