Tssssquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan beter Vlarp meenemen dan Steph denk
Jij bent toch iets vrouwelijker/nichteriger dan Vlarp.quote:
Totdat ie z'n mond opendoet bedoel jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent toch iets vrouwelijker/nichteriger dan Vlarp.![]()
Zeg, hey! Ga mij even niet van nichterigheid betichten darling!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat ie z'n mond opendoet bedoel je
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, hey! Ga mij even niet van nichterigheid betichten darling!
Exit only darlingquote:
Leven op water en brood en anders leven op waterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:16 schreef Waxxer het volgende: Wat ik dan de rest van de maand doe, zie ik daarna wel
Cup a Soup, voedselbank...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leven op water en brood en anders leven op water![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef BB_Koning het volgende:
Leven op water en brood en anders leven op water![]()
Je hebt gelijk, ik ben gene twijfelkontje, ik kom zeker!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]waarom sta jij nog steeds bij de twijfelkontjes???
en wanneer weet je of je kan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef BB_Koning het volgende:
Je hebt gelijk, ik ben gene twijfelkontje, ik kom zeker!!!
(Dat moet zijn: ik kom zeker als ik kan )![]()
Dus dan podes venir zaterdag!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef LuQas het volgende:
Hahahahaaaaa ik dacht dat het vanavond was en had al bedacht dat ik dus niet kon komen. Maar ik bedenk ineens dat het helemaal niet vanavond is. Nou ja. Dat dus.
d'r gaat best vroeg een internationale trein richting oosten vanuit a'dam... ( 7:13u ri. amersfoort en Deventer) mèt lekkere stoelen èn bordbistro ( restaurantje, waar je croissants en koffie e.d. kan krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Waxxer het volgende:
Hey maar zijn er echt mensen van plan de hele nacht door te gaan?!
Ik heb voor mij zelf organisatorisch nog niks geregeld eigenlijk
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef Cazman het volgende:
Ik kom niet !!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef Cazman het volgende:
Ik kom niet !!
Is dat niet altijd zo? ik bedoel mensen gaan altijd op het laatst afzeggen, niet opeens goedkeurenquote:
he... wat jammer ...quote:
a) Ik heb het nietzo op amsterdam.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]Dat meen je niet?!
Hoe dat zo ineens?
Onwaarschijnlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 03:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij DM niet overhalen om op zijn besluit terug te komen
Truequote:Op zondag 26 februari 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo? ik bedoel mensen gaan altijd op het laatst afzeggen, niet opeens goedkeuren
Jij bent gewoon een mietjequote:Op zondag 26 februari 2006 10:33 schreef TehRockstar het volgende:
Hij heeft een motor?!
Ik kom niet, jullie zijn eng.
Of misschien wel. Weet ik nog niet.
Ofzo.
Gelukkig zijn er ook altijd mensen die op het laatste moment toch enthousiast worden en besluiten om te komenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
Is dat niet altijd zo? ik bedoel mensen gaan altijd op het laatst afzeggen, niet opeens goedkeuren
Motors zijn eng?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:33 schreef TehRockstar het volgende:
Hij heeft een motor?!
Ik kom niet, jullie zijn eng.
Of misschien wel. Weet ik nog niet.
Ofzo.
-edit.. eerst het lijstje bekijken voor je iets zegt peetquote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook altijd mensen die op het laatste moment toch enthousiast worden en besluiten om te komen.
Goed gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef petre86 het volgende:
-edit.. eerst het lijstje bekijken voor je iets zegt peet![]()
Nee, het wordt geen wilde nacht meer. Iemand die ik ken wordt geopereerd, dus daarom blijf ik thuis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Gaat die BB nou weer ineens niet mee?!
Wilde nacht, ppffff.... wilde nacht my ass!
Ik ga misschien vrijdag ook stappen. Mens, je bent wild en je... nee, je bent jong en je wilt wat!
ok, zeg het maar... ga je een lijstje naar boven of naar onder?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
Ik twijfel niet. Denk ik.
Bel m maar even danquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kom alleen als Kreator gaat.
Je moeder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef Relneger18 het volgende:
weer zo'n "kijk mij trots zijn op mijn geaardheid topic"
Uit die zin sijpelt anders ook JOUW trotsheid op JOUW geaardheidquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef Relneger18 het volgende:
weer zo'n "kijk mij trots zijn op mijn geaardheid topic"
maar ik ga geen hetero topic maken. Homo's worden door dit soort topics júist onderscheiden en in minachting gesteld. Als er niet zoiets was, dan worden jullie niet als "homo's" gezien maar als normale mensen. jullie noemen ons toch ook geen "hetero's" of wel somsquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit die zin sijpelt anders ook JOUW trotsheid op JOUW geaardheid
Het is meer dan dat, voor sommigen die nog enorm onzeker zijn is het gewoon erg aangenaam als ze anoniem en enorm luchtig een beetje met anderen erover kunnen praten op een forum. Ik ben er zelf ook 1 van. Voor mij is het nooit gegaan om aandacht en dergelijke. Het draait om zelfvertouwen winnen, tot de conclusie komen dat er ook normale mensen tussen zitten en dus jezelf makkelijker accepteren. Dat jij iedere dag dat ene topic langs ziet komen is dan jou probleem.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar ik ga geen hetero topic maken. Homo's worden door dit soort topics júist onderscheiden en in minachting gesteld. Als er niet zoiets was, dan worden jullie niet als "homo's" gezien maar als normale mensen. jullie noemen ons toch ook geen "hetero's" of wel soms![]()
Jawel hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Relneger18 het volgende:
jullie noemen ons toch ook geen "hetero's" of wel soms![]()
Jij achterlijk lomp ventje. Homo's worden ALTIJD als homo's gezien en niet als normale mensen. Het is in de aard van de mens alles in hokjes te gooien. Maar dat leer je nog wel eens een keer op school of zo.Als je je rijbewijs mag halenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar ik ga geen hetero topic maken. Homo's worden door dit soort topics júist onderscheiden en in minachting gesteld. Als er niet zoiets was, dan worden jullie niet als "homo's" gezien maar als normale mensen. jullie noemen ons toch ook geen "hetero's" of wel soms![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:02 schreef Cairon het volgende:
mjah zo blijven er wel heel weinig mensen over die komen die ik boeiend vind....
geen excuus manquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:53 schreef Sunjammer het volgende:
En ik kom definitief niet: voorhoofdsholte-ontsteking... for the second time in one month.
dus iedereen: pas Waxxer inpeperen als de laatste trein weg isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Oh, en één sneeuwbal in mijn nek en ik neem de eerste de beste trein terug naar Zwolle!!!
Nou, daar zit ik waarschijnlijk in, Petre86quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus iedereen: pas Waxxer inpeperen als de laatste trein weg is
waarschijnlijk he...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, daar zit ik waarschijnlijk in, Petre86
Dan slaap ik waarschijnlijk in een sporthal in de Bijlmermeerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarschijnlijk he...
sneeuw.. NS.. glad..
niet bij een fokker thuis?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan slaap ik waarschijnlijk in een sporthal in de Bijlmermeer
Xman lees je het?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounou![]()
Ik ga niet als een zwerver bedelen om een slaapplek
O, de laatste bus gaat niet om 22.00 zoals ik dacht maar om 23.31, dat zou betekenen dat ik dan de trein van 22.49 moet hebben....hmz, dat valt nog wel mee danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik zal om 11u al wel gaan, aangezien ik een weg moet zoeken, zo las ik
Naja, tot morgen dan he
LOL! Als hij een luchtbed niet erg vind.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
Xman lees je het?
je moet het Waxxer zelf aanbieden, anders komt er niks van...
tjuus
Vrees dat Waxxer niet meer leest en dus zal iemand hem dit maar even via SMS moeten doorgevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:32 schreef xman het volgende:
[..]
LOL! Als hij een luchtbed niet erg vind.
O.. je gaat WEER weg voor het dansen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, daar zit ik waarschijnlijk in, Petre86
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |