quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
wwet je wat, ik denk dat ik toch kom.
Reken er niet op..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
In tilburg hoef ik dan maar 1 euro te betalen voor de hele dag. Als ze in Amsterdam nou ook zoiets hebben
Sla je een nachtje over?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben aan parkeren voor een dag ongeveer evenveel kwijt als een treinkaartje ... nah, dan de benzine nog... trein dusKan ik nog drinken ook.
Neuh, kga wel ergens nuecken of zo en daar val ik dna wel in slaapquote:
Zeg 'm af? Wij waren vast eerderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een afspraak zaterdag hoor ik net dus ik weet niet of ik wel kom.
Er staan P's op de kaart..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm ja, dat parkeren. Ik wil wel met de auto komen, maar om nou 50 euro te gaan neertellen om te parkerenWaar kun je parkeren eigenlijk?
Je durft gewoon niet te zingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een afspraak zaterdag hoor ik net dus ik weet niet of ik wel kom.
zingen? wie gaat wàt zingen?quote:
Vertel! Wie mag ik slaan?quote:
right...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is geen kwestie van mee gaan. Ik ben gewoon in de buurt.
owja geldquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik leg er wel geld voor opzij jaGoed he?!
Ja of een slaapplaats regelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:49 schreef Cazman het volgende:
dus de meeste gaan een nachtje overslaan?
Als het ECHT nodig is, en je bent ECHT leuk en ik ben ECHT aangeschoten kan ik in een noodgeval de nacht doorhalen met eventuele slachtoffersquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja of een slaapplaats regelen
b.v. onder een viaduct, bij vrienden, of tegen betaling in een hotel
maar je kan ook lekker warm gaan zitten wachten in Thermos tot er weer vervoer naar huis gaat![]()
O dat vind ik wel een lief aanbod. Dat scheelt me een hele koude nacht stationquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:28 schreef davidov het volgende:
Zo niet liggen ik we 15 minuten later in mn nestje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Okay, ik kom wel niet.
Sloeriequote:Op donderdag 23 februari 2006 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat vind ik wel een lief aanbod. Dat scheelt me een hele koude nacht station
Kwoon om de hoek hoor.quote:
Eey wie is nou de sloerie?quote:
quote:
Ik weet je niet te vinden op gay.nlquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef LuQas het volgende:
Ok, mijn netwerkkaart thuis is kapot dus ik heb vriijwel geen toegang tot het internet meer behalve hier op de UvA. Daarom zou het fijn zijn als iemand even zijn mobiele nummer naar mij be-msn't of be-gay.nl't zodat ik jullie kan bereiken mocht ik (en Auke) nog richting Reguliers/You II/Sodom en Gomorra willen gaan.
Door Petronius, over Senecaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef LuQas het volgende:
Neen, inmiddels is het Apocolocyntosis, dat leek mem akkelijker te onthouden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Door Petronius, over Seneca
(Nee, ik heb het stuk niet bij Latijn behandeld, maar google helpt je een eind op weg)
Als jij iets over de Romeinen vertelt, dan klinkt t veel sexier dan toen mn leraar van alles vertelde. Maar ja, hij was een klein, eng, kaal ventjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Niet helemaal. Het is door Seneca, over keizer Claudius. Het werk heet voluit 'Apocolocyntosis Divi Claudii' i.e. 'de verpompoening van de goddelijke Claudius', geschreven na diens dood als een soort wraak wegens Seneca's verbanning door Claudius.
Maar het werkje zit samen met Petronius in een Loeb-uitgave (die toevallig nu naast me ligt), vandaar de google-verwarring, vermoedelijk.
blabla.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als jij iets over de Romeinen vertelt, dan klinkt t veel sexier dan toen mn leraar van alles vertelde. Maar ja, hij was een klein, eng, kaal ventje
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat vind ik wel een lief aanbod. Dat scheelt me een hele koude nacht station
Je kan beter Vlarp meenemen dan Steph denkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
Oe een uitdaging
Neem je dan wel een kogelvrij vest mee en een stevige helm? Ik weet niet hoe leuk mn ouders het zouden vinden namelijk![]()
Oi! ik kan zelf wel kiezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan beter Vlarp meenemen dan Steph denk
het was alleen maar een inschattigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Oi! ik kan zelf wel kiezen![]()
![]()
Ik denk dat ze uberhaupt beiden een helm nodig hebben
Zeg, de meet is volgende week zaterdag pas hoor! toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik kom verder niet meer online dit weekend denk ik, dus ik wens een ieder veel plezier op de meet morgen. En mezelf ook, als ik kom.
uhuh... hoop nie dattie morgen daar staat te wchtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zeg, de meet is volgende week zaterdag pas hoor! toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |