d'r gaat best vroeg een internationale trein richting oosten vanuit a'dam... ( 7:13u ri. amersfoort en Deventer) mèt lekkere stoelen èn bordbistro ( restaurantje, waar je croissants en koffie e.d. kan krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Waxxer het volgende:
Hey maar zijn er echt mensen van plan de hele nacht door te gaan?!
Ik heb voor mij zelf organisatorisch nog niks geregeld eigenlijk
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef Cazman het volgende:
Ik kom niet !!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef Cazman het volgende:
Ik kom niet !!
Is dat niet altijd zo? ik bedoel mensen gaan altijd op het laatst afzeggen, niet opeens goedkeurenquote:
he... wat jammer ...quote:
a) Ik heb het nietzo op amsterdam.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]Dat meen je niet?!
Hoe dat zo ineens?
Onwaarschijnlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 03:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij DM niet overhalen om op zijn besluit terug te komen
Truequote:Op zondag 26 februari 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo? ik bedoel mensen gaan altijd op het laatst afzeggen, niet opeens goedkeuren
Jij bent gewoon een mietjequote:Op zondag 26 februari 2006 10:33 schreef TehRockstar het volgende:
Hij heeft een motor?!
Ik kom niet, jullie zijn eng.
Of misschien wel. Weet ik nog niet.
Ofzo.
Gelukkig zijn er ook altijd mensen die op het laatste moment toch enthousiast worden en besluiten om te komenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
Is dat niet altijd zo? ik bedoel mensen gaan altijd op het laatst afzeggen, niet opeens goedkeuren
Motors zijn eng?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:33 schreef TehRockstar het volgende:
Hij heeft een motor?!
Ik kom niet, jullie zijn eng.
Of misschien wel. Weet ik nog niet.
Ofzo.
-edit.. eerst het lijstje bekijken voor je iets zegt peetquote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook altijd mensen die op het laatste moment toch enthousiast worden en besluiten om te komen.
Goed gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef petre86 het volgende:
-edit.. eerst het lijstje bekijken voor je iets zegt peet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |