Tssssquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan beter Vlarp meenemen dan Steph denk
Jij bent toch iets vrouwelijker/nichteriger dan Vlarp.quote:
Totdat ie z'n mond opendoet bedoel jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent toch iets vrouwelijker/nichteriger dan Vlarp.![]()
Zeg, hey! Ga mij even niet van nichterigheid betichten darling!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat ie z'n mond opendoet bedoel je
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, hey! Ga mij even niet van nichterigheid betichten darling!
Exit only darlingquote:
Leven op water en brood en anders leven op waterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:16 schreef Waxxer het volgende: Wat ik dan de rest van de maand doe, zie ik daarna wel
Cup a Soup, voedselbank...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leven op water en brood en anders leven op water![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef BB_Koning het volgende:
Leven op water en brood en anders leven op water![]()
Je hebt gelijk, ik ben gene twijfelkontje, ik kom zeker!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]waarom sta jij nog steeds bij de twijfelkontjes???
en wanneer weet je of je kan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef BB_Koning het volgende:
Je hebt gelijk, ik ben gene twijfelkontje, ik kom zeker!!!
(Dat moet zijn: ik kom zeker als ik kan )![]()
Dus dan podes venir zaterdag!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef LuQas het volgende:
Hahahahaaaaa ik dacht dat het vanavond was en had al bedacht dat ik dus niet kon komen. Maar ik bedenk ineens dat het helemaal niet vanavond is. Nou ja. Dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |