oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor [b]iedereen toegankelijk is. Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zit nu op de helft van de honderd... maar mijn mp3 schijven raken vol, dus ik moet een nieuwe partitie aanspreken
Ik deed het sneller he.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel allemaal op een goede kwaliteit? 192kbps enzo?
Automatisch indexje laten maken enzo...
Welk programma gebruik je?
Dat duurde lang D
Ook maar 2 seconden.quote:
je speelt alsof je vrolijk doet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ik ipv dit gespeelde vrolijk echt vrolijk word?
Ach, die modjes komen toch niet hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze bij woordspelletjes gaan klagen?
Badder zequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je speelt alsof je vrolijk doet?
Ben je er nog als ik zo ff ga badderen?
Ben nl. helemaal bezweet
Misschienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je speelt alsof je vrolijk doet?
Ben je er nog als ik zo ff ga badderen?
Ben nl. helemaal bezweet
Dat ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Badder zeen vergeet je badeendje niet
En wat is nou 2 seconden op een mensenleven, helemaal niksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
2 secondes kan een leven redden.
Bengeltje zit in Limboland, Utrecht maakt dan niet zoveel uitquote:
het is wel dichterbijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Bengeltje zit in Limboland, Utrecht maakt dan niet zoveel uit.
okquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik zei het verkeerd, niet te ver, maar wel voor nu te ver.
Ga maar joh, maar geen uren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien?
Dan blijf ik maar als het zo moet
ik ga heel snelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga maar joh, maar geen uren.![]()
Moet zo aan mijn schoonheidslaapje beginnen, voor morgen.
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
2 secondes kan een leven redden.
Ik ben nooit ver wegquote:
welke site?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.![]()
Es
In mijn geval is het leven gelukkig niet meer sexueel overdraagbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.![]()
Es
Hoe ist?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval is het leven gelukkig niet meer sexueel overdraagbaar.
Je stond op lurk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver weg. Hoi Bengeltje (en de anderen)
.
Met die quote erbijquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ook
Stel je voor hij voelt zich eenzaam.
Zo'n beetje...quote:
Was een normale vraag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Met die quote erbij. Steriel
en verder alles redelijk okay
.
Dat weet ik welquote:
Moet ook eens op z'n tijd hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik ben een beetje vervelend vanavond
.
Ik heb de laatste tijd een beetje last van een overdosis 'vervelend'quote:
Je komt helemaal niet vervelend over.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hoe komt dat? Vervelende kinderen? Een man die niet wil? Buren met te harde muziek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hmmz, hoe komt het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd een beetje last van een overdosis 'vervelend'.
Nieuwe HD dan maar hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef classpc het volgende:
* classpc komt de topic weer ff checken.
Ik had ook visite, dus ik ben een beetje minder actief geweest. Daarnaast kreeg de laptop ook weer een bluescreen. Waarschijnlijk is de hardeschijf een beetje naar de klote.
Das bagger!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef classpc het volgende:
* classpc komt de topic weer ff checken.
Ik had ook visite, dus ik ben een beetje minder actief geweest. Daarnaast kreeg de laptop ook weer een bluescreen. Waarschijnlijk is de hardeschijf een beetje naar de klote.
Gelukkig is het een lease laptop. Paps heeft een leasecontract met de gemeente, dus de gemeente doet het onderhoud en de reparaties.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das bagger!Laptop schijven zijn niet goedkoop.
Dat scheelt enorm. Oma kan dat ook maar wil dat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Gelukkig is het een lease laptop. Paps heeft een leasecontract met de gemeente, dus de gemeente doet het onderhoud en de reparaties.
Mijn vader is gemeenteraadslid, dus vandaar dat hij via de gemeente een computer kon leasen.
Kinderen zijn geloof ik niet vervelender dan anders, man begint inmiddels wel een beetje moe van me te wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Vervelende kinderen? Een man die niet wil? Buren met te harde muziek?
Volgens mij moet je er gewoon eens uit. Lekker uitwaaien in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Kinderen zijn geloof ik niet vervelender dan anders, man begint inmiddels wel een beetje moe van me te worden, buren zijn niet luidruchtiger dan anders. Ik weet niet waar het aan ligt...
Je zit te veel op FOK!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Kinderen zijn geloof ik niet vervelender dan anders, man begint inmiddels wel een beetje moe van me te worden, buren zijn niet luidruchtiger dan anders. Ik weet niet waar het aan ligt...
En waar vind ik goed gezelschapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er gewoon eens uit. Lekker uitwaaien in goed gezelschap.
Je moet niet in mijn postgeschiedenis glurenquote:
Speedy zegt net dat ik teveel op Fok! zitquote:
Dat is speedy.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Speedy zegt net dat ik teveel op Fok! zit.
Da's ook weer waarquote:
Ik stel een algemene GC/SC meet voor.quote:
Da's wel vaker voorgesteld, en maar weinig van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik stel een algemene GC/SC meet voor.
Is niet waar. Ik ben je nog niet zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Speedy zegt net dat ik teveel op Fok! zit.
Daarom moet er eens iemand met een concreet voorstel komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's wel vaker voorgesteld, en maar weinig van terecht gekomen.
Jij 'kent' me dan ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Is niet waar. Ik ben je nog niet zat.
Er zijn maar heel weinig mensen die me 'kennen', jullie worden gerust niet buitengesloten hoorquote:
Kom maar op, kijk maar eens of er uberhaupt wel animo voor isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom moet er eens iemand met een concreet voorstel komen.
Hmm als ik er bij wil zijn wordt het pas over een half jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom maar op, kijk maar eens of er uberhaupt wel animo voor is.
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En die wel, die komen hier (haast) niet meer.
Dat maakt toch niet uit, de kans op beter weer is dan ook een stuk groterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm als ik er bij wil zijn wordt het pas over een half jaar.![]()
*voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom maar op, kijk maar eens of er uberhaupt wel animo voor is.
My thought exactly.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, de kans op beter weer is dan ook een stuk groter.
ajuusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
Vrienden, ik ben slapen, ajuus en tot morgen!![]()
True, er is een verschil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ontmoeten is toch net iets anders dan kennen. Geloof dat dat er (buiten PHteV) maar 1 is
.
blijfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo krijgt die nog een kou.
Welteruten jag.
Moet zo ook maar eens gaan.![]()
Je ik bent er netquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo krijgt die nog een kou.
Welteruten jag.
Moet zo ook maar eens gaan.![]()
wil je wat van mij hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ja maar
Ik heb echt mijn slaap nodig.
Morgen grote dag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ja maar
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wil je wat van mij hebben?
Ik slaap het volgende week wel weer bij
Heb ik het toch goed gelezenquote:
kom maar lief tegen mij aan liggen danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ja maar
Volgende week een weekje vrijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Grapjas.
Ik kan met veel minder slaapuurtjes dan jou.
Alleen 't was nogal een vermoeidende dag voor me.![]()
Jij hebt volgende week vakantie.
Ik lig graag met mijn hoofd op twee kussens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom maar lief tegen mij aan liggen dan
Schuldigquote:
zeg, jongeman....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom maar lief tegen mij aan liggen dan
Is er iets dat ik niet weet?quote:
quote:
ik begin al redelijk borstspieren te kwekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lig graag met mijn hoofd op twee kussens.
Belgeltjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef classpc het volgende:
Ik ga slapen. Dan feliciteer ik je morgen wel, Belgeltje.
Slaap lekker iedereen
tuurlijk wel!quote:
ben al de hele week aan het aftellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je het morgen maar niet vergeet.
preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan dus nog wel komen.![]()
Echt even lekker vrij.
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben al de hele week aan het aftellen
Wat ga je klussen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
beetje klussen, dagje(of 2) weg
filmpjes postenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
beetje klussen, dagje(of 2) weg
hij heeft het beloofd jaquote:
Zoveel zal er toch niet meer nodig zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van alles, het hele huis moet nog af
Nog steeds niet? Geen navraag gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan wel filmpjes post, maar het geluid doet het niet
jawel hoor, alleen de badkamer is 'af'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoveel zal er toch niet meer nodig zijn?
nee nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Geen navraag gedaan?
Okeejjjjjjquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen de badkamer is 'af'
quotequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee nog niet
zal het morgen opnieuw proberen
beloofd
jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het zal wel om een vierwieler gaan
dat scheelt alweerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Okeejjjjjj![]()
Hoef je daar iig niet te klussen.
nu hebben we bewijsquote:
jup, screenshot enzoquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker , en na het klussen lekker badderen.![]()
zoiets jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Naar je toe rijden als je het niet doet, en je dwingen tot filmen
maar dan film ik geen auto meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Naar je toe rijden als je het niet doet, en je dwingen tot filmen
jij wel dan?quote:
als je er naast gaat staan film ik de fiets welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijdehand? Het was maar een vraagje hoor.![]()
maar dan mis je zoveel leuke en mooie dingen!quote:
Ik wil ook wel filmen terwijl jij fietst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je er naast gaat staan film ik de fiets wel
Ik mis iets, maar niet mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan mis je zoveel leuke en mooie dingen!
is die niet fijn dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mis iets, maar niet mijn verjaardag.
schijnt trouwens helemaal niet goed te zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef D.Rose het volgende:
*ff boterhammetje pakt voor het slapengaan
Smakelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef D.Rose het volgende:
*ff boterhammetje pakt voor het slapengaan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
schijnt trouwens helemaal niet goed te zijn
Uhm, ik kan er de laatste jaren niet echt van genieten nee.quote:
Omg, jij bent gek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef D.Rose het volgende:
Van harte gefeliciteerd
*B dikke zoenen geeft
Bengeltje is jarig!
Welterusten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gek? Ik?
mar nu ben ik naar bed
welterusten en een fijne dag
jij bent nog steeds wakker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is volk
Goedemorgen..
Al 7 uur
Ja vanaf Dinsdag 11:15quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent nog steeds wakker?
Wel geslapen maar van 02.00 tot 0530 is niet echt langquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt ook niet geslapen?
zelfdiciplinequote:Op woensdag 18 januari 2006 07:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelfdicipline vandaag hele dag fok !
Ben om half 1 beginnen
Kijken als ik het kan volhouden
volgens mij is dat meer vervelend dan helemaal niet slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel geslapen maar van 02.00 tot 0530 is niet echt lang![]()
Helaas pindakaas.
Nou ja om 15.00 weer thuis zijn en lekker chillen.
Treurigquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelfdicipline vandaag hele dag fok !
Ben om half 1 beginnen
Kijken als ik het kan volhouden
Dan verlies ik de weddenschap dat ik het niet vol zou kunnen houden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Treurig![]()
Ga slapen![]()
Dat is veel belangrijker dan Fok!
voor hoeveel heb je gewed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan verlies ik de weddenschap dat ik het niet vol zou kunnen houden.
Eer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je gewed?
Jah Doh Ik ben overalquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:22 schreef mcDavid het volgende:wat leuk!
alle SC topics komen ineens om de beurt weer omhoog in de AT
aah....kun je 10 euro overschrijven van je lopende rekening naar je spaarrekening als je wintquote:
Zo zu het ook kunnen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah....kun je 10 euro overschrijven van je lopende rekening naar je spaarrekening als je wint
Postopkrikkenquote:
Ik reageer overal ontopicquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Postopkrikken![]()
Kijken of de dag eerder voorbij is of dat je eerder een ban hebt![]()
Oh en lees je wel deze op goed![]()
Staat geloof ik iets over in![]()
Dat is dan ook lekker als je bus niet komt opdagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
M'n hele schema in de war omdat pas voor de derde keer in 3 weken de bus niet komt opdagen.. Geheel tegen mijn principes, maar ik ga nu echt een klacht indienen
Gewoon doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
M'n hele schema in de war omdat pas voor de derde keer in 3 weken de bus niet komt opdagen.. Geheel tegen mijn principes, maar ik ga nu echt een klacht indienen
Hoe ver rijd je met de bus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik blij dat ik niet met de bus hoef te reizen.
Ik moet met de trein en die kan alleen te laat komen
Dat heb ik dan gelukkig nooit meegemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Die komen ook wel is niet opdagen
Gelukkig heb ik een auto
hey Buzzerquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
wifi in de treinquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:24 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen
Wifi in de trein enzoEn weer weg
en dat voor een KLB-modquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
drie kwartier... In de zomer spring ik nog wel eens op de fiets, het lastige is dat ik met een pontje moet, en dat houdt enorm op..quote:
ik dacht dat jij goed kunt zwemmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
drie kwartier... In de zomer spring ik nog wel eens op de fiets, het lastige is dat ik met een pontje moet, en dat houdt enorm op..
vervelende dagen zegquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:55 schreef classpc het volgende:
* classpc is weer terug van school.
Leraar was ziek dus ik had geen les. Ik ben nu dus vrij. En donderdag was ik ook al vrij
iidquote:
Hoi ququote:Op woensdag 18 januari 2006 09:11 schreef qu63 het volgende:
* qu63 bevindt zich weer inder de levenden
beetje te kort geslapen enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef classpc het volgende:
Oke. Iets gebeurd?
Oke. Ga dan weer je bed inquote:
dan gaat helaas nietquote:
Waarom niet?quote:
heb nog genoeg te doen hierquote:
Ik kan mijn dochter van 7 niet bijhouden.. ik denk dat ik de helft van het kanaal niet haalquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht dat jij goed kunt zwemmen
Hey Indahquote:
Mooi zoquote:
Heeeyquote:
de helft is sowieso niet genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik kan mijn dochter van 7 niet bijhouden.. ik denk dat ik de helft van het kanaal niet haal
Nope deze maand nietquote:
Goedemiddagquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef classpc het volgende:
Goeiemiddag, ik ben ff naar de kapper geweest en heb een filmpje gekeken.
Met mij is alles ook goedquote:
Ik heb geen foto's of digitale cameraquote:
Zeker, zelfs volgende week krijgen wel al temperaturen die overdag en in de nachten onder 0 liggen, later volgende week hebben we mogelijk al kans op sneeuwquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Nog steeds hoge verwachtingen voor aankomende maand?![]()
Jammerquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's of digitale camera
De film was Down.
Doe daar 's niet zo blij overquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker, zelfs volgende week krijgen wel al temperaturen die overdag en in de nachten onder 0 liggen, later volgende week hebben we mogelijk al kans op sneeuw![]()
Sorry, maar ik keek zonet de kaarten even, tjonge jonge zeg prachtigquote:
Goedemiddag jarigequote:
Gezellige dag verder Bengeltjequote:
Ja dat kloptquote:
ZEG kan het even wat zachterquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef sararaats het volgende:
*BOEM*
ik kom met veel lawaai binnengevallen
*trippel trippel*quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ZEG kan het even wat zachterik probeer te slapen
![]()
hoi
![]()
goedemiddag! heb je je bezeerd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
*trippel trippel*
sorry voor het lawaai
maar ik schoof van het trapje
hey... Sararaats viiel, vandaar de herrie hier zonet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity kijkt verlegen om het hoekje
hoi
Geeft niet, ik heb m'n speakers toch uit staanquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey... Sararaats viiel, vandaar de herrie hier zonet.
dat scheeltquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb m'n speakers toch uit staan
Okequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
*trippel trippel*
sorry voor het lawaai
maar ik schoof van het trapje
Haiquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Intrepidity het volgende:
hoi
Jij hier nu ook al?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Intrepidity het volgende:
hoi
auwquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jij hier nu ook al?
Middag allemaal *schopje*
schop je altijd in het wilde weg?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jij hier nu ook al?
Middag allemaal *schopje*
je ziet me niet eens staanquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Moet je maar niet in de weg staandacht dat er niemand was
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |