oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor [b]iedereen toegankelijk is. Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zit nu op de helft van de honderd... maar mijn mp3 schijven raken vol, dus ik moet een nieuwe partitie aanspreken
Ik deed het sneller he.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel allemaal op een goede kwaliteit? 192kbps enzo?
Automatisch indexje laten maken enzo...
Welk programma gebruik je?
Dat duurde lang D
Ook maar 2 seconden.quote:
je speelt alsof je vrolijk doet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ik ipv dit gespeelde vrolijk echt vrolijk word?
Ach, die modjes komen toch niet hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze bij woordspelletjes gaan klagen?
Badder zequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je speelt alsof je vrolijk doet?
Ben je er nog als ik zo ff ga badderen?
Ben nl. helemaal bezweet
Misschienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je speelt alsof je vrolijk doet?
Ben je er nog als ik zo ff ga badderen?
Ben nl. helemaal bezweet
Dat ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Badder zeen vergeet je badeendje niet
En wat is nou 2 seconden op een mensenleven, helemaal niksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
2 secondes kan een leven redden.
Bengeltje zit in Limboland, Utrecht maakt dan niet zoveel uitquote:
het is wel dichterbijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Bengeltje zit in Limboland, Utrecht maakt dan niet zoveel uit.
okquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik zei het verkeerd, niet te ver, maar wel voor nu te ver.
Ga maar joh, maar geen uren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien?
Dan blijf ik maar als het zo moet
ik ga heel snelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga maar joh, maar geen uren.![]()
Moet zo aan mijn schoonheidslaapje beginnen, voor morgen.
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
2 secondes kan een leven redden.
Ik ben nooit ver wegquote:
welke site?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.![]()
Es
In mijn geval is het leven gelukkig niet meer sexueel overdraagbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.![]()
Es
Hoe ist?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval is het leven gelukkig niet meer sexueel overdraagbaar.
Je stond op lurk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver weg. Hoi Bengeltje (en de anderen)
.
Met die quote erbijquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ook
Stel je voor hij voelt zich eenzaam.
Zo'n beetje...quote:
Was een normale vraag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Met die quote erbij. Steriel
en verder alles redelijk okay
.
Dat weet ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |