Wel geslapen maar van 02.00 tot 0530 is niet echt langquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt ook niet geslapen?
zelfdiciplinequote:Op woensdag 18 januari 2006 07:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelfdicipline vandaag hele dag fok !
Ben om half 1 beginnen
Kijken als ik het kan volhouden
volgens mij is dat meer vervelend dan helemaal niet slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel geslapen maar van 02.00 tot 0530 is niet echt lang![]()
Helaas pindakaas.
Nou ja om 15.00 weer thuis zijn en lekker chillen.
Treurigquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelfdicipline vandaag hele dag fok !
Ben om half 1 beginnen
Kijken als ik het kan volhouden
Dan verlies ik de weddenschap dat ik het niet vol zou kunnen houden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Treurig![]()
Ga slapen![]()
Dat is veel belangrijker dan Fok!
voor hoeveel heb je gewed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan verlies ik de weddenschap dat ik het niet vol zou kunnen houden.
Eer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je gewed?
Jah Doh Ik ben overalquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:22 schreef mcDavid het volgende:wat leuk!
alle SC topics komen ineens om de beurt weer omhoog in de AT
aah....kun je 10 euro overschrijven van je lopende rekening naar je spaarrekening als je wintquote:
Zo zu het ook kunnen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah....kun je 10 euro overschrijven van je lopende rekening naar je spaarrekening als je wint
Postopkrikkenquote:
Ik reageer overal ontopicquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Postopkrikken![]()
Kijken of de dag eerder voorbij is of dat je eerder een ban hebt![]()
Oh en lees je wel deze op goed![]()
Staat geloof ik iets over in![]()
Dat is dan ook lekker als je bus niet komt opdagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
M'n hele schema in de war omdat pas voor de derde keer in 3 weken de bus niet komt opdagen.. Geheel tegen mijn principes, maar ik ga nu echt een klacht indienen
Gewoon doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
M'n hele schema in de war omdat pas voor de derde keer in 3 weken de bus niet komt opdagen.. Geheel tegen mijn principes, maar ik ga nu echt een klacht indienen
Hoe ver rijd je met de bus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik blij dat ik niet met de bus hoef te reizen.
Ik moet met de trein en die kan alleen te laat komen
Dat heb ik dan gelukkig nooit meegemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Die komen ook wel is niet opdagen
Gelukkig heb ik een auto
hey Buzzerquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
wifi in de treinquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:24 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen
Wifi in de trein enzoEn weer weg
en dat voor een KLB-modquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
drie kwartier... In de zomer spring ik nog wel eens op de fiets, het lastige is dat ik met een pontje moet, en dat houdt enorm op..quote:
ik dacht dat jij goed kunt zwemmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
drie kwartier... In de zomer spring ik nog wel eens op de fiets, het lastige is dat ik met een pontje moet, en dat houdt enorm op..
vervelende dagen zegquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:55 schreef classpc het volgende:
* classpc is weer terug van school.
Leraar was ziek dus ik had geen les. Ik ben nu dus vrij. En donderdag was ik ook al vrij
iidquote:
Hoi ququote:Op woensdag 18 januari 2006 09:11 schreef qu63 het volgende:
* qu63 bevindt zich weer inder de levenden
beetje te kort geslapen enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef classpc het volgende:
Oke. Iets gebeurd?
Oke. Ga dan weer je bed inquote:
dan gaat helaas nietquote:
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |