Moet ook eens op z'n tijd hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik ben een beetje vervelend vanavond
.
Ik heb de laatste tijd een beetje last van een overdosis 'vervelend'quote:
Je komt helemaal niet vervelend over.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hoe komt dat? Vervelende kinderen? Een man die niet wil? Buren met te harde muziek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hmmz, hoe komt het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd een beetje last van een overdosis 'vervelend'.
Nieuwe HD dan maar hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef classpc het volgende:
* classpc komt de topic weer ff checken.
Ik had ook visite, dus ik ben een beetje minder actief geweest. Daarnaast kreeg de laptop ook weer een bluescreen. Waarschijnlijk is de hardeschijf een beetje naar de klote.
Das bagger!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef classpc het volgende:
* classpc komt de topic weer ff checken.
Ik had ook visite, dus ik ben een beetje minder actief geweest. Daarnaast kreeg de laptop ook weer een bluescreen. Waarschijnlijk is de hardeschijf een beetje naar de klote.
Gelukkig is het een lease laptop. Paps heeft een leasecontract met de gemeente, dus de gemeente doet het onderhoud en de reparaties.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das bagger!Laptop schijven zijn niet goedkoop.
Dat scheelt enorm. Oma kan dat ook maar wil dat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Gelukkig is het een lease laptop. Paps heeft een leasecontract met de gemeente, dus de gemeente doet het onderhoud en de reparaties.
Mijn vader is gemeenteraadslid, dus vandaar dat hij via de gemeente een computer kon leasen.
Kinderen zijn geloof ik niet vervelender dan anders, man begint inmiddels wel een beetje moe van me te wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Vervelende kinderen? Een man die niet wil? Buren met te harde muziek?
Volgens mij moet je er gewoon eens uit. Lekker uitwaaien in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Kinderen zijn geloof ik niet vervelender dan anders, man begint inmiddels wel een beetje moe van me te worden, buren zijn niet luidruchtiger dan anders. Ik weet niet waar het aan ligt...
Je zit te veel op FOK!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Kinderen zijn geloof ik niet vervelender dan anders, man begint inmiddels wel een beetje moe van me te worden, buren zijn niet luidruchtiger dan anders. Ik weet niet waar het aan ligt...
En waar vind ik goed gezelschapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er gewoon eens uit. Lekker uitwaaien in goed gezelschap.
Je moet niet in mijn postgeschiedenis glurenquote:
Speedy zegt net dat ik teveel op Fok! zitquote:
Dat is speedy.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Speedy zegt net dat ik teveel op Fok! zit.
Da's ook weer waarquote:
Ik stel een algemene GC/SC meet voor.quote:
Da's wel vaker voorgesteld, en maar weinig van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik stel een algemene GC/SC meet voor.
Is niet waar. Ik ben je nog niet zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Speedy zegt net dat ik teveel op Fok! zit.
Daarom moet er eens iemand met een concreet voorstel komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's wel vaker voorgesteld, en maar weinig van terecht gekomen.
Jij 'kent' me dan ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Is niet waar. Ik ben je nog niet zat.
Er zijn maar heel weinig mensen die me 'kennen', jullie worden gerust niet buitengesloten hoorquote:
Kom maar op, kijk maar eens of er uberhaupt wel animo voor isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom moet er eens iemand met een concreet voorstel komen.
Hmm als ik er bij wil zijn wordt het pas over een half jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom maar op, kijk maar eens of er uberhaupt wel animo voor is.
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En die wel, die komen hier (haast) niet meer.
Dat maakt toch niet uit, de kans op beter weer is dan ook een stuk groterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm als ik er bij wil zijn wordt het pas over een half jaar.![]()
*voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom maar op, kijk maar eens of er uberhaupt wel animo voor is.
My thought exactly.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, de kans op beter weer is dan ook een stuk groter.
ajuusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
Vrienden, ik ben slapen, ajuus en tot morgen!![]()
True, er is een verschil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ontmoeten is toch net iets anders dan kennen. Geloof dat dat er (buiten PHteV) maar 1 is
.
blijfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo krijgt die nog een kou.
Welteruten jag.
Moet zo ook maar eens gaan.![]()
Je ik bent er netquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo krijgt die nog een kou.
Welteruten jag.
Moet zo ook maar eens gaan.![]()
wil je wat van mij hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ja maar
Ik heb echt mijn slaap nodig.
Morgen grote dag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ja maar
Ik heb echt mijn slaap nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |